20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805635 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4080 på: 23. Aug. 2008, 13:32 »
Dette hadde jo vært en god løsning: Duff ut, SWP inn.

Da hadde vi hatt:

Venstre: Jonas og N'Zogbia
Høyre: Milner og SWP

Mer positiv til den ja. Duff er potensielt god han, kanskje mer enn SWP, men skadene virker til å gjøre sitt med talentet hans. Likevel vil jeg gi han sjansen ut denne sesongen før jeg feller dom over Duff.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4081 på: 23. Aug. 2008, 13:49 »
Jeg har fått troen på at duff kan bli veldig god dene sesongen. Derfor ville jeg ikke byttet de to nå. Har alltid hatt sansen for SWP, men ser ikke behovet for flere kantspillere nå etter vi kjøpte Jonas.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4082 på: 23. Aug. 2008, 14:15 »
Armand Traore:

'I had Sunderland, Manchester City, Newcastle, Stoke, Hull and West Ham interested in me. As soon as I heard Portsmouth, though, I wanted to come here.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4083 på: 23. Aug. 2008, 14:54 »
SWP for DUFF? Eh ja takk! SWP er en mill ganger bedre. Når så vi Duff god sist? En knallsesong i Blackburn og litt i Chelsea. SWP kan også spille i midten så ja takk. Hadde vært noe å fått inn SWP:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4084 på: 23. Aug. 2008, 15:01 »
Scolari hinter til at SWP kan forlate Chelski.

Milner ut for £9mill og inn med SWP? Hva sier dere til det?

Vil aller helst ikke selge Milner. Han jobber så sinnsykt mye i løpet av en kamp og er veldig viktig defensivt, det så vi i kampen mot ManU, spesielt når den nærmet seg slutten. Da så det ut som om Milner akkurat var kommet inn som inbytter, gutten virker jo nesten aldri sliten.

Milner må bli mye bedre på å slå innlegg og det ville vært bra om han kunne lært seg et par finter til, men siden han er så ung er dette noe han fint kan forbedre seg på i fremtiden.

Er mer lysten på forslaget om SWP inn og Duff ut, men ser ikke at vi trenger enda en ny ving egentlig.

Har lyst på en offensiv midtbanespiller/forward, en ny Peter Beardsley som kan servere spissene med pasninger og fordele ballene offensivt samtidig som å putte de avgjørende målene når de trengs.  ;)

Armand Traorè har jeg sett veldig lite av, men ser at han kun er utlånt til Pompey!?! Vil ikke at NUFC skal hjelpe Wenger og Arsenal med å gjøre spillerne deres konkurransedyktige i PL, den jobben får de gjøre selv.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4085 på: 23. Aug. 2008, 15:19 »
Armand Traore er et kjempetalent! Men det vi trenger er en etablert venstreback, og ikke en 19 åring som kommer hit for å få erfaring.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4086 på: 23. Aug. 2008, 15:28 »
Slik situasjonen er nå, ville jeg mer enn gjerne tatt i mot Traore.
Veldig god, og meget godt talent :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4087 på: 23. Aug. 2008, 15:48 »
Milner mot SWP , JA TAKK. Men det sjer nok ikkje. Men nå skal vi ikke selge flere vi skal bare handle 3, og da har vi veldig dårlig tid.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4088 på: 23. Aug. 2008, 23:48 »
Nei takk. SWP har aldri vert noe annet enn en turbo som løper, løper og løper jævlig fort! Milner slår faktisk mye bedre innlegg enn SWP! Desuten vil eg ikke bytte ut en spiller som Milner. Han har vert selve kontinuteten i laget dei siste åra, så da vil eg ikke bytte han mot en spiller som vi ikke vet om vil gjøredet noe bra i NUFC, og som eg mener ikke er noe serlig bedre.

Da har SWP en skremmende dårlig innleggsfot. Jeg kunne godt tenkt meg SHW til Newcastle jeg, men IKKE på bekostning av James Milner. Tror Wright Phillips kunne vært spennende i en offansiv midtbanerolle bak spissene. Alternativt SWP på høyrekant og Milner i en litt mer offansiv sentral rolle siden jeg er lei Milners dårlige innleggsfot. Hadde vi klart å få SWP til St.James Park kunne vi solgt Duff umiddelbart for min del. Mener å huske at SWP også scoret en del før han ble reserve i Chelsea, men det samme kan vel også sies om Duff...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4089 på: 24. Aug. 2008, 00:27 »
Jeg synes ikke SWP er all verden. Bak hypen synes jeg det er svært lite.
Milner er ikke det spor dårligere, bortsett fra at han ikke er like rask, og ikke fullt så driblesterk.
Å selge Duff for å få SWP? Nei, takke meg til. Etter en så lovende pre season, synes jeg Duff fortjener mer enn et par kamper før vi stempler ham som over the hill og en skygge av seg selv og altfor dårlig for Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4090 på: 24. Aug. 2008, 01:06 »
Enig meg Joakim. SWP er også er "evig talent". Milner er 100% profesjonell og vi trenger slike stødige perosner i newcaslte. Han har vært her i oppturer og nedturer og er faktisk en av de mest "rutinerte" newcastle spillerne vi har. Han har alt for dårlige innlegg, men jeg er sikker på han jobber med det.  Sist sesong så vi jo også en liten tendens til at skuddene begynte å sitte litt mer. Han hadde vell
3 mål på 4 kamper? (er ikke helt sikker.)

Jeg liker milner. en athlet som stadig vekk blir betegnet som den fitteste i klubben. :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4091 på: 24. Aug. 2008, 03:50 »
Jeg synes ikke SWP er all verden. Bak hypen synes jeg det er svært lite.
Milner er ikke det spor dårligere, bortsett fra at han ikke er like rask, og ikke fullt så driblesterk.
Å selge Duff for å få SWP? Nei, takke meg til. Etter en så lovende pre season, synes jeg Duff fortjener mer enn et par kamper før vi stempler ham som over the hill og en skygge av seg selv og altfor dårlig for Newcastle.

det som skjer i pre season mot hartlepool?

se på tottenham da , valset over roma 5-0 og så taper de hjemme mot sunderland. Darren Bent som putta som faen og nå er han ikke borte i ballen en gang. Pre season og pl er to helt forskjellige ting. swp for duff hadde jo vært knall. duff slår bare støtte pasninger og har ikke selvtillit i det hele tatt,
lt;3 Newcastle <3

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4092 på: 24. Aug. 2008, 09:58 »
hvor gammel er duff og hvor gammel er SWP? hvem vil kunne bli å støtte klubben lengst?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4093 på: 24. Aug. 2008, 10:11 »
Duff er 29 og SWP er 26.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4094 på: 24. Aug. 2008, 10:35 »
Newcastle want two Argentina Olympic aces

Newcastle are on the trail of two Argentina aces who helped their nation to Olympic football gold yesterday.

Owner Mike Ashley has been so thrilled with the captures of internationals Fabricio Coloccini and Jonas Guttierrez that he has ordered talent spotter Tony Jimenez to find more South Americans.

Jimenez has identified Olympic stars Angel di Maria of Benfica and Diego Buonanotte of River Plate, both 20, as targets.

Ashley wants the Magpies' recruiting policy to be aimed at younger players.

Di Maria scored the goal that ensured Argentina retained their Olympic crown in a 1-0 victory over Nigeria in Beijing.

Di Maria struck in a game of few chances in the 59th minute, collecting a pass from Barcelona's Lionel Messi, breaking clear and cleverly chipping goalkeeper Ambruse Vanzekin.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/08/24/newcastle-want-two-argentina-olympic-aces-115875-20710213/

Helt klart spennende. Di Maria har imponert i OL og virker å ha spennende ferdigheter. Buonanotte kjenner jeg bare fra FM, men der er han en bra offensiv midt med bra passninger og kreativtet etter hva jeg husker. Etter å ha sett kampen i går virker det hvertfall tydelig at vi trenger mer kreatvitet på midten for det er flere lag som kommer til å legge seg som Bolton. I går hadde greide vi å få scoringen, men vi kunne lett gått på poengtap.