20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3675 på: 12. Aug. 2008, 17:39 »
Er det bare IE-explorere som ikke får opp de sidene? Jeg hadde samme problemet for et par dager siden.. Newsnow, teamtalk, skysports og .co.uk. Hva skjer med nettlesing?
Ja heia gutta!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3676 på: 12. Aug. 2008, 17:50 »
Nå er det jo flere insidere som har meldt om denne storsigneringen, pluss at det er noe muffins med denne Colo presentasjonen.

Det at Colo presentasjonen drøyer er jo grunnlaget for ryktesprederne har sett sitt snitt til og dikte opp "troverdige" grunner for det som at ein skal signere fleire etc.. 
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3677 på: 12. Aug. 2008, 17:57 »
Nå er det jo flere insidere som har meldt om denne storsigneringen, pluss at det er noe muffins med denne Colo presentasjonen. Skull ikke forundre meg om det kom 3 nye imorgen, men at storsigneringen kanskje ikke er så stooooor liksom, kan like så godt være Shaun WP foralt vi vet(bortsett fra at det er en som ikke snakker så godt engelsk da, men dere skjønner hva jeg mener)

Nå sa vel Keegan selv at han forventet eller var nærme 2-3 signeringer før ManU kampen. Han har også sagt at det er på slutten at lag prøver å balansere troppene sine og at han selv med Wise og co vil være inne å gripe mulighetene om den rette spilleren dukker opp.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3678 på: 12. Aug. 2008, 18:27 »
Nå er det jo flere insidere som har meldt om denne storsigneringen, pluss at det er noe muffins med denne Colo presentasjonen. Skull ikke forundre meg om det kom 3 nye imorgen, men at storsigneringen kanskje ikke er så stooooor liksom, kan like så godt være Shaun WP foralt vi vet(bortsett fra at det er en som ikke snakker så godt engelsk da, men dere skjønner hva jeg mener)

Dette er helt vanlige forumbrukere, akkurat som meg og deg. Hvis jeg sier at KK sa til meg at vi skal signere Rihanna som venstreback, gir det da grunnlag for å tro på det? Folk kommer med slike påstander hele tiden, men 99,9% av gangene er det piss fra ende til annen.

Sitat fra: Frode
Nå sa vel Keegan selv at han forventet eller var nærme 2-3 signeringer før ManU kampen. Han har også sagt at det er på slutten at lag prøver å balansere troppene sine og at han selv med Wise og co vil være inne å gripe mulighetene om den rette spilleren dukker opp.

KK har sagt masse hittil som ikke helt har skjedd. Men legg i det minste merke til hva han skriver: OM den rette dukker opp. Selv om det har skjedd noe med overgangen til Colo er ikke det dermed sagt at KK har funnet 3 fantastiske signeringer. Om det hadde vært tilfellet hadde de uansett ALDRI ventet i over en uke med å presentere Colo. Noe er gale med den overgangen, og det har ingenting med andre signeringer å gjøre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3679 på: 12. Aug. 2008, 18:46 »
Sitat fra: Frode

KK har sagt masse hittil som ikke helt har skjedd. Men legg i det minste merke til hva han skriver: OM den rette dukker opp.

Var det ikke det jeg skrev da?

Angående Coloccini er jo det like mye spekulasjoner fra din side. Noen melder at han allerede har signert, Deportivo melder dette på sin offisielle hjemmeside slik jeg har forstått det og Collocini har selv holdt pressekonferanse for sin tidligere klubb og fansen der.
Kan ta med at Ashley selv hadde den nye drakten med Coloccini sitt navn på ryggen i kampen mot Valencia.
« Siste redigering: 12. Aug. 2008, 18:48 av Frode »

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3680 på: 12. Aug. 2008, 18:49 »
Skal si pipa har fått en litt annen lyd når det gjelder Ashley. Selg, feit, blakk var ord som gikk igjen, herrejemen sier jeg bare.. En del her inne var jo som ADHD-unger i en sukkertøysforretning. Lurer på om fler av dere fortsatt er sugen på salg, Bin Laden, eventyrprinser og prinsesser.

Sikkert ikke. Var sikkert bare bekymra.. Visste jo ingenting...

Det er til å bli flau av

Kunne like gjerne postet det i Mike Ashley tråden, men samma det...
Ja heia gutta!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3681 på: 12. Aug. 2008, 18:58 »
Herregud, så klart det. Han fremstod jo som en veldig rar chairman er periode, så er vel ikke så rart det. Man baserer jo sine meninger og uttalelser på ting man får presentert, og en periode var det ganske mye skepsis til Mr.Ashely.. Helt naturlig.

Skal bare avslutte med at jeg aldri har vært i mot Ashley, men at folk klødde seg i skjegget var jo bare naturlig. Salgsplaner, lønningskutt, stigende billettpriser osv..  Slike ting var jo fremstilt i media. Har ingentng med dine "AD/HD barn i godtebutikk" å gjøre..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3682 på: 12. Aug. 2008, 19:22 »
Keegan har sendt McDermott for å speide på to mallorca spillere når de tar imot west brom. ;)
http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/United-check-on-Real-visit.4381925.jp
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3683 på: 12. Aug. 2008, 19:43 »
Keegan har sendt McDermott for å speide på to mallorca spillere når de tar imot west brom. ;)
http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/United-check-on-Real-visit.4381925.jp

De spilte nå på lørdag. Kampen endte 1-1 står det i artikkelen.

Mallorca har flere interessante "unggutter" i stallen, tenker da mest på Oscar Trejo (20) og Borja Valero (23) som visstnok var linket til Liverpool tidligere i dette transfervinduet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3684 på: 12. Aug. 2008, 19:49 »
Hvis ikke Coloccini overgang blir klar så har jo Ashley driti på draget. . Nå har vel den overgangen tatt nærmere 5 uker, og jeg må si jeg begynner å lure på om det er noe muffins. . Alt snakket om at 3 spillere blir pressantert på st.James imorgen tror jeg er bullshit, selv om det hadde vært veldig gøy. . Men hvem er det i så fall ? Warnock, Coloccini og et nytt "tallent" Servert av Wise. . . ? Jeg vil ha spillere som Turan, Matias Fernandez ol. for å bli fornøyd. Coloccini er jeg fornøyd med, hvis han i det hele tatt signerer !
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3685 på: 12. Aug. 2008, 19:56 »
Romance - Det er det samme som å klage på Owen fordi han ikke går ut og avkrefter rykter hele tida bare fordi aviser skriver noe nytt. Ingen som visste noen ting om Ashley, bare satt og klødde seg i skjegget over alle skriveriene. Greit å klø seg i skjegget, men folk gikk jo bananas og vil klø Ashley i skjegget!? Det med AHDH-utsagnet var at uansett hvem vi ble linka med, så var "de samme kløerne" ute og skulle ha dem, bare for å kjøpe/ bli tilfredsstilt. Uansett pris og lønninger virka det som..
Ja heia gutta!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3686 på: 12. Aug. 2008, 21:06 »
Ja, er enig med deg og skjønner hva du mener, jeg ville bare minne på at mange av de som ikke liker Ashley faktisk ikke gjør det pga måten media fremstiller han på. Er helt enig i alt du har skrevet,bare så det ikke er noen misforsåelse der ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3687 på: 12. Aug. 2008, 21:30 »
Blackburn Rovers defender Stephen Warnock has handed in a transfer request at Ewood Park.

Earlier in the summer the full-back said that he was happy at Rovers following the appointment of new manager Paul Ince.

However, Warnock - who signed a contract extension which tied him to Blackburn until 2012 in May - has now signalled his desire to quit the one-time Premier League champions.

The news will come as a blow to Ince, who recently announced that there would be no more departures following the sales of David Bentley and Brad Friedel.

Everton and Newcastle have been linked with Warnock and in July Blackburn chairman John Williams confirmed he had turned down a £2million bid from an unnamed club.

The 26-year-old began his career at Liverpool before Blackburn paid £1.5million for his services in January 2007.

Warnock has also made one appearance for England after being selected for the friendly victory over Trinidad and Tobago in May.

Warnock på flyttefot! Kansje til NUFC?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3688 på: 12. Aug. 2008, 22:01 »
Faye vil bort ??http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1044110/Potters-bid-2m-unhappy-Magpie-Faye.html?ITO=1490
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3689 på: 12. Aug. 2008, 22:16 »
trur at det bare er bullshiet