20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3885 på: 15. Aug. 2008, 21:10 »
Jeg tror han vil forsterke på spiss- og venstrebackplassen ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3886 på: 15. Aug. 2008, 21:28 »
Spiss og ein playmaker( offensiv midtbane eller sentral )
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3887 på: 15. Aug. 2008, 21:30 »
Jeg synest også Faye var en av våre beste i forsvaret i fjor, men samtidig får vi ok pris for han.
Det verste med å selge han er at vi (etter min mening) mister den eneste gode back-upèn til Butt som anker på midten.

Behovet for en ny def. midtbane er derfor (fortsatt etter min mening) blitt helt nødvendig.
Geremi, Gutrie, Barton er gode sentralt (og box to box), men ikke er i nærheten av å kunne bekle denne plassen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3888 på: 15. Aug. 2008, 21:34 »
Du når man må byttes ut etter 22min mot pompey så holder du ikke premier league standard.

Spilte ikke Cacapa selv om han var halvskadet i den kampen? Og var det bare han som var dårlig? Selv når han var ute med skade i kampene etter der så imponerte ikke NUFC særlig spillemessig.
I den andre kampen etter Portsmouth tapet ble vi regelrett "rævkjørt" av Liverpool på St. James Park i det som må være tidenes pinligste opplevelse for mange NUFC fans. I den kampen kunne vi fort tapt både 7 og 8 null, og det var uten Cacapa på banen.

Så jeg tror at vi kan glemme å legge skylden på noen enkeltspillere i den perioden der og heller konstatere at laget ikke fungerte sammen med en manager (Allardyce) som heller ikke fungerte.

Som Wenger så fint sa det på slutten av forrige sesong: "You don't become a bad player overnight."

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3889 på: 15. Aug. 2008, 21:51 »
Med fare for å henge ut Tommen for noe veldig mange andre også gjør:
Hadde det vært bedre å bare hamstret spillere for å få et øyeblikks tilfredsstillelse? Jeg tror DW,KK,MA og resten av gjengen bygger et lag for framtida, og da kan vi ikke brenne kruttet på spillere som kommer til oss for punda, slik vi gjorde under FFF sin tid. Du ser jo hvor det har brakt oss...

Jeg mener vi er inne på en riktig veg nå, og det ser for meg ut som vi nå bygger grunnmuren i det nye laget vårt, isteden for å bare flikke på fasaden av det gamle.

Jeg er enig i at vi ser litt tynne ut over hele fjøla, men jeg tror ikke løsningen er å kjøpe bare for å kjøpe.

Hvis man i tillegg legger seg på minne at engelske media (med noen få unntak) er totalt upålitelige i sin omgang med sannheten, så skjønner man at det kan skje mye blant kulissene som ikke vi vet om, eller tvert motsatt; det er ikke sant alt som rapporteres...

Når det er sagt, skulle jeg også gjerne sett noen nye signinger på midtbanen, så tiago hadde jeg tatt imot med åpne armer.

Nå er det ikke bare transferaktiviteten jeg kritiserer, det er alt det andre og. Vi er rett og slett ikke klar for å starte sesongen nå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3890 på: 15. Aug. 2008, 23:05 »
Haha, en artig kommentar på N-O:

Read about Coloccini earlier at work today, great news, And i just got back home and read about Jonas being available for Sunday also. Been a great day, Im happy. Like a boy from Somalia sitting under Vidukas dinner table picking up the rests...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3891 på: 15. Aug. 2008, 23:09 »
Colo kan vel også spille defansiv midtbane viss ikke jeg tar helt feil? Taylor og Casp midtforsvar viss butt er skadet

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3892 på: 16. Aug. 2008, 03:20 »
Colo kan spille def. midtbane ja.
men jeg mener og det er nødvendig at vi skaffer oss en def. midtbane som kan konkurere med butt om plassen!
Får håpe det er en av plassene KK vil forsterke nå som Faye er solgt..
Newcastle United Football Club<3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3893 på: 16. Aug. 2008, 10:26 »
Nå har vi betalt en rekordhøg sum for en midtstopper, da skal ikke han bli flyttet rundt på banen! DA kan vi heller skaffe oss en def midt som sikkert er bedre en Colo der, for en billigere penge. Colo ER midtstopper!!! !!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #3894 på: 16. Aug. 2008, 10:35 »
Er ikkje livet herlig???? I dag starter PL, vi har fått både Colo og Jonas klar til MU kampen i mårå. Ting ser bedre ut enn på lenge, og eg gleder meg ivertfall for ein ny sesong med mye jubel, neglebiting, banning og ikkje minst mange øl  ;D
Newcastlesupporter siden 1992

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3895 på: 16. Aug. 2008, 11:15 »
Syntes ikke tapet av Faye gjør så veldig mye, har egentlig aldri likt han. Solid stopper og god på huet, men lager mye klønete frispark utenfor boxen, som irriterer men no sinnsykt. Da er det bedre å satse colo og tayls, og heller la bassong og edgar steppe inn i deres fravær. Så har vel Keegan sagt at han skal erstattes med en bedre spiller. Så vi får bare vente å se, selvom noen er lei av og vente ;)

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3897 på: 16. Aug. 2008, 11:34 »
folk har enda ikke lagt arshavin død. Han vell ikke vært linket seriøst til newcastle på lenge.

RHCP14

• Gjest
« Svar #3898 på: 16. Aug. 2008, 11:39 »
Ja nå har vi kjøpt fire spillere: Gutierrez, Guthrie, Colo og Bassong. Bør vi være misfornøyd med for lite innkjøp nå?? Det er klart at optimalt sett ville det ha vore greit å fått inn ein reserve venstre back, men vi har jo Zog som ein grei erstatter.

Kanskje ein kreativ midtbanespiller? Om vi får Tiago Mendes vil eg bli overlykkelig. Eg vil sei det er ein bedre utgave av Emre, og med han på laget vil vi være rimelig slagkraftig.

Keegan og støtteapperatet har gjentatte gonger i sommer sagt at dei skal være sikre på at spillerene vil heve laget. I og med at eg fortsatt har Newcastøe anno 95-97 friskt i minne, stoler eg på at Keegan og gutta har skaffa oss dei riktige spillerene. Keegan har sans for gode spillere, og betaler det lille ekstra dersom han er 100 % sikker (Ferdinand, Shearer, Colo??).

Gleder meg villt til kampen mot Man Utd. Eg forventer ikkje poeng. Det eg forventer er at Newcastle angriper på Old Trafford, og setter ein støkk i Manu-fansen. Eg forventer at Newcastle angriper med begge backene og spiller Keegan-fotball. Newcastle SKAL underholde!!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #3899 på: 16. Aug. 2008, 13:16 »
Alonso vil bort fra Liverpool?

For dyr? Noe for oss?