20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4050 på: 22. Aug. 2008, 21:21 »
Han sier jo ikke at han har tenkt å kjøpe Senderos da, har dere sett pressekonferansen hvor jeg føler hele dette kommer fra...?
Ja heia gutta!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4051 på: 22. Aug. 2008, 21:41 »
Senderos? Hva faen skal vi med han? Holder lenge med Colo, Tayls, Cacapa, Bassong og Edgar...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4052 på: 22. Aug. 2008, 21:45 »
Vil heller ha Senderos en både Cacapa og Edgar. Har mer troen på Senderos en bramble.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4053 på: 22. Aug. 2008, 22:44 »
Senderos er en merkelig skrue. God for Sveits og dårlig for Arsenal. Har ikke store trua på han, og blir evt. overrasket hvis han blir kjøpt og spiller bra. Har ihvertfall lave forventninger.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4054 på: 22. Aug. 2008, 23:00 »
Senderos er en meget god midtstopper synes jeg. Han har kansje PL`s beste stopperpar foran seg i køen i Gallas - Tourè, men er en god backup for disse.
Senderos er også kun 23 år gammel og har godt over 100 kamper for Arsenal. Det er ikke mange midtstoppere i hans alder som har så mye rutine på øverste nivå som omfatter både PL, CL og landslagsfotball med EM og VM sluttspill.
Når det gjelder tabbekvoten til Senderos tørr jeg påstå at Taylor sin er større, men at det er letter å glemme siden han er lokal og oppfostret i klubben.

Jeg sier ihvertfall ikke nei om muligheten hadde bydd seg for å få Senderos, men synes i førsterekke at det er på venstrebackplass at forsvaret trenger forsterkning.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4055 på: 22. Aug. 2008, 23:05 »
Som 23 år er han enda svært ung som stopper, og han har masser av rutine for alderen.
MEN, jeg er ganske redd han er litt Bramble-light som gjør for mye tabber.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4056 på: 22. Aug. 2008, 23:10 »
Det vi trenger nå er spillere som går rett inn og forsterker laget, noe som med fordel kan skje på venstreback og sentral midtbane...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4057 på: 22. Aug. 2008, 23:22 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4058 på: 22. Aug. 2008, 23:46 »
Kan godt være han er et bra talent, men skal hvertfall ikke ha overbevist i Hamburg og blir nå solgt billigere enn det de kjøpte han for.

Senderos er en bra spiller på sitt beste. Problemet er bare at han litt for ofte gjør feil så blir avgjørende. Når vi i tilegg har meget god dekning på stopperplass er det ingen grunn til å bruke mye penger på han når det er andre posisjoner vi heller trenger forsterkninger til . Som Eivind vil jeg helst ha inn en ventreback og midtbanespiller.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4059 på: 23. Aug. 2008, 00:28 »
Ikke kjempeivrig på å se Senderos i Newcastletrøya undertegnede heller, da jeg heller ikke mener at han vil forsterke 11'ern vår. Når det er sagt kunne jeg faktisk vært positiv til å erstatte Cacapa med han som bakup, hvis prisen er akseptabel. (maks. £2-3M?)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4060 på: 23. Aug. 2008, 00:52 »
Tror nok vi nøyer oss me en venstreback av forsvarspillere, så da blir det ikke Senderos.... :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4061 på: 23. Aug. 2008, 01:28 »
Jeg vil ikke ha senderos. Greit nokk at han har spilt mange kamper for arsenal og har god erfaring fra store kamper. Men han har alltid han en jævlig god makker på siden av seg, gode backer og verdensklasse midtbane forran seg.  Da blir det litt lettere. Han er treig som juling og har en alt for høy tabbekvote.

Vi trenger ikke flere midtstoppe, og jeg som alle andre vil helst ha inn kvalitet på venstreback og midtbane.
Men hvis Keegan har troen på ham, så kan jeg godta at vi kjøper ham. Heller Senderos med årene forran seg, en Cacapa som spiller på lånt tid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4062 på: 23. Aug. 2008, 01:52 »
Senderos sliter voldsomt i Arsenal. På landslaget er han fast inventar og meget god. Ikke helt ulik en viss David Rozenhal, med andre ord. Det har vi vel prøvd før, har vi ikke?
Senderos er riktignok ung, men har stor rutine for alderen. Men det betyr ikke at han er god nok til å forsterke forsvaret vårt. Synes Cacapa har klart seg vel så bra i PL som det Senderos har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4063 på: 23. Aug. 2008, 02:58 »
Virker ikke som Keegan vil ha inn noen ny venstreback, iaffal ikke nå. På pressekonferansen sa han at det var 3 posisjoner som trengtes forsterkning; midtopper, midtbanespiller (midt) og forhåpentligvis en ny angriper..
Ja heia gutta!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #4064 på: 23. Aug. 2008, 03:28 »
Virker ikke som Keegan vil ha inn noen ny venstreback, iaffal ikke nå. På pressekonferansen sa han at det var 3 posisjoner som trengtes forsterkning; midtopper, midtbanespiller (midt) og forhåpentligvis en ny angriper..

Mener bestemt at jeg kun har lest betegnelsen "defender", men kan jo seff ta feil. Kan du vise til sitatet der Keegan sier at de trenger midtstopper? Blir bekymret nå. Sier ikke nei takk til mer klasse i midten bak, men Colo/Tayls er snadder nok, og mener helt klart at det er venstresiden som må være første pri i de bakre rekker nå. Men det er helt klart midten, og særlig da de sentrale kreftene som må styrkes i mine øyne.

Senderos vil jeg ikke ha, tøv å bruke såpass med pund på en spiller som forhåpentligvis er tenkt som dekning for andre stoppere. Godt mulig at han er rutinert for alderen, men evnene til å matche denne rutinen er ikke til stede. Det blir nevnt at hans unge alder er et pluss i forhold til Cacapa. Men nå er jo Cacapa allerede i klubben, får nytte han så lenge han duger, og heller hente et annet talent for Senderospengene når det blir tynt der bak.

Her må vi prioritere. En sentral midtbane, en venstreback og en sentral midtbane til er slik jeg ser det mest ønskelig nå!