20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2505 på: 06. Juli 2008, 09:15 »
Om vi skal ha en playmaker, så synes eg Larsson vil gjøre det bedre der. Ciljan er en løpegutt, som løper ett par maraton hver kamp. Det er noe som Larsson ikke gjør, selv om han ikke løper noe lite. Eg har ikke inntrykk av at Ciljan er playmaker. Correct me if i'm wrong, men ikke RBK-fan'sa. Dei er nok kronisk fan av Ciljan. Av en eller annen grunn ::)

Fpr å si det sånn, det finnst maaaange spillere som Ciljan rundt om verden. Også rundt om i England, det er eg sikker på!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2506 på: 06. Juli 2008, 10:34 »
Larsson var ikke så god for Birmingham at han sine prestasjoner ikke skulle kunne overgås av Skjelbred.

Det er vel også en grunn til at Wenger lot Larsson gå for en "slikk og ingenting" til Birmingham (1 mill. pund) da han sikkert ikke så det helt store i denne spilleren. Larsson har ikke akkurat bevist at Wenger tok feil.....foreløpig.....

Per Ciljan Skjelbred er 2 år yngre og har et sinnsykt stort potensial. Han er rask, har god fotballforståelse, en meget god teknikk selv med stor fart i beina, han er uredd og en skikkelig "arbeidshest" som løper utrolig mye i løpet av en kamp.
Er det en ting man kan utsette på Skjelbred er det å bli bedre til å avslutte angrepene han starter. Synes han blir litt feig utafor motstandernes 16 meter.............

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2507 på: 06. Juli 2008, 10:49 »
Wenger lot vel Bentley gå for slikk og ingenting også...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2508 på: 06. Juli 2008, 11:23 »
Nå er vel ikke akkurat Bentley særlig ettertraktet av de beste klubbene i PL eller verden for øvrig heller, men han er god nok for de klubbene som som kjemper et stykke bak der igjen.

Bentley er god, men ikke god nok for de beste............ enda ihvertfall............

Samme med Jermaine Pennant.

Wenger bommer sikkert av og til han også, men treffer som regel på sine avgjøresler, det har han bevist i godt over 10 år nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2509 på: 06. Juli 2008, 11:57 »
Jeg tror at Per over tid kunne blitt en veldig god spiller for newcastle. Han har vist flere ganger at han tilpasser seg et høyere nivå. At han har litt lite muskler er ingenting å bry seg om Muskler er 1000 ganger lettere å trene opp en fotballfortåelse, innsats og teknikk.

Han bør heller ikke vente for lenge med å gå. han har bevist for lenge siden at han takler nivået i tippeligaen. Jeg håer ikke Rosenborg priser ham for høyt. Hadde vært sinnsykt gøy om han spilte for oss denne sesongen. Jeg tror Keegan ville vært bra for ham, kontra managertyper som Allardyce.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2510 på: 06. Juli 2008, 12:53 »
Sunday Sun: "But the Magpies look set to miss out on midfield target Gokhan Inler, who we have been told is ready to stay with Udinese."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2511 på: 06. Juli 2008, 13:31 »
Sunday Sun er no ein svada-avis så eg venter til eg får det bekrefte av meir solide greier.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2512 på: 06. Juli 2008, 13:36 »
Eg har ikke inntrykk av at Ciljan er playmaker. Correct me if i'm wrong, men ikke RBK-fan'sa.

vel han er en offansiv playmaker som springer masse..
- carry on!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2513 på: 07. Juli 2008, 01:22 »
Vil si han er "space-collector" ;)

Han løper veldig mye. Ingen playmaker, heller løpende veggspiller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2514 på: 07. Juli 2008, 09:30 »
Mariano Andújar ser ut til å signere i løpet av de neste dagene...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2515 på: 07. Juli 2008, 10:22 »

Dette betyr vel enten Given eller Harper ut. Hvorfor skal vi ha en ny keeper?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2516 på: 07. Juli 2008, 11:59 »
The same paper claims that the Geordies are also keeping a close eye on Rosenborg star Per Ciljan Skjelbred.

The 21-year-old Norway defender is also linked with a switch to Tyneside in The Northern Echo and The Journal.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1339674,00.html

Finn en feil :P

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2517 på: 07. Juli 2008, 12:10 »
Vil si han er "space-collector" ;)

Han løper veldig mye. Ingen playmaker, heller løpende veggspiller.

vel han setter opp angrep og fordeler baller.. du kan kalle det va du vill, men eg liker å kalle det playmaker..
- carry on!

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2518 på: 07. Juli 2008, 14:09 »
Vill gjerne ha Per Ciljan, er vel en av dei spillerane som spring mest på bana og har et enormt potensiale.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2519 på: 07. Juli 2008, 15:27 »

Kilde?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida