20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2115 på: 15. Juni 2008, 23:37 »
Hvis Turan og Van Der Vaart hadde spasert inn portene på St James' park iløpet av sommern hadde jeg vært en lykkelig mann!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2116 på: 16. Juni 2008, 00:25 »
Er veldig redd Turan glapp i dag gitt. >:( Veldig spennende spiller, absolutt!
Det positive er jo at vi linkes stadig sterkere til Arshavin, en spiller om jeg ikke kan tenke meg kan bli et bomkjøp. Med den arbeidskapasiteten han har så må dt bare bli bra uansett!! Kaboul linkes i dag og jeg mener at vi absolutt bør gå for han hvis vi kan bli enige om rundt 3-4 mill... Han er ung og lovende og kommer bare til å bli bedre!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2117 på: 16. Juni 2008, 07:09 »
Kaboul er jeg ikke negativ innstilt  til.En spiller som har potensialet der uten tvil men om han vill bli den soleklare forsterkninga vi trenger i forsvaret er ikke så sikkert.Det er et mere gamble kjøp så ser ikke for meg han som en fast benkers i forsvaret der.Jeg vill at vi skal sikte inn på mere safe card for kvalitet å forsterkning der!.Men som roatsjon så funker han :).

Danny Guthrie - Nei nei å atter nei!.Ikke god nok å vill ikke heve laget eller tillføre noe som helst!.

Digard og Gomis er veldig spennende spillere så dem tror jeg hadde vært  gode alternativer for oss :)

Van Der Vaart hadde såklart vært helt drøm å fått men det er bare en drøm.Han er vi sjangseløse på så vi kan droppe han å lete andre steder.

Turan å denne andre Tyrkeren Arday er også veldig spennende spillere.Vist seg bra fram i Em noe som ikke akuratt gjorde dem minde pop.Så jeg tror vi har veldig liten sjangse på å få dem da de fleste store har nok dem i kikkerten nå men for all del.Hadde vært knall å fått dem!.
« Siste redigering: 16. Juni 2008, 07:13 av BallaJazz »

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #2118 på: 16. Juni 2008, 08:15 »
Danny Guthrie - Glem det! Patetisk midtbanespiller.  :o

Kaboul - Nja.. Skal ikke akkurat si jeg ble imponert over spillet hans forige sesong, men man kan jo se at han potensiale..Og han er jo fortsatt ung. Men jeg tror nok Keegan burde se seg om etter en ferdigutviklet og sikker stopper først og fremst! Jeg personlig mener at Stuttgarts Fernando Meira ville vært en fantastisk signering! ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2119 på: 16. Juni 2008, 12:48 »
Kaboul - Taylor.

Aldri i #e#l#e#t# at det blir suksess.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2120 på: 16. Juni 2008, 14:31 »
Jeg ser faktisk bare positivt på en eventuell overgang for Kaboul...Han spilte sin förste sesong i PL i fjor og Tottenham har aldri värt stabile der bak, så jeg legger ikke så mye vekt på att han ikke fikk sitt store gjennombrudd der. Dessuten fikk han utrolig mye press på seg, han ble vel sett på som den nye Desailly og d er ikke små sko som han skal fylle om han skal leve opp til det. Om vi får han for 3-4 mill £ så syns jeg absolutt att det er verdt å ta sjansen på han..Men vi trenger nok også en mer stabil og sikker midtstopper...Har ikke hört no mer om Dunne, men Dunne og Kaboul hadde värt kjempeforsterkninger.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2121 på: 16. Juni 2008, 20:43 »
kilde?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2122 på: 16. Juni 2008, 20:45 »
jeg kunne godt tenkt meg podolski...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2123 på: 16. Juni 2008, 20:49 »
Yes da er Turan i boks!!!!!!!!!!!!!!! :)

Spar deg for slike innlegg hvis du ikke har noe kilder å henvise til.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2124 på: 16. Juni 2008, 20:56 »
Yes da er Turan i boks!!!!!!!!!!!!!!! :)

Idiot...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2125 på: 16. Juni 2008, 21:05 »
sry dårlig spøk, men har feelingen på at vi får han etter Em

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2126 på: 16. Juni 2008, 23:45 »
håper virkelig at vi får turan, meget spennende spiller;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2127 på: 16. Juni 2008, 23:53 »

det har definitvt ikke jeg, dessuten synes jeg det er mye rare rykter rundt klubben om dagen, Owen-salg, lønnskutt og spillere som nedpriorierer oss. Greit, vi er kanskje ikke den vi e gang var, men det er da for faen fortsatt atraktivt å spille for Newcastle? Alt utenom sportslige resultater tilsier at vi er en toppklubb, og det er ikke for ingenting at meda kaller oss for den "sovende kjempe".
Er enig at vi skal kutte lønnsutgifter også, men vi kan da vel ikke ende opp med å være en gjerrigknark klubb, kvalitet koster penger, og jeg merker jeg begynner å bli littsmå nervøs for denne Ashley.
En siste tanke er dette budet på Arshavin kontra Turan, vi hadde vel ikke lagt inn det om vi ikke visste at Turan mest sannsynlig IKKE kom, eller har vi tenkt å hente begge?
Liker heller ikke at spillere forsvinner som det ser ut til nå, greit vi har endel spillere som ikke holder mål, men å selge før man kjøper i en av PLs minste staller er for meg ganske merkelig... 
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2128 på: 17. Juni 2008, 00:02 »

det har definitvt ikke jeg, dessuten synes jeg det er mye rare rykter rundt klubben om dagen, Owen-salg, lønnskutt og spillere som nedpriorierer oss. Greit, vi er kanskje ikke den vi e gang var, men det er da for faen fortsatt atraktivt å spille for Newcastle? Alt utenom sportslige resultater tilsier at vi er en toppklubb, og det er ikke for ingenting at meda kaller oss for den "sovende kjempe".
Er enig at vi skal kutte lønnsutgifter også, men vi kan da vel ikke ende opp med å være en gjerrigknark klubb, kvalitet koster penger, og jeg merker jeg begynner å bli littsmå nervøs for denne Ashley.
En siste tanke er dette budet på Arshavin kontra Turan, vi hadde vel ikke lagt inn det om vi ikke visste at Turan mest sannsynlig IKKE kom, eller har vi tenkt å hente begge?
Liker heller ikke at spillere forsvinner som det ser ut til nå, greit vi har endel spillere som ikke holder mål, men å selge før man kjøper i en av PLs minste staller er for meg ganske merkelig... 

Enig med deg her Romance.Men men vi forse!.Og til den tid så får vi bare smøre oss med tålmodighet.Utslaget på åssen kommende sessong vill bli VILL vi se i hva slags spillere vi kjøper.En ting er sikkert..skal vi heve oss noe fra den tragiske sessongen i fjor og gjøre en respektabel plassering i år så må mange kvalitetkjøp gjøres.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2129 på: 17. Juni 2008, 00:24 »
Noen som vet om Ivan Klasnic har signert en ny kontrakt for Werder Bremen eller har skrevet under for en ny klubb? Hvis ikke, så står han uten kontrakt 1.juli, og det må jo være en grei spiller å få inn i vår syltynne stall! Kom på dette når jeg så scoringen hans på tv'en i stad... ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM