20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 797288 ganger)

0 medlemmer og 19 gjester leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2535 på: 09. Juli 2008, 11:54 »
Tror ikke vi ville gått for Gutierrez dersom vi har lyst på SWP. Dyr spiller med et høyt lønnskrav.

Ja lønnskravet kan bli høyt, men har hørt om quote på 8 mill. Noe jeg synes ikke er så galt.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2536 på: 09. Juli 2008, 12:17 »
korleis dokke får til at swp blir billigere en guitterez er et mysterium for meg, han gikk vel til chelsea for nærmere 15 mill pund og kan ikkje tenke meg at han har noke under 40-50 k i veka.. guitterez går vel gratis til newcastle då han kjøpte seg laus fra kontrakta, men det vil vi nok ikkje få vite då klubben er blitt privat og dei økonomiske talla ikkje blir stilt fram for publikum
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2537 på: 09. Juli 2008, 13:00 »
korleis dokke får til at swp blir billigere en guitterez er et mysterium for meg, han gikk vel til chelsea for nærmere 15 mill pund og kan ikkje tenke meg at han har noke under 40-50 k i veka.. guitterez går vel gratis til newcastle då han kjøpte seg laus fra kontrakta, men det vil vi nok ikkje få vite då klubben er blitt privat og dei økonomiske talla ikkje blir stilt fram for publikum

Det med at Jonas kjøpte seg fri fra kontrakta, kan det vere ett "bevis" på at vi er jævlig gnetne ?? Kanskje han måtte kjøpe seg fri for at han skulle komme til oss... Uansett en fin måte å skaffe spillere. Spillerne "kjøper" seg fri, og så gir vi tilbake pengene som spilleren brukte  :-*

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2538 på: 09. Juli 2008, 14:10 »
Leser i forskjellige medier at Mykland skal gjøre comeback. Kanskje han kunne vært noe?  ;) Hadde han bare vært 25 år og på topp!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2539 på: 09. Juli 2008, 16:17 »
Leser i forskjellige medier at Mykland skal gjøre comeback. Kanskje han kunne vært noe?  ;) Hadde han bare vært 25 år og på topp!

Skal han det? ;D Ja, da er det bare å slenge seg på i kampen. Den blir knallhard!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2540 på: 09. Juli 2008, 19:38 »

Skal han det? ;D Ja, da er det bare å slenge seg på i kampen. Den blir knallhard!

Da kan vel denne karen gjøre comeback for NUFC! Tror han trenger det for å komme til seg selv igjen og klubben trenger jo sentrale midtbanespillere og da spesielt playmakere......  :)

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2541 på: 09. Juli 2008, 21:53 »

Nå pleier jo ikke Chelsea selge med overskudd . Om prisen er 10 mill om så.. så er det verdt det.

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2542 på: 10. Juli 2008, 09:51 »
Mulig noen har nevnt det her, men orker ikke lete gjennom mer enn 170 sider :) :

Er det noen som vet om Per Ciljan Skjelbred virkelig er Newcastle supporter? Må være noen i Trønderriket som i så fall har plukket det opp. Leste ett sted at han er Liverpool supporter, men det må være tull!!! ;D
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2543 på: 10. Juli 2008, 10:14 »
Mulig noen har nevnt det her, men orker ikke lete gjennom mer enn 170 sider :) :

Er det noen som vet om Per Ciljan Skjelbred virkelig er Newcastle supporter? Må være noen i Trønderriket som i så fall har plukket det opp. Leste ett sted at han er Liverpool supporter, men det må være tull!!! ;D

Han har ihvertfall i diverse medier i forbindelse med ryktene om en overgang til oss blitt omtalt som "long time toon supporter"
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2544 på: 10. Juli 2008, 10:36 »
http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/United-close-in-on-Swiss.4274413.jp

Kjenner lite til han egentlig, men jeg stiller meg positiv til at han er en ung og up and coming spiller.
Mener å ha lest før at han er DM? Stemmer det? Eller er han best offensivt?

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2545 på: 10. Juli 2008, 11:41 »
http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/United-close-in-on-Swiss.4274413.jp

Kjenner lite til han egentlig, men jeg stiller meg positiv til at han er en ung og up and coming spiller.
Mener å ha lest før at han er DM? Stemmer det? Eller er han best offensivt?

Har ikke selv følgt med på Serie A i år hvor han hadde sitt gjennombrudd. Statestikken hans tilsvarer iallefal at han ikke er en målfarlig midtbanespiller (3 mål på 36 kamper) og han står oppført som en defansiv midtbane spiller. Youtube videone viser at han ivertfall har et godt skuddbein og når han endelig skorer så er det uten for 16 meteren.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2546 på: 10. Juli 2008, 12:26 »

Han har ihvertfall i diverse medier i forbindelse med ryktene om en overgang til oss blitt omtalt som "long time toon supporter"

Det sto jo tidligere i tråden hvis jeg husker rett, det var i et nettmøte at han ble spurt om hvilket lag han heia på, og så svarte han "Newcastle er laget!" eller noe
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2547 på: 10. Juli 2008, 12:28 »
Han var god i EM ihvertfall. Han har vært linket til "bedre" klubber enn oss også. Så hvis prisen ikke er for gæren. Så kan han bli et godt kjøp.

Han er defensiv midtbane, ihvertfall på Sveits.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Ja heia gutta!