20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3765 på: 14. Aug. 2008, 11:07 »
--------------- Given ----------------
---------- Taylor -- Colo ------------
Beye ----------------------- Enrique
--------------- Tiago -----------------
--------Milner ----- Gutrie/zoggy ----
Jonas  ------------------- Duff/Martins
---------------- Owen -----------------

------------

Hva tenker du her du som satte opp lag oppstillingen. Tenker du her:

Beye og Enrique som offensive bakker/bekker eller tenker du på de som på linje? I såfall som offensive bekker/bakker må vi ha raske spillere rundt dem som kan ta plassene deres eller hjelpe de... Hvis ikke så er jeg personlig redd for at dette blir en for offensiv spillestil.

Og det med Taylor kan være en god idè, men dere må også huske på at vi har Faye da... Selvom han kanskje er bedre som backup spiller... Noe jeg personlig ikke vil gruble i...

Ellers kunne det vært en grei oppstilling, men ikke mot et Man U, hvis det er dette du tenker på.

Skal det da gå som en slags 4-4-2 eller skal det gå som en 4-1-2-2-1 å spør dere meg, ettersom Zog har vel egentlig sagt at han vil vekk, så ville jeg nok heller ha satset på Duff der i år.

Klarer han seg uten skader i år, så blir det bra... Gi gutten en sjangse til...
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3766 på: 14. Aug. 2008, 11:23 »
Newcastle Uniteds omdiskuterte spiss Shola Ameobi, er nær en overgang til Ipswich Town. Etter det newutd.no erfarer, gjennomgikk spilleren i går den medisinske testen, og kun formaliteter gjenstår. Samtidig ryktes det at Tottenhams Dimitar Berbatov skriver under for Man Utd, og blir klar allerede til kampen mot oss på søndag.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3767 på: 14. Aug. 2008, 11:47 »
får håpe d går i boks. På tide at han kommer seg videre, tror begge parter tjener på det. Hvis vi klarer å kvitte oss med Ameobi tror jeg at nivået på treningene stiger betraktelig :)

Nå blir "den dårligste" solgt, blir morro å se hvem som får alt de kommende sesongene. Først Var de Bramble, så Ameobi. Nå er vel Smith den som kommer til å få det meste, selv om han har fått kritikk helt siden overgangen.  Men uansett, håper han skårer som faen for ipswich. Han er jo en artig type:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3768 på: 14. Aug. 2008, 12:30 »
får håpe d går i boks. På tide at han kommer seg videre, tror begge parter tjener på det. Hvis vi klarer å kvitte oss med Ameobi tror jeg at nivået på treningene stiger betraktelig :)

Nå blir "den dårligste" solgt, blir morro å se hvem som får alt de kommende sesongene. Først Var de Bramble, så Ameobi. Nå er vel Smith den som kommer til å få det meste, selv om han har fått kritikk helt siden overgangen.  Men uansett, håper han skårer som faen for ipswich. Han er jo en artig type:)

Han tar kanskje en Chopra, toppskårer i et Wankership og signerer for Sunderland 8) Hadde vært artig å spillt mot han i Stoke... Liker mannen, han er bare litt for dårlig for oss:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3769 på: 14. Aug. 2008, 13:21 »
Ka er det som skjer med overgangane våre ???
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3770 på: 14. Aug. 2008, 14:00 »

Han tar kanskje en Chopra, toppskårer i et Wankership og signerer for Sunderland 8) Hadde vært artig å spillt mot han i Stoke... Liker mannen, han er bare litt for dårlig for oss:)
Amoebi? Toppscorer? Hahaha.
Tror det ikke før jeg får se det.

Chopra har det alltid luktet mål av. Ameobi lukter det mer vondt av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3771 på: 14. Aug. 2008, 14:00 »
Sitat
Jim  // Aug 13, 2008 at 22:55

The signing which will break our record transfer is being completed, and will be unveiled Sunday at the match. It’s Gareth Barry!
Villa have been using the Liverpool deal as a screen under a promise from Ashley that if they do they can have Milner for a reduced price. Liverpool thought they were signing him but have been messed around by O’Neill, who withdrew at the last minute because of our deal.
This is from a source close to Keegan himself

haha ;D hadde tatt seg ut!

Hadde vært litt morsomt. Men transferprosessen ovenfor er lite logisk: Å tilby Milner til redusert pris for å få Barry, dessuten tror jeg Barry heller vil være i Villa som har UEFAcup, så fremt Villa/supporterne/lagkameratene fortsatt vil ha ham.  Hvis castle var ute etter Barry ville de ha f.eks tilbudt 9 mill pund + Milner som da blir £18 mill. Med villas langvarige interesse ovenfor Milner tror Milner (til vanlig pris) pluss kontanter er tilstrekkelig for at Villa sier ja.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3772 på: 14. Aug. 2008, 15:07 »
Jeg har innfunnet meg i at det ikke blir flere signings i dette vinduet. (Utenom Colo som jeg ser på som en done deal.)
Da har vi:

Basssong
Colo
Gutierrez
Guthrie

+ noen ungsauer.

Jaja. Ikke all verdens, men jeg er optimistisk ovenfor de vi har fått. Tror dette blir bra. Vi gjør en bedre sesong enn i fjor, så klinker vi til med big signings neste år når vi har en UEFA cup spot.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3773 på: 14. Aug. 2008, 15:12 »
Dette blir jo for dumt..Newcastle har ikke sjans til å få Barry. Blir bare irritert når man hörer så dumme rykter.

Tiago hadde derimot värt en grei signering for oss...Han kan spille både def. og off. midtbane, selv om jeg ser han mer som en def. midtbanespiller som er dyktig til å distribuere baller og har en enorm arbeidskapasitet.
Og han kan jo ikke ha gjort d så dårlig i Lyon om han var fast på laget og holdt en spiller som Kim Källström på benken i flere kamper.
Smart om vi får han på lån også. Om vi får inn han, så begynner midtbanen å se ganske sterk ut faktisk...Särlig når Barton kommer tilbake også.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3774 på: 14. Aug. 2008, 15:23 »
--------------- Given ----------------
---------- Taylor -- Colo ------------
Beye ----------------------- Enrique
--------------- Tiago -----------------
--------Milner ----- Gutrie/zoggy ----
Jonas  ------------------- Duff/Martins
---------------- Owen -----------------

------------

Hva tenker du her du som satte opp lag oppstillingen. Tenker du her:

Beye og Enrique som offensive bakker/bekker eller tenker du på de som på linje? I såfall som offensive bekker/bakker må vi ha raske spillere rundt dem som kan ta plassene deres eller hjelpe de... Hvis ikke så er jeg personlig redd for at dette blir en for offensiv spillestil.

Og det med Taylor kan være en god idè, men dere må også huske på at vi har Faye da... Selvom han kanskje er bedre som backup spiller... Noe jeg personlig ikke vil gruble i...

Ellers kunne det vært en grei oppstilling, men ikke mot et Man U, hvis det er dette du tenker på.

Skal det da gå som en slags 4-4-2 eller skal det gå som en 4-1-2-2-1 å spør dere meg, ettersom Zog har vel egentlig sagt at han vil vekk, så ville jeg nok heller ha satset på Duff der i år.

Klarer han seg uten skader i år, så blir det bra... Gi gutten en sjangse til...

Jeg tenkte en flat firer bak (satte dem bare opp litt foran stopperne).
På midten tenkte jeg Tiago som utpreget defensiv, med Jonas i en litt fri rolle (fra høyre/opp med Owen)
og at Milner holder den høyre delen av midtbanen slik, men litt "smalere" enn vanlig.
Foreløpig synes jeg fortsatt at Zoggy er en bedre spiller enn Gutrie, men han har kanskje ikke de defensive
kvalitetene og arbeidsmoralen til Gutrie. Motstanderen ville derfor bestemt hvem av dem som spiller.

Man kan vel si at Gutrie spiller om Martins gjøre det, og at Duff må spille om Zoggy gjør det, for å få best mulig balanse
(særlig med tanke på løpskapasitet og arbeidsmoral)  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3775 på: 14. Aug. 2008, 15:27 »
Jeg tenker meg Tiago enten som DM alene, eller som en av to defensive midtbanespillere, sammen med Guthrie/Barton eller Butt. Det siste vil i mine øyne være det beste. Med eksempelvis Jonas og Duff på hver sin ving og med Owen-Martins på topp burde det være nok til å gi oss solid offensiv slagkraft, samtidig som vi er balanserte defensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3776 på: 14. Aug. 2008, 16:06 »
trur ikke det er så veldig lurt med 2 defansive midtbaner, blir jo veldig bakpå da

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3778 på: 14. Aug. 2008, 16:49 »
Tror faen meg vi er dei eineste som driv å snakka om deffansiv, offensiv blablabla midtbane... Guthrie - Tiago - Må nokken vere deffensiv og nokken offensiv? Kan ikke bare begge spille sentral midtbane. Vi spiller med breie vinger i 442, og da blir det ideelt med to sentrale. United, bruker dei en deffensiv og en offensiv ? Nei, eg tror denne diskusjonen har oppstått på grunn av at vi har hatt Butt i klubben. Da måååå vi en en offensiv ved siden av han... Nei, to sertale midtbanespillere er tingen !

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3779 på: 14. Aug. 2008, 16:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1365845,00.html

Shay Given (86 caps) and Damien Duff (68 caps) are both in Giovanni Trapattoni's squad for the friendly with Norway in Oslo on Wednesday 20 August whilst Jonas Gutierrez and prospective new signing Fabricio Coloccini have both been called up for Argentina's game with Belarus in Minsk the same evening.  ;) :o

Man kan kjøpe drakt med Colo bak på nufc.co.uk også. (http://shop.nufc.co.uk/personalize.pasp)

Ser ut som Colo fikk nummer 2 på ryggen.
« Siste redigering: 14. Aug. 2008, 17:09 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!