20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4215 på: 27. Aug. 2008, 15:07 »
Jeg tror Milner er en bedre spiller enn SWP, i tillegg er han yngre og har større utviklingspotensial. Det eneste som kunne reddet dagen min nå er viss Barry kommer motsatt vei, men det kommer aldri til å skje.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4216 på: 27. Aug. 2008, 15:10 »
Større utviklingspotensial ja enig i det. Men bedre ? Nei, hadde tatt SWP any day foran Milner.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4217 på: 27. Aug. 2008, 15:52 »
Større utviklingspotensial ja enig i det. Men bedre ? Nei, hadde tatt SWP any day foran Milner.

Støttes
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4218 på: 27. Aug. 2008, 16:01 »
Jeg synes ikke SWP er i posisjon til å erstatte Milner. Han er ikke i nærheten av å ha samme work-rate, han er ikke i nærheten av å være så skuddfarlig, og han er ikke like god på innlegg heller, selv om det ikke er Milners sterke side. SWP har ikke hatt samme fremgang år for år og kamp for kamp som Milner har. Shaun Wright Phillips er hurtig og en veldig god dribler. Men ikke så veldig mye mer. Jeg synes ikke det gjør han bedre enn Milner på noen måte. Og jeg er veldig usikker på om jeg i det hele tatt ønsker å se SWP erstatte Milner. Det blir sånn en enorm nedtur.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4219 på: 27. Aug. 2008, 16:25 »
Støttes Joakim
Ja heia gutta!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4220 på: 27. Aug. 2008, 16:26 »
Hvem bør vi erstatte Milner med ? Jonas, og så lar vi Zoggy ta plassen på venstrekant. Deretter kjøper vi en eller to unge talenter for de penge vi får for Milner, evt en kreativ midtbanespiller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4221 på: 27. Aug. 2008, 16:39 »
Zoggy og Duff kan få konkurrere om venstrevingen. Jonas tar høyre. Men vi trenger en backup. Er veldig usikker på om noen av juniorene er god nok til denne oppgaven per dags dato. Geremi kan spille overalt, men skal ikke være første reserve i noen som helst posisjon. Kanskje med unntak av Butts. Inntil videre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4222 på: 27. Aug. 2008, 17:21 »
Tror mye avhenger av Robinho saken, den vil utløse ett skred av kjøp/salg. Robinho til Chelsea-Malouda/SWP til oss og Milner til Villa, og kansje da Barry til Liverpool. Men vis dette sjer så er vi fortsatt 1 spiller inn og 1 ut.

Vi må handle NÅ, selv om det bare er stallfyll må vi få inn 3 hoder som kan verme å yte i denne sesongen. Apphia er nevnt og er han på free transfer, MÅ han jo hentes i denne situasjonen vi er i nå.
Få gang på ting, bejynner å tvile sterkt på at det kommer 3 nye inn nå.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Appiah    Han er for tiden free agent !!!!
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 17:25 av Tommen »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4223 på: 27. Aug. 2008, 17:24 »
er ikke swp klar for toffees da ???

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4224 på: 27. Aug. 2008, 17:44 »
Zoggy og Duff kan få konkurrere om venstrevingen. Jonas tar høyre. Men vi trenger en backup. Er veldig usikker på om noen av juniorene er god nok til denne oppgaven per dags dato. Geremi kan spille overalt, men skal ikke være første reserve i noen som helst posisjon. Kanskje med unntak av Butts. Inntil videre.

På høyrekanten kan i tillegg til Geremi også lillebror(Kazenga eller hva han heter) LuaLua spille, og han er da en mye mer spennende spiller enn Geremi. LuaLua har også spilt noen obligatoriske kamper for A-laget og de gangene jeg/vi har fått sett han har han jo kommet inn som et "friskt puss".
Lillebror LuaLua har jo også i likhet med sin storebror Lomano hurtighet og teknikk som sitt varemerke og om han har fine innlegg i tillegg er jo det bare ett pluss.

Kan også ta med at lillebror LuaLua fikk 10-15 min som innbytter i Kevin Keegan sin første kamp som manager i NUFC etter "hjemkomsten" mot Bolton.

På vingplassene synes jeg ikke at vi trenger flere spillere, der har vi gode nok spillere fra før med eller uten Milner og spennende talenter på vei. Bruk heller pengene vi får fra Milner på en skikkelig god sentral midtbanespiller.
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 17:49 av Frode »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4225 på: 27. Aug. 2008, 17:47 »
Drit i SWP. Han skal vi ikkje ha. Når vi først skal erstatta Milner så bør vi gjer da med ein spelar som er bedre og ikkje dårlegare!

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4226 på: 27. Aug. 2008, 17:52 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/27/Prem-PFA-statement-on-Milner/

Milner ønsket tydligvis en lønn som reflekterer hans utvikling og kamp-ratio. Men fikk ikke han ny kontrakt ifjor da?

Og han leverte tydligvis denne transfer-requesten forrige onsdag...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4227 på: 27. Aug. 2008, 17:53 »
Drit i SWP. Han skal vi ikkje ha. Når vi først skal erstatta Milner så bør vi gjer da med ein spelar som er bedre og ikkje dårlegare!
Hva er Milner bedre enn SWP på da? Det eneste må være arbeidskapasitet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4228 på: 27. Aug. 2008, 17:55 »
Det var som jeg trodde, håper vi nekter å selge Milner n.å og prøver å bli enig med han om ny kontrakt i løpet av høsten
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4229 på: 27. Aug. 2008, 18:07 »
"To clarify the situation, James did sign a contract 12 months ago. However this agreement was reached with the club nearly 12 months previous at the point in which Newcastle had agreed to sell James to Aston Villa on transfer deadline day 2006 before canceling the agreement at the 11th hour.

2 ses siden

"Since then he has played over 80 games for Newcastle United. All James wanted was a deal that reflected his development and that was in line with Newcastle United's transfer valuation of him."

Si Owen får kontrakt på 140 da har han 5 ganger meir enn Milner og det er jo just not fair
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]