20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3450 på: 09. Aug. 2008, 21:01 »
Dette skrev fyren, som mener Taiwo kommer tidligere i dag. 

So what's the state of play here? "Micksta" said:
Coloccini is here
Ashley has his name on the back of his shirt
Taiwo is coming

So he's on 2 out of 3?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3451 på: 09. Aug. 2008, 22:04 »
Micksta mener visstnok at det skal være en dobbelannonsering med Coloccini og Taiwo om noen dager...Merkelig at Taiwo da spiller for Marseille i dag!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3452 på: 09. Aug. 2008, 22:17 »
Smith spilte jo for oss idag, betyr det at det ikke blir noe overgang til Everton da?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3453 på: 09. Aug. 2008, 22:21 »
Faen heller...Når alle veit at Colo er klar, hvorfor skal vi da gjøre en dobbel annonsering ?? Blir liksom ikke "surprise surprise" annet enn den andre spilleren som blir pressentert ved siden av Colo... Pressenter Colo no, og ta han andre med en gang han er klar.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3454 på: 09. Aug. 2008, 22:22 »
Smith spilte jo for oss idag, betyr det at det ikke blir noe overgang til Everton da?
Kan vel godt hende at det blir en overgang for Smith, men tviler på at han presenteres på mandag, for å si det sånn.

Hvorfor skulle Marseilla bruke Taiwo hvis en overgang er så godt som klar? Blir han skadet ødelegger jo det hele dealen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3455 på: 09. Aug. 2008, 22:39 »
Kan vel godt hende at det blir en overgang for Smith, men tviler på at han presenteres på mandag, for å si det sånn.

Hvorfor skulle Marseilla bruke Taiwo hvis en overgang er så godt som klar? Blir han skadet ødelegger jo det hele dealen.

Kanskje du nettopp avslørte dei  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3456 på: 09. Aug. 2008, 23:11 »
Newcastle manager Kevin Keegan refused to confirm the arrival of Argentinian defender Fabricio Coloccini, but revealed he is still on the hunt for new players.

Coloccini's club, Deportivo La Coruna, revealed on Thursday they had agreed a deal to sell the 26-year-old to Newcastle for 13 million euros.

On the same day Coloccini gave a press conference confirming his departure for England.

However, the transfer has not been agreed by the Magpies, and while Keegan admitted Coloccini had been at St James Park to watch Newcastle's 2-1 win over Valencia he failed to reveal if the transfer had been completed.

"I can't tell you anything at the moment," he said.

"He was here, that's for sure. I like his hair, it's like mine in the seventies, but I can't tell you any more than that."

There were promising signs for Newcastle supporters as Damien Duff and James Milner were both on target as the Magpies came from a goal down against the Copa del Rey winners to win 2-1.

Keegan was more forthcoming on his club's plans for the future.

Despite being content with his side's performance against one of the top side's in Europe, the former England boss admits he is looking to add new faces to the squad before the Premier League kicks off next week.

"I'd like to think that once (the Coloccini deal) is completed then two more players will arrive, and then we'll see what happens," he said.

"I think there'll be a lot of comings and goings late on as clubs try to re-balance and somebody will come available who will be of interest.

"I think we'll be in there pitching just like everybody else."

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=international_feed/08/08/09/SOCCER_Eng-Newcastle_United_Quotes.html&TEAMHD=soccer
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3457 på: 09. Aug. 2008, 23:15 »

Visst Taiwo er klar for Newcastle så er det litt rart han spiller ?
Hadde Smith signert for Everton hadde han neppe blitt brukt i dag ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3458 på: 09. Aug. 2008, 23:16 »
Men ka faen er det som kan ta så lang tid ?! En medisinsk test er jo ikke fire-fem triatlon heller! Dårlig gjort av klubben!  >:(  Eg synest ikke det blir noe mer morsomt om eg får vite 2 stk samtidig enn om eg får en om gangen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3459 på: 09. Aug. 2008, 23:19 »
Eg sjønner det ikkje
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3460 på: 09. Aug. 2008, 23:26 »
Kan jo være de ikke er ferdige med å forhandle den personlige avtalen til Coloccini...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3461 på: 09. Aug. 2008, 23:32 »
Men ka faen er det som kan ta så lang tid ?! En medisinsk test er jo ikke fire-fem triatlon heller! Dårlig gjort av klubben!  >:(  Eg synest ikke det blir noe mer morsomt om eg får vite 2 stk samtidig enn om eg får en om gangen!

Slapp av, Colo er garantert i boks. Er mer spent på hvem de to andre er. Garantert en venstreback, og forhåpentligvis en offensiv midtbanespiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3462 på: 09. Aug. 2008, 23:40 »
Fra NO

my wife was in corporate as it was the launch of the Kicks initiative at SJP (basically local business?s and the Premier league encouraging youngsters to be active and eat well etc.). Sir Booby was there / Sir John Hall etc. MA was in the new top with Coloccini?s name on the back. Ashley gave a short speech and the Coloccini deal was mentioned. He signs Tuesday official.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3463 på: 09. Aug. 2008, 23:47 »
Fra NO

my wife was in corporate as it was the launch of the Kicks initiative at SJP (basically local business?s and the Premier league encouraging youngsters to be active and eat well etc.). Sir Booby was there / Sir John Hall etc. MA was in the new top with Coloccini?s name on the back. Ashley gave a short speech and the Coloccini deal was mentioned. He signs Tuesday official.

Sukk ! Veit han er klar, men han er liksom ikke klar fordiom.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3464 på: 09. Aug. 2008, 23:48 »
Kan jo være de ikke er ferdige med å forhandle den personlige avtalen til Coloccini...

Da er han jo ikke 100% klar, og da er det en risk for at Ashley driter skikkelig på draget... Men Colo er vel den som er sagt mest sikkert at han er klar for NUFC.