20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2265 på: 24. Juni 2008, 14:39 »
En viss Money har blitt ansatt som sjef for ungdomsavdelingen http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3730610,00.html

Noen som har hørt noe om ham? Er dette good shit? Highly regarded sier icnewcastle..

Forøvrig blir jeg dritfornøyd hvis castle kjøper Lennon. Etter min mening et bedre kjøp enn Bentley fordi han vil koste under halvparten og jeg får v ham i god gammel form har vi plutselig en av englands beste høyrevinger
« Siste redigering: 24. Juni 2008, 14:43 av InspectorC »

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 24. Juni 2008, 18:47 »
For å være helt ærlig, så håper jeg ikke vi drister oss med et kjøp av Aimar.. Se på Emre, han var større enn Aimar når vi hentet han fra en enda større klubb en Zaragoza. Og likheten mellom dem er skremmende, selv om Aimar er ørlite mer kreativ og ivrig fremover.. Emre er en bedre pasningstilrettelegger og har et bedre skuddbein. Men se hva han utrettet hos oss..

Hva har Aimar gjort de siste åra?

Jeg håper på en annen midtbanespiller. En sterkere, mer taklingsvillig og pasningssikker spiller ala Carrick, Alonso, Sidwell osv, selv om vi ikke får noen av de.

Skummelt med Italienske spisser som ikke har nådd 25-30 års alderen også.. Mener å huske at vår mann på lån i fjor, Rossi var sagt å skulle bli en suksess hos oss..

Nei, sats på litt mer etablerte gutter, som er på vei opp, ikke ubeskrevne blad og "gamle" stjerner ala Aimar.
Og for all del Russland høres spennende ut, stort sett så er det en skokk av spillere fra øst-europa som kan gjøre det godt hos oss. Der finnes det mange potensielle stjerner for oss! Og da kan jeg trekke frem navn som Pranjic, Arshavin, Srna, Kherzakov, Pavlyuchenko, Corluka, Zurawski, Vucinic (usannsynlig).

Og hvorfor ikke ta en titt på de unge spillerne på Østerrike og Sveits sine landslag? Mange angrepshissige midtbanespillere der bl.a.

Problemet er at dei spillerene ikke er etablerte spiller, men mer ubeskrevne blad ::) ???

Nå var de siste navna der ment som eksempler i fra østeruropa, og legg merke til at jeg bruker betegnelsen LITT mer etablerte gutter som er på vei OPP. ikke nædvendigvis fulletablerte spillere. Og om det så måtte misforstå, så er det jo kun Pranjic og Pavlyuchenko som er ubeskrevne blad der, MEN det ble nok en forandring på det i EM.
ancs and Scousers, go to H***!!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 24. Juni 2008, 20:37 »
Han er et relativt ukjent blad ,men har gjort sine saker bra i en klubb som har kjempet i toppen i Ligue 1 i år og kan helt sikkert være verdt et forsøk.

Han har 42 mål på 182 kamper i bordoux siden 2002 som er vel omtrent det samme som ameobi (ikkje det heilt store for en targetman.. vertfall ikkje i fransk liga)
var elendig forige sesong med 4 mål llr noke sånt på noken og 20 kamper...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2268 på: 25. Juni 2008, 00:33 »
Han er et relativt ukjent blad ,men har gjort sine saker bra i en klubb som har kjempet i toppen i Ligue 1 i år og kan helt sikkert være verdt et forsøk.

Han har 42 mål på 182 kamper i bordoux siden 2002 som er vel omtrent det samme som ameobi (ikkje det heilt store for en targetman.. vertfall ikkje i fransk liga)
var elendig forige sesong med 4 mål llr noke sånt på noken og 20 kamper...

Ja jeg er litt enig med deg her Human.Det er på ingen måte imponerende!.Jeg synes vi burde sikte høyere å bedre enn detta for detta er på ingen måte selvskreven kvalitetkjøp og jeg tror detta er et kjøp som har strørre sannsynelighet for å ende opp som flopp enn suksess..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 25. Juni 2008, 09:30 »
Hva så? Sjekk ut hvor gode Adebayor og Santa Cruz var før de kom til PL så ser dere at det ikke er en nødvendighet å ha puttet mengder med mål for å lykkes i PL, dessuten har vi nok av eksempler på spillere som har skoret mye i den franske/nedelandske/italienske ligaen med som aldri har lykkes med å slå til i England.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 25. Juni 2008, 10:25 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/news/display.var.2362127.0.turan_hint_provides_hope_for_the_magpies.php

Turan har utalt at han vil spille i PL eller Spania, noe som isåfall utelukker Juve!
Hvis det stemmer så er det isåfall kanskje gode nyheter for oss!

Itillegg linkes vi av ulike medier til Derdiyok!   Kjenner ikke så godt til han, men har vel spilt brukbart i EM.
« Siste redigering: 25. Juni 2008, 10:34 av ratatosk »
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 25. Juni 2008, 11:48 »
Jeg synes Derdiyok virker som en veldig spennende spiller! Kun 20 år og har vist at han kan prestere på et høyt nivå allerede....scoret på Wembley mot England i vinter bla a. Har hatt et bra EM også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 25. Juni 2008, 15:32 »
Derdiyok virker veldig spennende, og jeg tar i aller høyeste grad imot han i Newcastle. Hadde et godt EM, og var involvert i omtrent alt Sveits skapte offensivt.
Denne marokkaneren har ikke all verdens til statistikk, noe som gjør meg skeptisk. Men når jeg overhodet ikke kjenner til spilleren, skal jeg la tvilen komme tiltalte til gode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aleksander

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 25. Juni 2008, 16:22 »
Denne Derdiyok er han spiss? Har aldri hørt om han før.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 25. Juni 2008, 16:25 »
Spiss ja. Utifra det lille jeg har sett av syntes jeg han også virker spennende...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 25. Juni 2008, 16:37 »
Kan ikke si at det ringer en bjelle hos meg heller, utover at jeg vet han har spilt i EM.. Får ikke sagt det nok ganger at jeg synes Gomis-situasjonen er merkelig. Vi la jo inn bud (angivelig) før/under EM, så hvorfor har vi da ikke hørt noe mer? Eneste jeg har lest var om saken senere er at Bolton har slengt seg på... Synes fortsatt han virker spennende, selvom han hadde et dårlig mesterskap.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 25. Juni 2008, 16:40 »
Det var ihvertfall Derdiyok som spilte Yakin glimrende frem mot jentene fra Portugal i forkant av 1-0-scoringa!
Er vel meget mulig at King Kev og co tenker som så at Derdiyok er et billigere og muligens enda mer spennende emne enn godeste Gomis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 25. Juni 2008, 20:10 »
han hadde nok ikkje krevd fast plass heller som gir meir plass til carroll og er en spennende spiller som har ganske så masse erfaring til tross bare sine 20 år.. Masse heller han en alle andre targetspisser som er blitt nevnt i denne tråden

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 26. Juni 2008, 12:09 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/news/display.var.2362127.0.turan_hint_provides_hope_for_the_magpies.php

Turan har utalt at han vil spille i PL eller Spania, noe som isåfall utelukker Juve!
Hvis det stemmer så er det isåfall kanskje gode nyheter for oss!

Itillegg linkes vi av ulike medier til Derdiyok!   Kjenner ikke så godt til han, men har vel spilt brukbart i EM.

http://www.newspostleader.co.uk/newcastleunited/Another-Toon-target-off-the.4225442.jp

Og nu er det bare Italia som er aktuelt, svinger fort ???
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 26. Juni 2008, 19:48 »
Da ser det endelig ut som om Aaron Spear velger Newcastle:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3742963,00.html