20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803033 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3795 på: 14. Aug. 2008, 19:00 »
Hvis man nå kan kjøpe drakt av Colo på nufc.co.uk, så blir han ikke presentert. Presentasjon er ikke noe must for at en spiller kan spille, det er bare (som Nico sier) for syns skyld. Dette vil da si at de ikke ventet med å presentere han fordi de hadde kjøpt Ronaldinho og Kaka. Jeg klarer ikke la være:  I TOLD U SO!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3796 på: 14. Aug. 2008, 19:05 »
Bassong får 12. Katastrorfe

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3797 på: 14. Aug. 2008, 19:08 »
Hvis man nå kan kjøpe drakt av Colo på nufc.co.uk, så blir han ikke presentert. Presentasjon er ikke noe must for at en spiller kan spille, det er bare (som Nico sier) for syns skyld. Dette vil da si at de ikke ventet med å presentere han fordi de hadde kjøpt Ronaldinho og Kaka. Jeg klarer ikke la være:  I TOLD U SO!

Det er jo ikke sikkert at alle papirene er i orden, selv om han egentlig er klar. Når jeg tenkte på presentasjoner tenkte jeg mer på spillere som Turan og Inler...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3798 på: 14. Aug. 2008, 19:19 »
Newcastle sin offisielle internettside hadde jo aldri lagt ut drakter med han på ryggen for salg hvis ikke alt var 110% sikkert at han var Newcastle klubber. Hvis ikke alle papirene er i orden, så kan ting fortsatt gå gale. La meg minne om Ighalo-Brann saken. Så han er nok fullstendig Newcastle spiller. Igjen: i told u so.

Hva angår ryktene rundt Turan og Inler, så er dette nok en talentløs forumbruker som farer med intet annet enn løgn. Hittil har vel ikke ETT ENESTE IKT-rykte stemt med realiteten.

Så sorry mack, dette er bare pisspreik, som vanlig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3799 på: 14. Aug. 2008, 19:22 »
Hva angår ryktene rundt Turan og Inler, så er dette nok en talentløs forumbruker som farer med intet annet enn løgn. Hittil har vel ikke ETT ENESTE IKT-rykte stemt med realiteten.
Det var vel en ITK som var først ute med at vi skulle hente Guthrie?

Ikke at vi skal tro på ITK-folk, men det hender en sjelden gang noen har riktig. Men den eneste ''ITK''-en jeg tror på er Radar :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3800 på: 14. Aug. 2008, 19:28 »
Er det ein ting eg har lært er det å ikkje stole på noko eller nokon. Einaste eg stolar fullt på er Nufc.co.uk. Så slepper eg å bli skuffa.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3801 på: 14. Aug. 2008, 19:32 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3802 på: 14. Aug. 2008, 20:00 »
Newcastles Skjulte tranfer politikk er noe dritt synes jeg. .  Morsomt når det plutselig dukker opp en spiller, men all den spekuleringen tar knekken på en stakkars Newcastle supporter. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3803 på: 14. Aug. 2008, 20:08 »
jeg er mye mer glad for en skjult transfer politikk, enn at vi skal gå rett til media slik at alle andre skal få vite om de samme spillerne vi ønsker! tottenham er jo et godt eksempel på dette. de har røva oss for et par spillere der
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3804 på: 14. Aug. 2008, 20:10 »
Hehe...Tviler på at klubber kjøper ut i fra hvilke spillere andre klubber ønsker. Tipper de har nok oversikt selv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3805 på: 14. Aug. 2008, 20:16 »
Av og til føler jeg faktisk at Chelski har kjørt nettopp den stilen om at de kjøper spillere deres konkurrenter først har prøvd seg på.

At Faye er på vei ut syns jeg er direkte idiotisk. Han er da mer enn god nok for stallen vår, og vi trenger da han. Tynt med backup på stopperplassen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3806 på: 14. Aug. 2008, 20:19 »
trur ikke det er så veldig lurt med 2 defansive midtbaner, blir jo veldig bakpå da

Ikke nødvendigvis.
I en 4-2-3-1 formasjon kunne det vært spennende å prøve 2 defensive ballsikre midtbanespillere som Guthrie og om vi eksempelvis skulle fått tilslag på Tiago.
Så kunne Duff, Milner, Jonas G. og N`Zogbia sloss om de 3 plasseen bak spissen som jo vil være enten Owen eller Martins.

Da ville laget vært veldig ballsikre og trygge defensivt og vi kunne overlatt det offensive til "de som kan det"!

PS! Jeg håper uansett Keegan fortsetter med 4-4-2 som han hadde meget stor suksess med sist han var manager her. Og da blir det nok litt for skralt om begge våre 2 sentrale midtbanespillere skulle vært defensive.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3807 på: 14. Aug. 2008, 20:57 »
Merkelig oppførsel av NUFC dette her og ikkje presentere spillerne. I grunnen er jeg kritisk til hele opplegget til Newcastle for tiden. Det virker ikke som di er klar over at sesongen faktisk starter på lørdag. Slik har det vært i flere år, og utenom i fjor så har vi hatt forferdelige starter.
Flere ting jeg undrer meg over :
- Fitnessen til flere av spillerne, alle spissene er jo skadet og vi sliter maks på søndag.
- Jonas papirer skal ikke være i orden og det er tvilsomt om han kan spille.
- Vi har solgt flere spillere enn vi har kjøpt, i en stall som er tynn nok fra før.
- Barton er ikke klar før en god stund( ikke nufc sin feil)

Har Wise og gutta fellesferie fra mai til august, eller er di bare ræv i det di holder på me ?

Se å få gang på noen transfers, men nå er det egentlig for seint, for det tar 1-2 mnd før spillerne er satt inn i system.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3808 på: 14. Aug. 2008, 21:00 »
- Jonas papirer skal ikke være i orden og det er tvilsomt om han kan spille.
Newcastle kan vel ikke få gjort så forferdelig mye når Mallorca og det spanske fotballforbundet setter seg på bakbeina...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #3809 på: 14. Aug. 2008, 21:59 »
According to reports in Italy Juventus' Portuguese midfielder Tiago is closing in on a move to Everton after negotiations with Newcastle failed to bear fruit.

Hentet fra skysports.com
Newcastlesupporter siden 1992