20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3525 på: 10. Aug. 2008, 21:51 »
Swissmag på Skunkers melder at vi har kommet til enighet med Basel ang. en overgang for Eren Derdiyok. Bør nok tas med en stor klype salt! :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3526 på: 10. Aug. 2008, 21:57 »
Ja, jeg tror Wenger kommer til å benke Nasri. Gutten fikk så vidt spille i EM, og når han spillte viste at han enda er for ung.
Ja, jeg tror Ramos kommer til å benke Dos Santos. Gutten fikk ikke spille så altfor mye i Barcelona, og er meget ung.
Nei, jeg tror ikke Ramos kommer til å benke Modric, ettersom han viste seg moden og klar i EM.
Usikker på Jo.

Jeg mener i alle fall at han (Veloso) måtte hatt litt tilvenningstid - 2-3mnd.
Men nok om det.

Haha, dette må være noe av det største vrøvlet jeg har lest på veldig lang tid. 2-3 mnd tilvenningstid? Og hva faen har det å si om de er unge? Det ser ut som du bruker det som et argument? Herregud, er du god nok er du gammel nok! Irriterer meg grenseløst dette vaset om at alle må "tilvenne" seg PL. Hva med Santa Cruz? Jøss, han ble jo en hit med en gang, går det an da?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3527 på: 10. Aug. 2008, 23:31 »
Torres klarte seg vel og rimelig greit. Men hvis man ser på feks Tevez, Mascherano, Forlan, Veron, Shevshenko så er jo dette spillere i verdenseliten som kom fra mer tekniske ligaer, og ikke slo til med en gang. Når det er sagt så tror jeg Veloso hadde marsjert rett inn på førstelaget vårt

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3528 på: 10. Aug. 2008, 23:36 »
Veron, Shevshenko og Forlan slo jo ikke til uansett, det var ikke fordi de trengte tilvenningstid. De passer(passet) rett og slett ikke inn i PL.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3529 på: 10. Aug. 2008, 23:41 »
Er vel litt forskjellig fra spiller til spiller. Noen spillere går rett inn og storspiller, andre trenger litt mer tid før de slår ut i full blomst og noen slår ikke til i det hele tatt (ofte spillere som er på vei ned). Når det er sagt holder Velso såpass bra nivå at han ville gått rett inn på laget og etter alt å dømme være en solid forsterkning.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3530 på: 10. Aug. 2008, 23:53 »
Veloso sentralt nå burde vert grunn til å håpe/forvente top 7 plassering. End of story!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3531 på: 11. Aug. 2008, 09:34 »
Dette er det nyeste fra en av "insiderne":

Sitat
Big Willie // Aug 11, 2008 at 7:55

Derdiyok next signing, told you last week he was at the training ground on Thursday and was expected to sign on Friday until Smith could not agree terms. He returned to FC Basle however it appears the Smith issue has been resolved and that Derdiyok will be signing

Heard nothing re Taiwo however it could be that there is something big to announce, a player was brought to the training ground yesterday for photos to be taken by club photographer. My source will not tell me any details other than what happened as the deal is not finalised, he would however be classed as a MAJOR signing

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3532 på: 11. Aug. 2008, 10:44 »
Fyren har hatt rett før har eg fått med meg. Og han skriver jo ganske troverdig også då...  :D
Det er liksom ikke : "VI HAR SIGNA MESSI FOR 100 MIL £" !!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3533 på: 11. Aug. 2008, 11:45 »
Håper vi får inn noe bra :)
Derdioyk imponerte meg i EM, og hadde vært en god signering. Gomis også.
Imponerte ikke i VM, men det trenger ikke å bety så mye. Han har jo presentert seg som
en kanonspiss i Frankrike over en hel sesong, så da er det jo greit.

Taiwo har jeg "ropt" på i over 2 sesonger nå, og det hadde vært utrolig gøy å få han inn.
Tror han er såpass god at han dytter Enrique ut av første 11.
Veloso ser ikke ut til å være aktuell, så da håper jeg vi går videre med interessen for Inler.

Og til dere som har sett de forgående kampene. Ser at vi har spilt med både Milner og Guti.
Hvem har spilt hvor? Har vi plass til både Milner og Guti på banen samtidig?
Hva skjer om vi henter en ny midtbanestjerne, Hvem skal spille høyrekant, Milner eller Guti?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3534 på: 11. Aug. 2008, 11:51 »
Tror dei spilte hver sin omgang på høyre/venstre. Husker vertfall situasjoner der dei var på venstre sida hver sin gang...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #3535 på: 11. Aug. 2008, 11:57 »
MIlner var mest på Høyrekanten, Mens Jonas var litt på begge kantene. Han virket veldig god syns jeg, men teknikken hans, som skulle være "helt fantastisk" (tar i litt) syns jeg ikke var imponerende. Han virket litt klomsete. Men vi får se!  :)

Hvis vi hadde fått Taye Taiwo hadde jeg hoppe i taket. Da syns jeg vi virkelig begynner å få et bra forsvar. Hvertfal bra dekning på backene, hvor Enrique er backup på venstre og Geremi på høyre! Håper han kommer til å bli klar til Søndag.

Og hva skjer nå med Colo? Vil det bli presentert i morgen som noen her på forumet snappet opp? Blir han da presenter i samspann med Taiwo og Derdiyuk? ;D Hadde jeg blitt fornøyd? Ja.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3536 på: 11. Aug. 2008, 12:01 »
Hadde blitt mer fornøyd om Colo bare kunne blitt presentert nå, og dei vi ikke vet hvem er, kunne blitt presentert i morra.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3537 på: 11. Aug. 2008, 14:37 »
The Sun
Newcastle are poised to make a £5million bid for Rangers goalkeeper Allan McGregor.

http://www.teamtalk.com/football/interactiveEditorial/0,16398,3209,00.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3538 på: 11. Aug. 2008, 14:41 »
Tror ikke veldig mye på den nyheten for øyeblikket. Det måtte isåfall være fordi Harper ikke er tiltenkt ny kontrakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3539 på: 11. Aug. 2008, 15:03 »
Har aldri hørt om keeperen, og har vanskelig for å tro at vi skal hente inn en ny sisteskanse når vi har Given, Harper og to keepertalenter i Krul og Forster i klubben.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!