20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3510 på: 10. Aug. 2008, 19:59 »
Butt er dessverre en av våre viktigste spillere. han er kanskje den viktigste på vår midtbane pr.dags dato. men diskuter butt et annet sted a.. kjedelig lese diskusjon om butt i transfer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3511 på: 10. Aug. 2008, 20:02 »
Det er greit nok at Butt er en viktig spiller i dagens stall, men når man kommer med oppgulp som at Veloso hadde blitt benket til fordel for Butt, blir det rett og slett for mye.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3512 på: 10. Aug. 2008, 20:07 »
Ble ikke Butt kåret til NUFC sin beste spiller av spillerne selv forrige sesong?
Stemmer det.

Er langt ifra noen Nicky Butt supporter selv og har mang en gang irritert meg grenseløst over den til tider håpløse teknikken hans, men sånn som klubben de siste sesongene har slitt er det uten tvil Butt som har stått mest frem både på og utenfor banen og vist sin gode moral, innstilling og holdninger.
Er også Butt som har stått frem i media og tatt et oppgjør med ukulturen klubben har slitt med i forhold til enkelte spillere, uten å nevne navn.

Tror Butt er en veldig viktig mann å ha i garderoben og det skal ikke forundre meg om han blir en god trener/manager med årene, gjerne hos NUFC.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3513 på: 10. Aug. 2008, 20:22 »

Kan ligne litt, men tror ikke dette er samme spiller...

Synes ikke dette lingnet på èn og samme person, men har nå sett noen bilder av Royston Drenthe etter at de spekulerte i han på N-O, og det synes jeg lignet betraktelig mer.

Men så er vel han i Beijing OL? Er det bekreftet? Isåfall er det ikke han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3514 på: 10. Aug. 2008, 20:24 »
Drenthe er i OL ja!

Og jeg må vel innrømme at jeg ikke synes den mystiske mannen ligner så fryktelig på Drenthe:

« Siste redigering: 10. Aug. 2008, 20:28 av danield »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3515 på: 10. Aug. 2008, 20:26 »

Kan ligne litt, men tror ikke dette er samme spiller...

Synes ikke dette lingnet på èn og samme person, men har nå sett noen bilder av Royston Drenthe etter at de spekulerte i han på N-O, og det synes jeg lignet betraktelig mer.

Men så er vel han i Beijing OL? Er det bekreftet? Isåfall er det ikke han.

Det er veldig vanskelig å dømme utifra de bildene der men de ser jo veldig like ut men så er det ikke bilda gode nok til å kunne ta en sikker sammenligning så det må bedre bilder til før man kan kunne si noe sikkert..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3516 på: 10. Aug. 2008, 20:35 »
hahaha ser jo at det ikke er samme karen. hahaha tuller dere eller? ikke samme mann i det hele tatt. en er svart,kort rett panne og tjukka kinn:)rundt hode..... den andre er brun,lang pane.. høye kinnbein og langt tynt hode.. :)

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3517 på: 10. Aug. 2008, 20:50 »
Det er greit nok at Butt er en viktig spiller i dagens stall, men når man kommer med oppgulp som at Veloso hadde blitt benket til fordel for Butt, blir det rett og slett for mye.

Så du tror at Veloso hadde spillt fra start - ung å ny i PL ? Husker du hvor lang tid det tok før Jose fikk spille fra start?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3518 på: 10. Aug. 2008, 20:56 »

Så du tror at Veloso hadde spillt fra start - ung å ny i PL ? Husker du hvor lang tid det tok før Jose fikk spille fra start?
Ja, hvorfor skulle han ikke det? Tror du at fordi man kommer fra en annen liga så må man ha en viss tilvenningstid før man kan spille? Det er jo ren bullshit.

Tror du Wenger kommer til å benke Nasri?
Tror du Ramos kommer til å benke Modric og Dos Santos?
Tror du Hughes kommer til å benke Jo?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3519 på: 10. Aug. 2008, 21:01 »
enig med danield. veloso hadde spillt mer eller mindre fast for så og si alle pl lag. tok vel ikke lang tid før enerique spilte fast!?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3520 på: 10. Aug. 2008, 21:31 »
Ja, jeg tror Wenger kommer til å benke Nasri. Gutten fikk så vidt spille i EM, og når han spillte viste at han enda er for ung.
Ja, jeg tror Ramos kommer til å benke Dos Santos. Gutten fikk ikke spille så altfor mye i Barcelona, og er meget ung.
Nei, jeg tror ikke Ramos kommer til å benke Modric, ettersom han viste seg moden og klar i EM.
Usikker på Jo.

Jeg mener i alle fall at han (Veloso) måtte hatt litt tilvenningstid - 2-3mnd.
Men nok om det.
« Siste redigering: 10. Aug. 2008, 21:37 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3521 på: 10. Aug. 2008, 21:33 »
Hvorfor mener du det? Hva tilsier at han skulle trenge det? Kun fordi han har spilt i en annen liga? Fysikken, spillforståelsen og kvaliteten er jo uten tvil der.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3522 på: 10. Aug. 2008, 21:39 »
Hvorfor mener du det? Hva tilsier at han skulle trenge det? Kun fordi han har spilt i en annen liga? Fysikken, spillforståelsen og kvaliteten er jo uten tvil der.

Veloso sin spillforståelse i Portugal vil jo være helt annerledes i England? Det er jo 2 forskjellige ligaer. Portugal er teknisk, mens England er Fysisk.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3523 på: 10. Aug. 2008, 21:42 »
Herregud, nå er du virkelig på tynn is. Veloso har FOTBALLFORSTÅELSE, samme faen om han spiller i Portugal, England eller Arabia. Jeg vil påstå at han har alle forutsetninger til å bli en umiddelbar suksess i PL. Og selvfølgelig ville han gått rett inn på laget vårt. Han har vært på listen til mange av de store lagene det siste året, men hos oss skal han benke?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3524 på: 10. Aug. 2008, 21:43 »
Ja, jeg tror Wenger kommer til å benke Nasri. Gutten fikk så vidt spille i EM, og når han spillte viste at han enda er for ung.
Ja, jeg tror Ramos kommer til å benke Dos Santos. Gutten fikk ikke spille så altfor mye i Barcelona, og er meget ung.
Nei, jeg tror ikke Ramos kommer til å benke Modric, ettersom han viste seg moden og klar i EM.
Usikker på Jo.

Jeg mener i alle fall at han (Veloso) måtte hatt litt tilvenningstid - 2-3mnd.
Men nok om det.

Vell.Nå er det ikke alle spillere som kommer fra utenlands som trenger å tillpasse seg PL.Det er veldig inviduelt!.Så det er fullt mulig at (hvis) en DM skulle komme at han kan gå rett innpå laget med engang.Som sagt..det er veldig inviduelt.