20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809057 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2910 på: 23. Juli 2008, 10:52 »
Tviler på at det blir noe av jeg og, men hvertfall gøy med litt rykter. Har vært nøkså stille de siste dagene.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2911 på: 23. Juli 2008, 15:05 »
Idag har det i hvertfall blitt klart at Emre drar til Fenerbache. . . Les over til Sky sports linken. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2912 på: 23. Juli 2008, 22:43 »
Halleluja Nordin.. Er nært surrealistisk å se hvor lavt vi later til å sikte om dagen

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2913 på: 23. Juli 2008, 22:48 »
Jeg synes at Warnock ville vært en god signering! Enrique vil mest sannsynlig være førstevalget på backplass, og med Warnock som backup vil denne plassen være solid besatt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2914 på: 23. Juli 2008, 22:57 »
Kan jo ikke holde på kjøpe backup spillere!! Må kjøpe spillere som går rett inn i elevern. Bedre kjøpe en kjempe back og ha josa som backup i mine øyne. Liker ikke at vi er linket og signerer spillere som er ment for backup.Lukter ikke akkurat som et vinner lag.totalt feil mentalitet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2915 på: 23. Juli 2008, 23:01 »
Venstreback-plassen er en plass vi ikke trenger et nytt førstevalg, men heller en backup for allerede gode Enrique. Akkurat som på høyrebacken. Vi trenger en backup for Beye, ikke en erstatter. Selvfølgelig må vi ha spillere som vil kjempe med dem vil allerede har om plassen og det tror jeg Warnock vil gjøre om venstreback-plassen.

Det er andre plasser vi trenger spillere som går rett inn på laget, men backplassene er ikke en av de.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2916 på: 23. Juli 2008, 23:44 »
Venstreback-plassen er en plass vi ikke trenger et nytt førstevalg, men heller en backup for allerede gode Enrique. Akkurat som på høyrebacken. Vi trenger en backup for Beye, ikke en erstatter. Selvfølgelig må vi ha spillere som vil kjempe med dem vil allerede har om plassen og det tror jeg Warnock vil gjøre om venstreback-plassen.

Det er andre plasser vi trenger spillere som går rett inn på laget, men backplassene er ikke en av de.

enig, kunne vært værre backup vi så på..
« Siste redigering: 24. Juli 2008, 08:31 av Erlend Simonsen »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2917 på: 23. Juli 2008, 23:58 »

Veldig enig og. I mine øyne gjorde Enrique en veldig god førstesesong tatt alt i betraktning, og det ville vært bortkasta å bruke mye penger på en venstreback med tanke på alt annet det trengs å svi av litt cash på.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2918 på: 24. Juli 2008, 00:52 »
Herregud for en kjedelig dag... Kunne smakt med ei signering! :-\
Ja heia gutta!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2919 på: 24. Juli 2008, 08:33 »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2920 på: 24. Juli 2008, 11:33 »
http://nufcblog.com/2008/07/24/newcastle-news/money-talks-at-newcastle/

Fin artikkel og mange vise ord av Money om ungdoms/talent- satsingen i Newcastle framover :)

Ser at den godeste Ed nevner Aaron Spear som en av Ashleys signeringer, har han signert eller?
Ble plutselig helt stille rundt han, uten at jeg ihvertfall kan huske om han signerte eller ikke.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2921 på: 24. Juli 2008, 11:40 »
Newcastle skal ha bydd ?9mill for Baptista:
http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080723/noticia_53505415902.html

And the fact is that Baptist continues to the wait of a final decision on its transfer to the Rome.  This is its desire now, to be gone when before the Madrid.  Certainly that in the last hours the Newcastle has also added to its interest by Baptist.  Its offering is of 9 million euro. 

hiver inn en liten free translation av delen som faktisk gjelder newcastle. Er en sånn Aimar taktikk vi kjører her også.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2922 på: 24. Juli 2008, 21:11 »
nok ein dag uten interessante rykter :(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2923 på: 25. Juli 2008, 05:01 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/newcastle-target-coloccini-again-to-plug-defence-gap-876730.html

Vi er nok en gang linket til Coloccini, skal vi tro relativt seriøse Independent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2924 på: 25. Juli 2008, 06:14 »
Coloccini er vell en spiller som takler den fysiske stilen i PL.Men er mere beskymret over tempoet og farta.Kanskje jeg tar feil men er ikke det hans svakheter?