20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2250 på: 23. Juni 2008, 14:27 »
Ser ut som om Lennon kan være på vei inn, dersom vi klarer matche det spanjakken der borti London krever for ham. Sa vel en gang i vinter at jeg kunne garantere at King Kev kom til å by på godeste Lennon om han fikk sjansen! Typisk spiller som passer inn i et Keegan-lag. Dette betyr jo da også tydeligvis at Milner er på vei ut. Litt trist, da jeg liker Milner, samt at jeg allerede føler stallen vår er tynn så det holder.

Jeg tror Lennon har like stort potensiale i Keegans oppsett som Milner har. Har i tillegg større fart.
Han er bak Bentley og Wright-Phillips på min ønskeliste over engelske høyrekanter. Førstnevnte er nok urealistisk,
men synes vi burde prøve oss på Sistenevnte før vi gikk for Lennon. Men SWP passer nok ikke inn i vår nye lønnspolitikk...
Må nok engang si at om Milner først drar, burde vi sende han til Villa og kreve Carew i retur :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2251 på: 23. Juni 2008, 16:39 »
jeg synes Lennon har større potensial en milner. Er veldig gøy å ha spillere som kan true bakrommet. Har ikke lennon en håndfull landskamper også?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 23. Juni 2008, 16:59 »
Så vidt jeg husker var Lennon en av de Englands bedre sist VM og ble spådd en lysende fremtid. Han har helt klart et stort potensial og ville vært et bra kjøp for oss tror jeg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 23. Juni 2008, 17:05 »
Skjønner ikke at Spurs vil selge Aaron Lennon.....jeg synes han er en veldig bra spiller! Utrolig hvilken fart han har, helt på høyde med Oba vil jeg tro(har jo aldri sett de i en løpsduell :P) Minuset er skadeproblemene hans og det faktum at han ikke slår gode innlegg. Lennon er og blir en dribleving, men jeg har ikke noe imot dem, det passer kanskje oss enda bedre mtp at våre beste spisser er små av vekst.

Men hvis dette resulterer i at Milner drar, så vet jeg ikke hvor begeistret jeg blir. Milner er en veldig bra spiller, som omtrent aldri er skadd, som alltid leverer. Jeg kan heller ikke skjønne at vi ikke kan ha både Milner og Lennon hvis det er problemstillingen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 23. Juni 2008, 17:42 »
Seb, det er også slike spillere vi ofte kommer til å se inn portene på SJP nå fremover. Ubeskrevne, "uslepne diamanter" som ikke nødvendigvis er etablerte. Det er derfor King Kev ikke har fått lov å signere en spiller som Richard Dunne, fordi Ashley nå har satt ned foten mot å betale høye lønninger til etablerte PL-stjerner (eller forsåvidt generelt) i slutten av 20-åra. Det er derfor Wise og co har fått en slik viktig rolle i jakten på spillerforsterkninger. Spillere som Dunne, Deco og Anelka vil dermed i utgangspunktet være navn som vi bør glemme.
Det er derfor spillere som Turan, Gomis og Modric er spillere vi er ute etter. Så satses det også på morgendagens spillere - Spear, Zamblera, Tozer og Kadar eksempelvis. Leser forøvrig nå at Wise har satt som mål å erstatte et mulig trist tap av Milner med Aaron Lennon. Lennon er også en ung, fremadstormende spiller med bøtter av potensiale som passer inn i denne planen.
Lønningene skal også betraktelig ned, og derfor har Ashley da som kjent i flere medier gått inn i en aktiv rolle i forhandlingene av nye kontrakter til Owen, Tayls og Harper. Tayls kan vente seg en lønnsøkning siden han er blant de aller dårligst betalte på førstelaget. Owen derimot må godta en reduksjon i lønna på ca £40 000. Det kan altså bli meget interessante forhandlinger der i gården.

Ja, eg veit. Det var molala som sa at vi ikke skulle kjøpe ubeskrevne blad, men dei sveitsiske og østeriske midtbanespillerne som er unge, er jo ubeskrevne. Sjønte ikke helt den tankegangen...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 23. Juni 2008, 18:15 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Marouane_Chamakh 

Det står på nytt på wikipedia at en overgang på £7,5Mill skal være i boks.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 23. Juni 2008, 18:26 »
Chamakh scoret 4 mål på 32 kamper denne sesongen, totalt har han 42 mål på 182 kamper(ligaen)...er ikke dn veldig imponerende statistikk han har å vise til akkurat.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2257 på: 23. Juni 2008, 18:43 »
Hvis det stemmer på Wikipedia så er jeg veldig skeptisk til detta kjøpet.Jeg er ikke overbevist  om at detta er et  godt kjøp og 7.5Mill synes jeg høres mye ut.Men men..jeg skal ikke dømme uten å ha sett han i aksjon først.Intresangt uansett!. :).

Det oser ikke akuratt en målmaskin når man ser på stats!.
« Siste redigering: 23. Juni 2008, 18:45 av BallaJazz »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 23. Juni 2008, 19:05 »
Nasr har signert for Arsenal, da kan vi vel utelukke de i en evt kamp om Turan ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2259 på: 23. Juni 2008, 21:00 »
Nå er det mye forandringer ute å går på Wikipedia rundt denne  Chamakh.Skifter jo hele tiden jo!. Nå står det: Newcastle United have been linked with a move for Marouane but he insists he has no desire to leave. If he was to leave it is beleived his club would demand a fee in the region of 2.5 million Euros.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 23. Juni 2008, 21:02 »
Drit nå i ka wikipedia seie  :o kem som helst kan jo skrive noke tull der
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 23. Juni 2008, 21:19 »

ypperste bullshitt.. er bare noken som kødder! han er rææææva dårlig, kanskje dårligere enn ameobi og er bare 2 år yngre

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2262 på: 23. Juni 2008, 23:06 »

ypperste bullshitt.. er bare noken som kødder! han er rææææva dårlig, kanskje dårligere enn ameobi og er bare 2 år yngre

Sikkert bullshit ja, men si meg, kor mange ganger har du sett han spille ?? ::)
« Siste redigering: 23. Juni 2008, 23:10 av Sebastian Eriksson »

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 24. Juni 2008, 11:25 »
nok til at eg veit han er baaaaad.. såg han for marocco i afcn og sett han spille noken ganga for bordoux

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2264 på: 24. Juni 2008, 14:26 »
Jeg så Chamakh i AFNC og jeg syntes han var meget bra. Får vi han for en relativt billig sum så bør han absolutt vurderes! Han er et relativt ukjent blad ,men har gjort sine saker bra i en klubb som har kjempet i toppen i Ligue 1 i år og kan helt sikkert være verdt et forsøk.