20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808569 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2790 på: 17. Juli 2008, 10:09 »
Den neste inn dørene på SJP er norsk... :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2791 på: 17. Juli 2008, 11:18 »
I følge de rykter skal vi være interessert i Chimbonda fra Tham. Håper ikke disse ryktene er sanne. Han hadde én god sesong i Wigan, men ellers dårlig. Svak bakover. God fremover, men det hjelper så lite når alle innlegg han slår havner på tribunen..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2792 på: 17. Juli 2008, 11:23 »
Jeg har absolutt ingen forventninger til Ashley etter all dritten som er beskrevet. At vi kan forvente suksess om noen år er greit, men uten forsterkninger kan det gå så langt at vi rykker ned, og da må vi selge 2/3 av laget da Ashley ser at regnskapet går i minus.

Ashley, se til helvette å gi tranfer middler eller selg klubben.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2793 på: 17. Juli 2008, 11:56 »
Liker ikkje denna utviklinga i det hele tatt >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2794 på: 17. Juli 2008, 12:00 »
Jeg har absolutt ingen forventninger til Ashley etter all dritten som er beskrevet. At vi kan forvente suksess om noen år er greit, men uten forsterkninger kan det gå så langt at vi rykker ned, og da må vi selge 2/3 av laget da Ashley ser at regnskapet går i minus.

Ashley, se til helvette å gi tranfer middler eller selg klubben.

Å skaffe oss spillere ved å tilby latterlige høye lønninger har vi forsøkt uten hell i en årrekke nu, så at det er stopp på det er jeg positiv til.    Tror nok Ashley blar opp penger til spillere som ønsker å komme til oss!   Tror desverre det meste står på at vi ikke er noe spesielt attraktiv klubb å spille for, hatt elendige resultater i lang tid, ikke Europa, trasig geografisk plassering, så når vi ikke lenger tilbyr alt for høye lønninger er det ikke mye igjen å friste med desverre.

Fortsatt tid igjen, så håper ennu King Kev kan klare å overtale noen ihvertfall tillnærmet klassespillere til oss!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2795 på: 17. Juli 2008, 12:34 »
Det er 45 dager igjen før transfermarkedet stenger. Ta det med ro gutter, signeringene kommer nok!.
Har på følelsen av at Miguel Veloso og Joao Moutinho blir de signeringene vi trenger, og får.
Tror vi kommer til å signere en god forsvarsspiller også, hvem det blir, er jeg mer usikker på.
Hva med Cristián Zapata, Vedran Corluka, Gabriel Tamaş eller Vincent Kompany?.

Hva har skjedd med Yury Zhirkov? Har klubber mistet helt interessen for han, eller er han totalt overpriset?

Eller hva med Ever Banega, som ikke har funnet seg til rette i Valencia, i steden for Veloso?

Håper vi dropper spisskjøp, å satser på Carrol. (Martins - Carrol \ Owen - Carrol)

Given

Beye\V.Corluka -                      C.Zapata\V.Kompany\G.Tamaş - S.Taylor                                    - J.Enrique

M.Veloso\J.Barton
J.Moutinho\J.Milner                                                                                                  C.N'Zogbia\D.Duff                                                                                                                           

J.Gutiérrez\O.Martins                                                                                              M.Owen\J.Gutiérrez

A.Carrol\O.Martins\M.Owen

« Siste redigering: 17. Juli 2008, 13:49 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2796 på: 17. Juli 2008, 12:37 »
Jeg støtter faktisk Ashley i nesten alt. Jeg er lei av at vi kaster ut penger på spillere som ikke presterer for halvparten av lønna. Kjøper vi spillere som er 28-29 år for masse penger, får vi ikke en dritt igjen for dem etter 3 sesonger.

Men jeg er enig i at Ashley kunne betalt f. eks 15 mp for Turan, men så spørs det om spilleren i det hele tatt vil vurdere å spille for oss. men å betale 15mp for en spiller med karrieren på hell er det ikke noe vits i. Og de unge klassespillerne vil ikke komme til oss. Da må vi se på andre alternativer. Guthrie f. eks er ung engelsk, og en meget godt spiller å ha i troppen. Han er sulten, og kommer til å presse for en plass i start 11.  

Klubben beveger seg i rett retning, jeg kan ikke huske sist vi signerte så mange unge talenter, og forhåpentligvis klarer 1 eller 2 å ta steget opp med årene som kommer. Jeg orker ikke å ha forhåpninger om stjenrekjøp, for jeg tviler sterkt på at det skjer. Signerer vi ny kontrakt med Owen har vi stjernesigneringen vår for dette vinduet, tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2797 på: 17. Juli 2008, 12:50 »
så sant så sant annern!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2798 på: 17. Juli 2008, 13:01 »
Ifølge dagens Chronicle har vi blitt tilbudt Torsten Frings av hans agent, men har takket nei...

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2799 på: 17. Juli 2008, 13:02 »
Ifølge dagens Chronicle har vi blitt tilbudt Torsten Frings av hans agent, men har takket nei...

WTF? Takket NEI!? Da MÅ jo Keegan ha en DM omtrent klar fra før av? Han kan da ikke satse på Butt?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2800 på: 17. Juli 2008, 13:10 »

WTF? Takket NEI!? Da MÅ jo Keegan ha en DM omtrent klar fra før av? Han kan da ikke satse på Butt?

Ser ut som de mener alvor med sin "youth policy" hvertfall, i og med at Frings er 32.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2801 på: 17. Juli 2008, 13:18 »

Ser ut som de mener alvor med sin "youth policy" hvertfall, i og med at Frings er 32.

Tyskland uten T.Frings er elendig, T.Frings er en av verdens beste DM, tross sin alder er han et kjempekjøp for enhver klubb, etter min mening.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2802 på: 17. Juli 2008, 13:39 »
Det er 45 dager igjen før transfermarkedet stenger. Ta det med ro gutter, signeringene kommer nok!.
Har på følelsen av at Miguel Veloso og Joao Moutinho blir de signeringene vi trenger, og får.
Tror vi kommer til å signere en god forsvarsspiller også, hvem det blir, er jeg mer usikker på.

Hva har skjedd med Yury Zhirkov? Har klubber mistet helt interessen for han, eller er han totalt overpriset?

Eller hva med Ever Banega, som ikke har funnet seg til rette i Valencia, i steden for Veloso?

Håper vi dropper spisskjøp, å satser på Carrol. (Martins - Carrol \ Owen - Carrol)

Given

V.Corluka -                      C.Zapata\V.Kompany\G.Tamaş - S.Taylor                                    - J.Enrique

M.Veloso\J.Barton
J.Moutinho\J.Milner                                                                                                  C.N'Zogbia\D.Duff                                                                                                                          

J.Gutiérrez\O.Martins                                                                                              M.Owen\J.Gutiérrez

Du vil altså ha ut Beye???

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2803 på: 17. Juli 2008, 13:40 »

Tyskland uten T.Frings er elendig, T.Frings er en av verdens beste DM, tross sin alder er han et kjempekjøp for enhver klubb, etter min mening.

Kan ikke tenke meg at dette stemmer, man sier ikke nei til Frings!!! 

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2804 på: 17. Juli 2008, 13:40 »

Given

V.Corluka -                      C.Zapata\V.Kompany\G.Tamaş - S.Taylor                                    - J.Enrique

M.Veloso\J.Barton

Nå har du spilt FM, ikke sant?