Synes fortsatt vi trenger betydelige forsterkninger for å kunne stable et lag som holder hele PL-sesongen på banen.
Vi har kun Butt som ren deffensiv midtbane, Barton er enda i fengsel og Emre er solgt.
Mener derfor at vi fortsatt mangler både deffensiv klasse og en playmaker på midtbanen.
Sentralt bak mangler vi HVERTFALL èn stopper etter at både Rozenhal, Ramage og han der lånestopperen er forsvunnet.
Og med mindre vi regner Geremi som back mangler vi resrver på begge backene.
Ser at Sunderland nå er linket med Taiwo i Marseilles. Har ropt på han her i et par år nå, og om vi skal holde oss til unge lovende spillere
må jo denne råsterke, store, kjappe og høyst lovende 23-åringen være midt i blinken??
Ble jo kåret til årets unge spiller i Afrika for 2 år siden. Kan vi slippe en sånn fyr til sunderland??
Av andre spiller er jeg glad Duff viser lovende takter igjen. Har aldri mistet troa på han, og tror han kan bli konge i år.
Blir han det er det jo mulig å prøve Zoggy mer sentralt også. Kan jo være at han blomstrer på sportslig og med humøret

Collocini er jeg som tidligere litt skeptisk til, men det kan jo være jeg tar feil. Har jo kommet seg betraktelig de siste sesongene.
I tillegg er jeg positiv til Larsson om dette skulle løse seg.
Mange spillere er jo avhengige av god og stabil sesongoppkjøring. Om Owen, Duff og Viduka kommer seg godt gjennom denne ser jeg
meget positivt på offensiven i år. 3 kanonspisser, og gode kanter (Zoggy/Duff-Milner/Spider).
Kan jo være at Milner forsvinner (og kanskje Zoggy), men da får vi heller forsterke plassene.
Konklusjonen min er uansett at vi mangler litt back-up på backene og en kanonstopper.
I tillegg er midtbanen litt svak defensivt og kreativt. Håper vi gjør noe med dette.
Kantene og spissene er sterke kort, og tåler sammenligning med alle lagene vi forhåpentligvis skal kjempe om 6-8 plassen med.