20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4305 på: 29. Aug. 2008, 11:56 »
huff :( begynner å mislike Ashley kraftig nå! milner er en spiller jeg alltid har likt, Jeg forventer en god midtbane sentralt, og 1 venstreback, så flyttes zog opp

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4306 på: 29. Aug. 2008, 11:59 »
Dette begynner å bli på grensen til latterlig. Hvis vi selger Milner uten at noen nye kommer inn begynner jeg å lure på hva det er som foregår.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4307 på: 29. Aug. 2008, 11:59 »
SSN - Not training with NUFC this morning
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4308 på: 29. Aug. 2008, 11:59 »
blir vel nok en sjitsessong, + hvis king kev ikke orker mere med ashley...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4309 på: 29. Aug. 2008, 12:01 »
Om 2-3 år er han på vei til en av de fire store for £20-25 millioner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4310 på: 29. Aug. 2008, 12:05 »
Dette synst eg er ein skandale. Vertfall viss Milner sitt ønska kun var ein forbedra kontrakt. Viss han absolutt ville vekk, så er det berre trist. Ein so ung og talentfull spelar, det er det siste vi skal selga.
Her låg vi an til å få selt Smith og Ameobi, og så endar vi opp med å selga Milner. Eg skjønnar det ikkje.

Vi har ein syltynn tropp, og vi kjem aldri til å greie kjempa om topp 8 med ein så tynn tropp. Eg har i heile sommar krevd fått inn minst 3 spelarar som går rett inn å forsterkar oss (utanom Jonas og Guthrie) , og dette kravet er sterkare enn nokensinne! Men korleis i helvette skal vi greie det, kun 3 dagar før transfervindauget stenger!?!?

1 stk spiss
1 stk kreativ midtbane (samma fan om han er defansiv eller offansiv)
1 stk v.back eller kanskje h.back? Vi treng backup der bak.

Om eg har tru vi får inn dette? NEI! og berre det er jo ein skandale. Og eg skjønnar ikkje korleis dei kan gjere dette utan at KK tek hatten sin og går...

Milner kjem til å utvikle seg for kvar sesong, og bli ein stor spelar. Villa er heldige...

Og til dei som meinar at vi ikkje treng Milner, kva er det vi treng då? Og alle som hyllar SWP som ein sinnsjukt mykje betre spelar, han er gått til City! Og aldri om Arteta kjem til oss, kvifor skulle han det? Hmm Lennon kanskje? men ikkje fan om han er bedre enn Milner...

PS. Kva skal vi med ungdomssatsing og eit hardt lønningbudjsett når vi kvittar oss med Milner og beheld Smith? Er ikkje det heilt motsatt av Ashley og Co sin politikk?
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 12:12 av lgrinde »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4311 på: 29. Aug. 2008, 12:06 »
Huff, en allerede skrøpelig stall blir enda skrøpligere nå som vi er i ferd med å miste en av de spillerne som spiller mest. På toppen av det hele leste jeg følgende uttalelse fra Keegan:
"My optimism gets less the nearer we get to the deadline (1st September)," he added.
"I suppose if we don't get anybody, we'll just have to soldier on and wait for everybody to come back."
Kilde: teamtalk.
Her uttrykker Keegan seg på en måte som han IKKE har gjort tidligere i overgangsvinduet og bekrefter vel egentlig det jeg frykter mest av alt: at vi IKKE får inn flere nye spillere i dette overgangsvinduet.

Lurer egentlig på hva denne voldsomme satsingen på ungdommer er verdt for klubben nå. Hvis de blir så gode som man tillater seg å håpe har vi jo neppe råd til å beholde dem i det lange løp uansett...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4312 på: 29. Aug. 2008, 12:10 »
Vi mister en god spiller, men vi får £12m da!!

Det er ingen vits i å lage krisestemning over dette i det hele tatt!! Jeg er selvsagt skuffet over at Milner ikke vil fortsette i Newcastle, men han er langt fra uerstattelig. Og tenk £12m da....det er mer enn hva vi ga for Martins!! Skjønner ikke hva Villa tenker på, så god er han ikke!

Vi får satse på at Duff får en god sesong, at Kazenga kan ta noen steg videre og at Jonas og Zog holder seg skadefri, så skal nok dette gå veldig bra! Pengene kan vi bruke på en sentral midtbanespiller!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4313 på: 29. Aug. 2008, 12:11 »
jeg hadde tatt imot henke på en 1års kontrakt med en gang. Jeg mener vi burde hatt 3 spillere inn etter at vi selger milner, men kan nøye meg med 2. Hvor mye har vi brukt denne sommeren? 2mp på guthrie, og 8 på Colo? Vi har solgt/frigit flere spillere en det vi har kjøpt inn. som om ikke stallen var tynn nokk fra før. Det er rart at Wise og co ikke ser dette.

Slik som situasjonen er blitt nå så virker Henke på en ett-års kontrakt nærmest genialt. Owen og Viduka er for mye skadet, Oba har foreløpig ikke vært stabil nok over tid, Amøba er rett og slett for dårlig og Alan Smith er vaksinert mot å score. Det er ikke det at vi ikke har spillere, vi har bare feil spillere.

Henke er selvfølgelig ikke noen garantist for +20 mål denne sesongen han heller, men jeg har større tro på han enn både Smith og Ameobi "up front". I tillegg vil vi vel kunne spart pengene vi får for Milner og heller investert i en midtbanespiller med noen kreative fibre i kroppen, selv om det for øyeblikket virker høyst usannsynlig.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4314 på: 29. Aug. 2008, 12:11 »
Hvorfor har newcastle vært så forbanna dårlig i  denne transfersommeren???

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4315 på: 29. Aug. 2008, 12:14 »

Det er ingen vits i å lage krisestemning over dette i det hele tatt!! Jeg er selvsagt skuffet over at Milner ikke vil fortsette i Newcastle, men han er langt fra uerstattelig. Og tenk £12m da....det er mer enn hva vi ga for Martins!! Skjønner ikke hva Villa tenker på, så god er han ikke!

Vi får satse på at Duff får en god sesong, at Kazenga kan ta noen steg videre og at Jonas og Zog holder seg skadefri, så skal nok dette gå veldig bra! Pengene kan vi bruke på en sentral midtbanespiller!

Joa, forsåvidt delvis enig, dette er ikke Newcastles undergang. SElv har jeg irritert meg mang en gang over Milners håpløse innlegg, men faktum er at vi mister en arbeidsmaur av dimensjoner som i tillegg nesten ikke er skadet. Den sorten spillere har ikke Newcastle for mange av pr dags dato. Det som gnager meg verst med denne overgangen er det at vi her tar et stort skritt i feil retning og signalene det sender ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4316 på: 29. Aug. 2008, 12:14 »
Hvorfor har newcastle vært så forbanna dårlig i  denne transfersommeren???

Forbanna dårleg har vi ikkje vore. Dei vi har fått inn ser jo ut som veldig gode kjøp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4317 på: 29. Aug. 2008, 12:16 »

Kilde? Skulle overgangsummen være £12 mil. skal vi huske på at Leeds skal ha ca 20%. Jeg kan ikke se for meg hvem som skal erstatte Milner. Skulle ikke forundre meg om vi henter urokråka Pennant. Urokråkene passer jo godt inn i Newcastle systemet. Godt betalt får de også. Dverger liker vi også godt, så Lennon kan være en mulighet.
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 12:17 av Asbjørn »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4318 på: 29. Aug. 2008, 12:18 »

No skal no Leeds ha sin del av kaka og. Har vi ikkje allereie ein syltynn tropp? Er ikkje dette å gå totalt i mot den ungdomssatsinga vår? Duff er jo skada, og dette kjem han til å fortsetja å vera, av og på...Vi har nok "Emre`ar" i stallen vår.

Og kva er vitsen med pengar til ein midtbanespelar viss vi ikkje får ein som er god nok eller den vi treng?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4319 på: 29. Aug. 2008, 12:20 »

Kilde? Skulle overgangsummen være £12 mil. skal vi huske på at Leeds skal ha ca 20%. Jeg kan ikke se for meg hvem som skal erstatte Milner. Skulle ikke forundre meg om vi henter urokråka Pennant. Urokråkene passer jo godt inn i Newcastle systemet. Godt betalt får de også. Dverger liker vi også godt, så Lennon kan være en mulighet.

Ja og akkurat det er så jevla latterleg viss det skjer. To spelarar som er MYKJE dårlegare enn Milner og som skal ha meir i lønn! No thanks!