20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2835 på: 18. Juli 2008, 10:11 »
KK confident of new united arrivals

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1346283,00.html

Forsåvidt ikke så mye nytt, men bra at det blir bekreftet at vi vil ha kvalitetsspillere inn.

Er også videoer til som dere med newcastle world kan se. Står dette om videoene på N-O:

Video 1
Quote from: James on Yesterday at 09:41:46 PM
Keegan speaks.

Not going to buy for the sake of it.

Doesn't want to have to pick a team and find it difficult to choose between two players who are pretty much the same in terms of style and ability.

Is looking for added spark to ignite the players he's got, rather than overhauling the team.

Doesn't want anyone still here to leave.

Lots of press nonsense with 'insiders' and such like.

Given staying and in good shape, with Harper, Forster and Krul expected to put in a huge challenge. Is pleased with the goalkeepers here.

Video 2
Quote from: hindu times on Today at 09:36:36 AM
If there was ever any doubt that this was a Keegan signing, just watch the new video up on World.

He couldn't be more complimentary and believes we have the "real deal" with Spiderman.

Quote from: hindu times on Today at 09:38:17 AM
Keegan says on World interview that he's [Guthrie] a mixture of Rob Lee and Paul Bracewell, and linking player, superb passer of the ball, and he can see him over time learning to be a very good holding midfielder.

Quote from: ATB on Today at 09:43:26 AM
also basically said that we will be playing 4-4-2.

Quote from: hindu times on Today at 09:43:32 AM
He's very impressed by both new signings (see Spidey thread for what he said about him).

He's focusing on fitness.

Will field a strong side against Hartlepool, and take 3 or 4 youngsters along.

He has never worked with anyone fitter than James Milner in his playing or managerial career.

Been very impressed with attitude and fitness levels of the players.

He generally just looks happy, which is a good sign.
« Siste redigering: 18. Juli 2008, 11:03 av fredd »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2836 på: 18. Juli 2008, 10:26 »
sitat Keegan:
?We`ve also had a lot thrown at uswich we don`t think are right for one reason or
another, be it either wrong position or wrong age.?

Håper ikke dette blandt annet er Frings >:(
sunt pueri pueri puerilia tractant

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2837 på: 18. Juli 2008, 12:31 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=398125

er vel bare spekulasjoner, men hvis det stemmer det som blir sagt her at det er Wise som har takket nei til Frings, uten at Keegan har vært involvert så er det jo noe som er riv ruskende galt ??? >:(
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2838 på: 18. Juli 2008, 13:55 »
The agent of Germany international Torsten Frings has exclusively told setantasports.com that he did not meet with Newcastle United and that the midfielder would only consider joining a club in the top four of The Premier League.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/07/18/Premier-League-Frings-agent-on-Newcastle/

Vi er nok ikke attraktive nok nå til å få spillere som Frings tilbydd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2839 på: 18. Juli 2008, 14:05 »
Godt å høre at vi ikke har takka nei til han ihvertfall!
Så er jo dette nok et slag mot baugen for godeste Anal Oliver!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2840 på: 18. Juli 2008, 14:06 »
Heerenveen winning Krul chase

Heerenveen are in pole position to sign Newcastle United keeper Tim Krul.

Feyenoord and Chelsea have also displayed an interest in the Dutchman as it appears he realises it is going to be difficult to get first-team football with Shay Given and Steve Harper ahead of him in the St James' Park pecking order.

With Chelsea apparently deliberating over their offer, a return to Holland is the likeliest solution and Heerenveen have tabled a ?2.5 million bid (just under £2 million).

"This is a club that offered the most to me," he told the Dutch media about Heerenveen. "So that already gives me a special feeling.

"If Feyenoord make an offer, I am always open to a beautiful adventure in the south of Rotterdam.

"But we are as good as there [with Heerenveen]."

A permanent deal seems on the cards although it was suspected Newcastle would prefer a loan switch.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/07/18/Prem-Krul-set-for-Heerenveen/

Håper vi ikke selger Krul. Virker da som et veldig bra keeper talent og mange av oss husker vel Palermo kampen der han var strålende og holdt nullen. Går vel også mot den nye ungdomspolitikken i klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2841 på: 18. Juli 2008, 14:08 »
Damn you Kong Trond!
Jeg håper enda at vi helst kan chippe han ut på lån. Jeg tror genuint på at han har potensialet til å bli en fenomenal førstekeeper for oss om noen år, derfor håper jeg i det lengste vi beholder ham!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2842 på: 18. Juli 2008, 14:11 »
Siste nytt fra Olivers munn i tillegg til at vi leter etter venstreback:
Meanwhile, the talk on the soccer grapevine is that United would listen to offers for their young trio of striker Andy Carroll, keeper Tim Krul and defender David Edgar.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2843 på: 18. Juli 2008, 14:19 »
Tullete hvis vi skal noen av våre mest lovende spillere. Trodde vi nå skulle satse på yngre spillere og disse tre virker som de har bra potensial. I tilegg virker det jo som på uttalelsene til KK at vårt fokus nå er å kjøpe spillere og ikke selge.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2844 på: 18. Juli 2008, 14:22 »
Hvis vi selger de unge blir jeg forbannet. Selge U21 landslagspillere blir for dumt spør du meg. Ivertfall når vi skal kjøre ungdomspolitikken vår. Jeg tror egentlig ikke på disse ryktene. Kan godt hende at Edgar blir solgt, og Krul(hvis vi får2,5mp) men å selge en talentfull geordie vil være idiotisk. Da vil jeg heller selge smith for 1mp hvis han absolutt trenger den for å få råd til Warnock.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2845 på: 18. Juli 2008, 14:59 »
Mulig de rett og slett ikke er så gode at de kan ta steget opp?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2846 på: 18. Juli 2008, 22:09 »
Jeg tror rett og slett KK har mer tro på Fraser Forster enn på Tim Krul... Når det gjelder Edgar så er han i å for seg ikke et veldig stort tap, selv om jeg gjerne ser han i stallen vår denne sesongen. Å selge Andy Carroll er for meg det som virker snodig her!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2847 på: 19. Juli 2008, 00:05 »
Jeg for min del håper at vi ikke selger Krul! Absolutt ikke.
Carroll vil jeg også se i stallen i mange år.
Edgar kan gå for det riktige tilbudet, men det skal være veldig riktig! :P

Men Krul er et av Europas største keepertalenter, og jeg er ikke i tvil om at han kan ta steget opp om noen år.
Han kunne, tror jeg, vært en ypperlig andrekeeper i år, men det hadde jo vært uheldig for utviklingen.
Jeg husker meget godt kampen mot Palermo, men det kan jo selvfølgelig ha vært et engangstilfelle.
Men jeg har også sett en del på ungdomsturneringene på europsport. Og der har han vært god!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2848 på: 19. Juli 2008, 00:26 »
Krul er et Keepertalent men vi har svensken og Forster så ser ikke det på som noe krise..selvom Krul er jo et Keepertalent så er de to andre også det!.Men faen jeg blir forbanna hvis de selger Carroll.Han må vi beholde...

Jeg vill ha noen signeringer!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2849 på: 19. Juli 2008, 02:10 »
Jada. Söderberg og Forster er gode talenter de også. Hvertfall Forster.
Men jeg har Krul som et lite (stort egentlig) forbilde, og håper han slår til!
Jeg har alltid hatt sansen for Krul, og etter at jeg snakket med han et minutt elns etter kampen mot Lillestrøm, ble ikke beundringen mindre :P
Er det at jeg har snakket med han litt (og sett han spiller betydelig mer), som gjør at jeg liker han mer enn Forster. Men hvis det er slik at Krul er den "dårligste" av de tre, bør han vel kanskje forlate Newcastle.

EDIT: Men egentlig tviler jeg på at hverken Carroll, Edgar eller Krul forlater klubben. Ikke med den politikken klubber styrer nå :)
« Siste redigering: 19. Juli 2008, 02:12 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒