20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802713 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3930 på: 17. Aug. 2008, 15:06 »
Sto jo om Saviola i lokalavisa i går da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3931 på: 17. Aug. 2008, 21:52 »
er ikkje første gangen saviola har vert linka til newcastle heller...
- carry on!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #3932 på: 17. Aug. 2008, 22:22 »
Slik som det ble spilt idag, og evt. mot de andre store lagene. Så ser Saviola ut som en strålende spiller. Hurtige kontringer! Har Keegan sett noen 10-15 år gamle norske landskamper?

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3933 på: 17. Aug. 2008, 22:27 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3934 på: 17. Aug. 2008, 22:32 »
http://www.skysports.com/video/0,20285,12602_4002531,00.html

3 GODE signeringer til i vente folkens!

synes ikke han lover noe som helst:p bare at han gjerne hadde tatt 3 til slike gode spillere:) kanskje 1 i vente spør du men:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3935 på: 17. Aug. 2008, 22:40 »
Vi trenger muligens en venstre back og helt sikkert en sentral midtbanespiller. Har så utrolig lyst til å se Wayne Bridge på venstre backen men det blir vel lite aktuelt siden han har skrevet ny kontrakt med Chelsea. Danny Guthrie virker som et kupp, veldig pasningssikker. Ser Alonso er missfornøyd i Liverpool og vil bort, nå har han spilt europacup og det vil gjøre han uaktuell for mange storklubber. Tror han hadde passet perfekt inn i Keegans måte å spille fotball på.
an sparker ikke Bobby Robson??

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3936 på: 17. Aug. 2008, 23:06 »
Vi trenger muligens en venstre back og helt sikkert en sentral midtbanespiller. Har så utrolig lyst til å se Wayne Bridge på venstre backen men det blir vel lite aktuelt siden han har skrevet ny kontrakt med Chelsea. Danny Guthrie virker som et kupp, veldig pasningssikker. Ser Alonso er missfornøyd i Liverpool og vil bort, nå har han spilt europacup og det vil gjøre han uaktuell for mange storklubber. Tror han hadde passet perfekt inn i Keegans måte å spille fotball på.

Hadde vært helt underbart å fått inn Alonso!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #3937 på: 17. Aug. 2008, 23:32 »
Alonso hadde vert en spennende tilvekst på midtbanen vår.
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3938 på: 18. Aug. 2008, 01:05 »
Joe Cole hadde vært min drøm, men han ser vel ut til å få tillit hos Gene Hackman i Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3939 på: 18. Aug. 2008, 01:41 »
Alonso hadde värt en drömmespiller..Har digga han helt siden dagen i Valencia. Muligheten for å lokke han til oss er vel fortsatt ikke så stor, men sjansjen blir större nå som han uannsett ikke kan spille europa-cup for noen andre denne sesongen og vi kan,med mye flaks, kanskje tilby det neste år=)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3940 på: 18. Aug. 2008, 04:29 »
Saviola hadde vært en av de bedre vi kunne fått til oss.Hvafall den type spiller!.Selvom jeg ville heller sett en stor sterk spiss(Og Viduka er ikke god nok) da vi har nok av små spisser MEN greier vi å få Saviola til oss for en ok sum så burde vi slå til der mener jeg.

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3941 på: 18. Aug. 2008, 08:48 »
Bassong har også spilt venstreback før, så synes vi er bra nok besatt der.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3942 på: 18. Aug. 2008, 09:14 »
N'Zogbia er ikke back. Han greide seg brukbart i går, men vi har sett det så mange ganger at han ikke har de deffensive egenskapene til å spille der. Han posisjoner seg ofte litt feil og er heller ikke særlig god til å markere. N'Zogbia passer også mye bedre i en mer offensiv posisjon. Jeg har det inntrykket av at Bassong helst vil spille midtstopper. Han spilte ihvertfall ikke back i noen av treningskampene. Da står vi igjen med Enrique som eneste rene venstreback og det holder ikke. For meg virker det veldig klart at vi må få inn en venstreback.

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3943 på: 18. Aug. 2008, 09:39 »
I følge goal.com skal Tottenham legge inn bud på Owen om Berbatov går til Man U. Får håpe det ikkje skjer da.. (har jo akkurat kjøpt ny drakt med Owen på ryggen:P )

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3944 på: 18. Aug. 2008, 10:05 »
N'Zogbia er ikke back. Han greide seg brukbart i går, men vi har sett det så mange ganger at han ikke har de deffensive egenskapene til å spille der. Han posisjoner seg ofte litt feil og er heller ikke særlig god til å markere. N'Zogbia passer også mye bedre i en mer offensiv posisjon. Jeg har det inntrykket av at Bassong helst vil spille midtstopper. Han spilte ihvertfall ikke back i noen av treningskampene. Da står vi igjen med Enrique som eneste rene venstreback og det holder ikke. For meg virker det veldig klart at vi må få inn en venstreback.

Er helt enig med deg her.
Zoggy var tidvis elendig som back i fjor. Tror i utgangspunktet at venstre ving eller venstre del av en sentral
midtbane er plassen hans. Om han "tvinges" til back-spill blir han sikkert bare sur og vil bort likevell.

Vi trenger en venstreback, en defensiv midtbane (i tillegg til Butt) og kanskje en offensiv playmaker.
I tillegg synes jeg vi skal hente Derdiyouk om vi kan. Da er vi sikret et skikkelig spisstalent.

Når det gjelder kampen i går var det gledelig å se Gutrie (som var bedre enn jeg trodde), Jonas som var fantastisk
og jobbet utrolig hardt og Coloccini som klarte seg strålende i debyen sammen med en kanongod Taylor som ser ut til
å fortsette sin gode utvikling.

Når det gjelder transfer-targets og spekulasjoner ser jeg at Arshavin`s klubb ikke blir enig med T.Ham.
Skulle dette "falle i fisk" ser jeg ikke bort fra at han KAN være mulig for oss. Det samme gjelder spillere som Veloso,
Inler og Moutinho som heller ikke er solgt enda. Et attraktivt PL, kombinert med god forestilling mot ManU og manglende
interesse fra toppklubbene kan plutselig gjøre en av disse tilgjengelig for "røkla".

Taiwo og Derdiyouk ser fortsatt tilgjengelig ut for den rette prisen, og Tiago er ikke i Everton enda...
Og bak Wigans tap i helgen ser vi at W. Palacios forsetter fremgangen og viser at han ER en fantastisk midtbanespiller.
Og Wigan er fortsatt en klubb vi burde kunne hente spillere fra....