20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4035 på: 21. Aug. 2008, 22:33 »
Setter tvil ved Enrique jeg siden han blir benken for en offensiv ving, merkelig synes jeg. Skulle heller sett en litt mer habil venstreback nå,er enig det blir litt mye talenter. Man ser jo tydelig at det ikke er back Zoggy vil spille, eller behersker best.

Sikler fortsatt etter Wayne Bridge jeg, men han blir vel hos de blå...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4036 på: 21. Aug. 2008, 23:57 »
Vi trenger en defensiv spiller av klasse og nå har dte dukket opp et navn som jeg synes høres veldig interressant ut. Hedwiges Maduro er tilsynelatende tilgjengelig i Valencia etter at han ble hentet av Koeman i fjor. Ny trener har han ikke med i planene... 23 år, omtalt som et av de største talentene Ajax har hatt på flere år og vil sansynligvis koste oss et minimum i forhold til hva vi får av kvalitet. fysisk robust, god pasningsspiller og den perfekte læregutt/arvtager for Butt... Hva tror dere?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4037 på: 22. Aug. 2008, 00:22 »
troen ja!
er vanligvis av den oppfatning av at navnet jeg velger å få trykt på ryggen skal ha gjort seg fortjent til det gjennom blandt annet lojalitet. Men nå vurderer jeg colo og jonas veldig selv om taylor fortsatt er favoritten;)

Eg bestilte drakter med colo og jonas etter manu kampen :)

Jeg bestilte drakter med Barton og Smith før sist sesong. "det gikk veldig bra"
skal aldri gjøre det igjen. Men har stor tro på at Jonas og Colo blir bra.

Hehehe. Samme to draktene som jeg kjøpte det :)

Har troa på at han belgieren er bedre enn Enrique. Vært greit å ha to unge, gode, sultne spillere som kjemper om plassen...
« Siste redigering: 22. Aug. 2008, 00:25 av André S »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #4038 på: 22. Aug. 2008, 08:36 »
Jeg synes det er helt høl i huet at Zoggie blir plassert som VB.Det er en av plassene vi MÅ forsterke for Zoggie er langt ifra noen VB type..jeg synes det er dumt vi ikke prøvde oss på Kompany da vi hadde hatt muligheten til å hente han.Men men.Får satse og håpe på at en av de neste signeringene blir en VB..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4039 på: 22. Aug. 2008, 11:44 »
ser vi blir linket med oscar trejo.. spennende!

http://nufcblog.com/2008/08/21/transfer-news/three-players-from-real-mallorca-that-interest-newcastle/
tror dere mallorca er kjempe interissert i å handle med newcastle etter jonas overgangen?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4040 på: 22. Aug. 2008, 12:21 »
JA ::)

Men de sa selv at de var i økonomisk krise så da har man vel kanskje ikke råd til å velge hvem man forhandler med..så lenge pega ruller inn
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4041 på: 22. Aug. 2008, 13:55 »
Sitat
Everton og spillerkjøp er to ord som har skydd hverandre som pesten denne sommeren. Nå forsøker de å bli venner. Manager David Moyes håper nå at sveitseren Gökhan Inler kan bli deres for sju millioner pund. Juventus-spilleren Tiago har takket nei til et tilbud om å bli lånt ut til Goodison Park.

Hva faen? :< Først Moutinho, så Tiago og såååå Inler?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4042 på: 22. Aug. 2008, 14:46 »
Dei kan gjerne bli linket til alle verdens talenter, for dei får dem jo ikke uansett...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4043 på: 22. Aug. 2008, 15:04 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4030874,00.html

Nye rykter rundt Senderos...

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/08/22/keegan-confirms-owen-bench-role-72703-21587202/

King Kev sier også at han ønsker tre nye spillere til - en forsvarer, en midtbanespiller og en spiss.
« Siste redigering: 22. Aug. 2008, 15:06 av Kristoffer Eilertsen »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4044 på: 22. Aug. 2008, 16:01 »
Liker ikke tanken på Senderos, han er en spiller som har en altfor høy tabbefrekvens, selv om han plutselig kan prestere world-class i blant også. Han er riktignok ung, men det hjelper lite i mine øyne...har ikke kjempetro på mannen. Nå hadde ikke jeg troen på Guthrie heller da, så det er mulig det er no galt med sansene mine :P

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4045 på: 22. Aug. 2008, 16:12 »
Senderos kan bli et spennede kjøp. Er positiv til han. Ung -

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4046 på: 22. Aug. 2008, 16:38 »
Valero er klar for Baggies melder teamtalk..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4047 på: 22. Aug. 2008, 19:07 »
For guds skyld ikke Senderos, nå vi endelig er kvitt bramble. Senderos er rett og slett dritt dårlig og til den prisen han er priset til så vil Marcelino og Boumsong være kanonkjøp i forhold. Ein kompis som er arsenal fan hånler av at klubben er linket til denne spilleren, og sier det ikke hadde gjordt han noe om han gikk gratis, han ville faktisk betale for å få han vekk.
Soleklart NEI TAKK !

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4048 på: 22. Aug. 2008, 20:09 »
For guds skyld ikke Senderos, nå vi endelig er kvitt bramble. Senderos er rett og slett dritt dårlig og til den prisen han er priset til så vil Marcelino og Boumsong være kanonkjøp i forhold. Ein kompis som er arsenal fan hånler av at klubben er linket til denne spilleren, og sier det ikke hadde gjordt han noe om han gikk gratis, han ville faktisk betale for å få han vekk.
Soleklart NEI TAKK !

Skeptisk til Senderos selv, men dritt dårlig er han ikke, og noen Bramble er han heller ikke!    I forhold til Bramble er Senderos en stjernespiller.
sunt pueri pueri puerilia tractant

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4049 på: 22. Aug. 2008, 21:04 »
Han har faktisk veldig mange likheter med Bramblebassen . Håper vi styrer unna han.. han vil jo heller ikke forsterke oss. og han er jo ikke noe talent lengre.