20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3480 på: 10. Aug. 2008, 12:32 »
Ligner på det bildet ja, men på andre bilder synes jeg ikke han ligner i det hele tatt! Uansett, det kommer til å bli MYE spekulasjoner denne uka! :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3481 på: 10. Aug. 2008, 12:43 »
Men på bildet til danield så sitter vel g-unit på SJP. Ligner vel iallefall på SJP  ;) Ja takk begge sier eg :)

haha, han bommer en god del 100% sjanser på denne videoen da. nei takk!:)

Og det gjør aldri Martins... ? Synes han ligner på Martins, bare at han her er større. Ville du heller hatt han om dei haade latt vere å tatt med dei klippa der han bomma ? Dei gangene han bomma i den videoen der, så gjorde han noen helt sjuke ting i forrkant! Ja sier eg! Håper vi kan få høre hvilken pris som kan vere aktuell. Skal dog sies at eg ikke tror det var han fyren her som satt på SJP, men han gangsteren  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3482 på: 10. Aug. 2008, 12:45 »
Lokalavisa SundaySun linker oss i dag til Taye Taiwo. Pris £7,5 millioner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3483 på: 10. Aug. 2008, 12:51 »

det skulle faktisk jeg også klart etter å lest litt rundt på forum:D det er jo veldig sikre kilder der:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3484 på: 10. Aug. 2008, 12:57 »

det skulle faktisk jeg også klart etter å lest litt rundt på forum:D det er jo veldig sikre kilder der:p

Hva mener du?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3485 på: 10. Aug. 2008, 13:02 »
Meanwhile, United ? understood to have signed Southampton?s 17-year-old striker Nile Ranger on a two-year deal ? have been offered SV Hamburg striker Ivica Olic but, at 28, consider him too old and £7.5 million-rated Sunderland target Taye Taiwo, but will only consider the Marseille left-back if they fail to land Stephen Warnock from Blackburn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3486 på: 10. Aug. 2008, 13:03 »
Meanwhile, United ? understood to have signed Southampton?s 17-year-old striker Nile Ranger on a two-year deal ? have been offered SV Hamburg striker Ivica Olic but, at 28, consider him too old and £7.5 million-rated Sunderland target Taye Taiwo, but will only consider the Marseille left-back if they fail to land Stephen Warnock from Blackburn.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/08/10/michael-owen-vows-to-face-man-utd-79310-21505002/

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3487 på: 10. Aug. 2008, 13:08 »
Jeg må si jeg synes ismael bangoura så spennende ut. Men hvis newcastle har sett at han kan utfordre forsvaret med ball, så ender han vel opp som ving også hiver de en "ekte ving" ned som back...  ::)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3488 på: 10. Aug. 2008, 13:44 »
Jeg må si jeg er svært fornøyd med hvordan tingene utvikler seg om dagen. Guthrie og spesielt  Jonas virker som røverkjøp. Coloccini er det vi har manglet i alle år, den fødte lederen, som ALDRI er skadet. Bassong er også spennende. Hvis vi får inn én spiller til, helst en kreativ midtbanespiller, er jeg meget fornøyd. Jeg drømmer fortsatt om Arda, og jeg er overbevist om at Keegan har et ess i erme...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3489 på: 10. Aug. 2008, 13:49 »
Eg synes ikke vi har bruk for Arda. Om folk mener vi skal bruke han i "Owen-rollen", så vil eg heller bruke Owen der og få inn en spiss. Eg vil spille 442 og vil ha en sentral midtbanespiller som er kreativ. Eg tror heller ikke vi er ute etter Arda til den posisjonen, for da synes eg like godt vi kan bruke Zog der.

To sentrale midtbansespillere på sentralen !

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #3490 på: 10. Aug. 2008, 14:25 »
Jeg må si jeg er svært fornøyd med hvordan tingene utvikler seg om dagen. Guthrie og spesielt  Jonas virker som røverkjøp. Coloccini er det vi har manglet i alle år, den fødte lederen, som ALDRI er skadet. Bassong er også spennende. Hvis vi får inn én spiller til, helst en kreativ midtbanespiller, er jeg meget fornøyd. Jeg drømmer fortsatt om Arda, og jeg er overbevist om at Keegan har et ess i erme...

Knock on wood, EivindI fort som faen ellers blir Colo skadet
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3491 på: 10. Aug. 2008, 14:42 »
Det er åpenbart at vi trenger en solid midtbanespiller til. En sentral, sådan. Nicky Butt holder bare ikke mål. Etter det jeg så og det jeg har lest var han den klart svakeste ute på banen i går, og dette er ikke bare et enkelttilfelle. Han bremser opp spillet, prøver til stadighet på ting han ikke har ferdigheter til å utføre og skaper problemer for resten av laget. Han er way over the top, og jo før vi innser at denne spilleren ikke er god nok for en 08/09 Newcastle-ellever, jo bedre.

Og kun tro det beste om folk er en ting, og jo da, han har sine kamper han og (når de håpløse tversoverpasingene ikke skygger over en ellers ok opptreden), men generelt sett så har jeg vansker for å forstå at folk som støtter dette laget ikke kunne tenkt seg hans erstatter. En erstatter som oser av klasse.

Og bare for å stille saken i et annet vindu: Lag som Everton, Man City, Tottenham og Aston Villa ville ikke funnet plass til en Nicky Butt i sin startellever. Kanskje noen som får seg en a-ha opplevelse her. For dette er jo lag vi skal konkurrere med, og helst være bedre enn!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3492 på: 10. Aug. 2008, 14:48 »
Får vi inn en god offensiv midtbanespiller kan jeg gjerne se Butt på banen. Da får han konsentrert seg om det han virkelig er god til, nemelig å takle, vinne baller og stoppe motstanderens angrep. Med en offensiv spiller ved sin side vil han også få flere alternativer til å slå enkle pasninger, og ikke måtte gjøre som i fjor: slå lange, vriene baller, noe han IKKE er god på!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3493 på: 10. Aug. 2008, 15:39 »
Hvor i all verden får du det fra at, Nicky Butt, av alle, overvurderer seg selv så mye at han prøver på ting han aldri noensinne har greid å gjøre, og skaper problemer for resten av laget? Den Nicky Butt jeg har sett, i samtlige kamper jeg har sett for Newcastle, er en spiller som prøver å gjøre det enkelt. Som vinner ballen på en utmerket måte, som prøver å spille en enkel pasning til en godt plassert medspiller så tidlig som overhodet mulig.

Selv i fjor, når det var ekstremt stor avstand mellom leddene våre, prøvde Butt på det samme. Gjøre ting enkelt. Når han ikke kan slå kort, må han slå en lang en. Det er han ikke like god på, og da er feilprosenten større. Men med en spiller som Guthrie ved sin side synes jeg det har blitt bedre. Og såvidt jeg greide å se var ikke Nicky Butt noe dårligere enn de fleste andre mot Valencia i går, og jeg har aldri sett at han skaper problemer for resten av laget. Så hvor denne teorien kommer fra er langt utenfor min forstand.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3494 på: 10. Aug. 2008, 15:41 »
Barcelona star Xavi could be on his way to Newcastle, or so the People newspaper is reporting today.

hehe sko fått han, så tror eg dåkk fort hadde gitt opp Butt alle mann
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]