20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2865 på: 20. Juli 2008, 17:54 »
"Kevin Keegan has admitted that Newcastle cannot afford to start the new season with the small squad they have at the moment. The Magpies boss revealed that he is currently waiting on one or two situations."

Kilde skysport

Det er old news..lurer på når det kommer inn flere forsterkninger!.Man kan begynne å lure hva som skjer..?

Det kan da ikke være så gamle nyheter!?! Han sa jo dette i intervjuene etter gårdsdagens kamp.

Jeg tror Keegan og co bevisst holder seg litt i bakgrunnen for ikke å tiltrekke seg oppmerksomhet fra andre klubber om spillere de evt skulle være interessert i.
Vi vet jo at det er penger tilgjenglig, det beviste jo budet vi hadde inne på Modric, men Keegan sier selv: "Getting the right players in was always going to be tough because there is a lot of competition for good players. But what we've got to ensure is that we don't get players in just for the sake of it."

Slik jeg ser det er Keegan og co kresne på hvilke spillere de vil ha inn. Alt virker mer proffesjonelt og gjennomtenkt og de brenner ikke lenger av med cash for middelmådigheter, det være seg på i transfersum og lønn.

Vell det jeg mente var at det Keegan sa var gammalt nytt av den forstand at det er noe vi alle vet fra før av egentlig!.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2866 på: 20. Juli 2008, 20:12 »
Goian var vel sterkt linket til Sunderland en stund, men virker kanskje som at det ikke blir noe av denne overgangen da? Han imponerte ihvertfall meg under EM!

Chimbonda ville vært et godt kjøp. En god backup i hele backlinja!

Mot Frankrike spilte han meget bra, ja.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2867 på: 21. Juli 2008, 00:21 »
Mange som er negative til Chimbonda, men det er ikke mange sesongene siden han ble ansett å være en av PLs beste backer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2868 på: 21. Juli 2008, 00:29 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2869 på: 21. Juli 2008, 03:24 »
En stopper, en back, en kreativ sentral midtbanespiller og en kraftspiss skulle jeg anta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2870 på: 21. Juli 2008, 12:54 »
Om vi trenger en høy stake på topp, så er det vel bare å kjøre på med Carroll? Han er jo på aldersbestemt landslag og gode greier. Ser ikke poenget med å kjøpe spillere med godt potensiale, når vi har en virkelig stake av en youngster fra før av.

Noen som vet hva som hendte med Zigic? Var vel snakk om han for en stund tilbake, sterk, og raskere en feite Viduka. Er vel uansett for gammel og lønnskrevende til å passe i den nye profilen ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2871 på: 21. Juli 2008, 13:11 »
En stopper, en back, en kreativ sentral midtbanespiller og en kraftspiss skulle jeg anta.

En offensiv sentral midtbanespiller og/eller forward (eller hva det heter) som kan spille sentral midtbane i 4-4-2 eller som en slags tilbaketrukken spiss i en 4-4-1-1 formasjon (Peter Beardsley rollen), det mener jeg er et must å skaffe oss. Det gir oss flere muligheter og større variasjon i spillet om vi får tak i en spiller til å bekle en slik rolle i laget.

En venstreback er også et must! Får vi 2 spillere til å bekle hver sin rolle av de jeg har trukket frem her er jeg meget fornøyd.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2872 på: 21. Juli 2008, 13:49 »
va gjør vi med martins og owen i 4-4-1-1 ?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2873 på: 21. Juli 2008, 14:17 »
Tror nok vi i hovedsak blir å spille 4-3-3, med en tilbaketrukken spiss / OM
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2874 på: 21. Juli 2008, 14:28 »
KK har jo nærmest sagt at vi skal spille 4-4-2. Spilte denne formasjonen mot Hartlepool og kjøpet av Jonas signalisrer vel også dette. Det er liten tvil om at vinger får best utnyttet sine ferdigheter når de får spille rene vinger.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2875 på: 21. Juli 2008, 14:37 »
hvorfor signerer ikke owen? han må jo bare godta kuttet

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2876 på: 21. Juli 2008, 14:39 »
faen så lite rykter for tiden!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2877 på: 21. Juli 2008, 14:53 »
va gjør vi med martins og owen i 4-4-1-1 ?
Sunt med konkurranse og veldig viktig at ikke noen har klippekort uansett form. Er også mulig å være litt taktisk utifra hvem man møter når man spiller slik. Er i tillegg mulig å spille med både Owen og Martins sammen på topp i en evt 4-4-2.

Utifra det jeg har lest om treningskampen mot Hartlepool og det spillermatrialet vi besitter tror jeg Keegan kommer til å gå tilbake til en av dem eller vil benytte seg av begge formasjonene. Vi har så mange gode vinger (Duff, Milner, N`Zogbia, Spiderman og også Geremi) i laget nå at det vil være tull å ikke bruke dem rett. Nå ser jo endelig Duff også ut til å få fart på seg.

Heller ikke glem at under Keegans sin forrige periode som manager benyttet han seg av begge disse formasjonene. Først med Cole på topp og Beardsley litt bak han før han byttet Cole med Ferdinand men fortsatte med Beardsley i samme posisjon.
Beardsley ble jo flyttet litt lenger ned i banen da Shearer og Ferdinand spilte sammen på topp i 1996/97 sesongen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2878 på: 21. Juli 2008, 17:08 »
Warnock Will Be A Newcastle Player By Friday

Kanskje får vi en ny signering innen uka er over.
Warnock er velkommen i mine øyne :)
Ikke en optimal signering, men er for meg ikke noe dårligere enn Chimbonda som vi har vært linket til.
« Siste redigering: 21. Juli 2008, 17:10 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2879 på: 21. Juli 2008, 18:25 »
Hvis Warnock ikke blir for dyr er han et brukbart kjøp. Vi trenger en spiller som kan gi Enrique kamp om venstrebacken og at han har brukbar erfraring er også et pluss.