20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3810 på: 14. Aug. 2008, 22:25 »
Om dette er sant, er det ikkje første gangen det skjer i år >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3811 på: 14. Aug. 2008, 22:35 »
Bekymerer meg ikkje kvekk. Keegan har sagt at han kun vil ha spelar som vil blø for klubben og om tiago var klar for det hadde han vore på st. james' no

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3812 på: 14. Aug. 2008, 23:34 »
Hvis Tiago går til Everton er det synd, men forstålig. Everton har e-cup og da sier det seg selv at de er mer attraktive. Syntes det er rart hvis Smith velger å bli hos oss hvis han kan bli satset på hos dem. Tror Tiago kan komme til å gjøre det meget bra under Moyes.

Skjønner ikke helt hvorfor vi skal selge Faye. Vår beste midtstopper i fjor og hvis en av midtstopperne skal bort kan vi heller selge Cacapa som ikke var på samme nivå som Faye forrige sesong. Mye penger får vi nok heller ikke for han siden han begynner å dra på årene.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3813 på: 14. Aug. 2008, 23:39 »
Skal vel ikke selge Faye? Er vel Andy som skal selges fra Charlton om jeg ikke tar skrekkelig feil? Noen som vet noe?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3814 på: 14. Aug. 2008, 23:43 »
Med fare for å henge ut Tommen for noe veldig mange andre også gjør:
Hadde det vært bedre å bare hamstret spillere for å få et øyeblikks tilfredsstillelse? Jeg tror DW,KK,MA og resten av gjengen bygger et lag for framtida, og da kan vi ikke brenne kruttet på spillere som kommer til oss for punda, slik vi gjorde under FFF sin tid. Du ser jo hvor det har brakt oss...

Jeg mener vi er inne på en riktig veg nå, og det ser for meg ut som vi nå bygger grunnmuren i det nye laget vårt, isteden for å bare flikke på fasaden av det gamle.

Jeg er enig i at vi ser litt tynne ut over hele fjøla, men jeg tror ikke løsningen er å kjøpe bare for å kjøpe.

Hvis man i tillegg legger seg på minne at engelske media (med noen få unntak) er totalt upålitelige i sin omgang med sannheten, så skjønner man at det kan skje mye blant kulissene som ikke vi vet om, eller tvert motsatt; det er ikke sant alt som rapporteres...

Når det er sagt, skulle jeg også gjerne sett noen nye signinger på midtbanen, så tiago hadde jeg tatt imot med åpne armer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3815 på: 14. Aug. 2008, 23:46 »
Skal vel ikke selge Faye? Er vel Andy som skal selges fra Charlton om jeg ikke tar skrekkelig feil? Noen som vet noe?

Som det ble linket til tidligere i tråden:

Stoke close in on Faye signature 

Stoke City are closing in on the signing of Newcastle defender Abdoulaye Faye, BBC Radio Stoke understands.

The 30-year-old trained with the Potters on Thursday ahead of opening negotiations over personal terms.

The Senegal international has made 20 appearances for the Magpies since moving from Bolton for a fee of £2m in August 2007.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/stoke_city/7561605.stm

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3816 på: 15. Aug. 2008, 00:22 »

Stoke City are closing in on the signing of Newcastle defender Abdoulaye Faye, BBC Radio Stoke understands.

The 30-year-old trained with the Potters on Thursday ahead of opening negotiations over personal terms.

The Senegal international has made 20 appearances for the Magpies since moving from Bolton for a fee of £2m in August 2007.

Detta er veldig lite bra om detta stemmer.For siste vi trenger nå er mindre dekkning i forsvaret når det er sååååå tynt som det er nå.Da må vi få inn mere forsterkninger der litt FORT!.Det er slit nok der som det er.Salg av Faye er ille om vi skal gå inn i sessongen uten noen forsterkning der

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3817 på: 15. Aug. 2008, 04:00 »

Etter det jeg kan forstå er det full forvirring om det er vår Abdoulaye Faye eller vår gamle venn, Amady Faye, fra Charlton som er på vei til Stoke.
Enten så klarer ikke folk å vite/se forskjell, eller så drar begge dit :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3818 på: 15. Aug. 2008, 04:09 »
Synes det hadde vært litt rart hvis Abdoulaye valgte å gå til Stoke. Tipper det er gode gamle Amdy, en av de svakeste spillerne jeg har sett i Newcastle, som er på vei til Stoke. Han har i hvert fall vært på prøvespill der.
http://www.newsshopper.co.uk/sport/topsport/display.var.2422357.0.pards_makes_case_for_faye_stoke_switch.php
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3819 på: 15. Aug. 2008, 04:19 »
Da er det nok Amdy Faye ja :P

Å selge Abdoulaye Faye nå ville vært nærmest idiotisk
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3820 på: 15. Aug. 2008, 08:13 »
Det er vell faktisk snakk om begge. Manageren til Stoke har jo bekreftet det. Å selge Faye er helt greit. Han er gjennomsnittlig god. Får vi Colo begynner jeg ikke å grine. MEn skulle vell først fått ut Cacapa.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3821 på: 15. Aug. 2008, 08:54 »
Med fare for å henge ut Tommen for noe veldig mange andre også gjør:
Hadde det vært bedre å bare hamstret spillere for å få et øyeblikks tilfredsstillelse? Jeg tror DW,KK,MA og resten av gjengen bygger et lag for framtida, og da kan vi ikke brenne kruttet på spillere som kommer til oss for punda, slik vi gjorde under FFF sin tid. Du ser jo hvor det har brakt oss...

Jeg mener vi er inne på en riktig veg nå, og det ser for meg ut som vi nå bygger grunnmuren i det nye laget vårt, isteden for å bare flikke på fasaden av det gamle. Jeg er enig i at vi ser litt tynne ut over hele fjøla, men jeg tror ikke løsningen er å kjøpe bare for å kjøpe.

Enig med deg i at vi ikke skal hente spillere som kun er ute etter lønnen.
Men om man skal "bygge grunnmur" er det i grunnen greit å få tak i en stein eller to.
Nytter ikke å håpe på det fineste huset i gata om du bare har stein til et lite uthus eller en garasje...

Om du i tillegg trenger 5-6 uker på å få tak i hver enkelte stein, så har du kanskje bygget ferdig når de andre allerede har
solgt de gamle husene sine og bygget helt nye og moderne....

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3822 på: 15. Aug. 2008, 09:14 »

Og når det gjelder Tiago tyder alle nyhetene på at vi har vært veldig nære en overgang,
men at HURTIG arbeid fra Everton hvor Kenwright allerede skal ha snakket med spilleren har ført
til at de foreløpig er før oss i køen nå....

Med et øye på Coloccini-dealen vet sikkert Tiago at han neppe hadde vært klar for spill før jul om
han hadde valgt å komme til oss.....

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3823 på: 15. Aug. 2008, 09:59 »
Journal melder at vi er interessert i Mallorcas Borja Valero. Meget spennende playmaker.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3824 på: 15. Aug. 2008, 10:10 »
Da er det nok Amdy Faye ja :P

Å selge Abdoulaye Faye nå ville vært nærmest idiotisk

Når BBC skriver: Newcastle defender Abdoulaye Faye så er det nok snakk om vår Faye, og ikke noen andre.