20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2102 på: 15. Juni 2008, 14:32 »
http://www.lequipe.fr/Football/breves2008/20080615_132320_newcastle-aussi-sur-digard_Dev.html

Free translation oversetter:
Already approached by Middlesbrough, the environment of the Paris Sg Didier Digard also would have typed in the eye of Kevin Keegan, the trainer of Newcastle.  According to THE Equipe, Sunday, the Magpies would have transmitted an offer of six milions of Euros to the Parisian club, with which the former Havrais again is secured up to 2010

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2103 på: 15. Juni 2008, 17:04 »
Sunday Sun:
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/06/15/keegan-and-mourinho-in-race-for-french-striker-gomis-79310-21076731/

lost case.

"Meanwhile, the Sunday Sun under- stands Newcastle are in talks with Tottenham over a deal for central defender Younes Kaboul."

da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør.... heller Bramble tilbake.
« Siste redigering: 15. Juni 2008, 17:06 av Erlend Simonsen »
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2104 på: 15. Juni 2008, 17:07 »
Milner nestemann på vei ut?
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=736890

Samtidig står det her at Milner ønsker svar fra klubben vedrørende sin egen fremtid. Registrerer også at Milner ønsker en bedre kontrakt (selv om han nettop har skrevet under for fire år). Er det da fordi han ønsker mere lønn, i såfall frykter jeg at det er Hasta la Vista Milner ganske fort her....

Jeg liker forsåvidt at Ashley og kompani kjører en knallhard linje for å få redusert løningene noe her, og mange av navnene som allerede har dratt er spillere vi klarer oss uten siden de har bidratt minimalt, alikevel sitter jeg med en følelse av at klubben beveger seg i feil retning nå. Når afrikanske spillere som spiller i Toulouse foretrekker bakgårdsklubben Betis(!) fremfor Newcastle, da er det noe galt et sted...

Denne klubben har no bevega seg i gal retning sidan vi sparka Bobby Robson, det har gått rett nedover og i dass. Synst den retningen Ashley og Co set no er positiv, og dette er noke som skal bere frukter om 2-3-4 år, og ikkje neste sesong. Men heilt einig i at noke er galt viss vi sel Milner og Given, det er skandale, rett og slett!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2105 på: 15. Juni 2008, 17:07 »
Jeg ser gjerne at vi henter Kaboul. En midtstopper med et meget stort potensiale.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2106 på: 15. Juni 2008, 17:25 »
Mhm, om vi får ham billig så kan han være bra og ha. Litt Sir Robson takter å kjøpe flopper. Liker det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2107 på: 15. Juni 2008, 17:58 »
NUFC.com:

Reds youngster linked

Bolton officials have made it known that they expect to be unsuccessful in their attempts to sign midfielder Danny Guthrie - as the player is coming to SJP.

The 21 year-old spent last season on loan at the Reebok from Liverpool, having spent part of 2006/07 being borrowed by Southampton.

Released by Manchester United as a 15 year-old, Guthrie has made three sub appearances for Liverpool - the last of which was at SJP in February 2007.

To date, Guthrie has made 54 senior appearances, with his only goal to date coming in a League Cup victory at Craven Cottage, on his Bolton debut.

It's speculated that Guthrie could be part of a possible cash plus player deal for James Milner, amid reports that Newcastle have no interest in taking Jermaine Pennant.

Guthrie was rated in the £2m bracket recently when a move to Bolton looked more of a foregone conclusion.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2108 på: 15. Juni 2008, 18:03 »
Jeg ser gjerne at vi henter Kaboul. En midtstopper med et meget stort potensiale.

Jeg ser på han som den ene og alene grunnen til at Tottenham gjorde det så dårlig ifjord. Helt håpløs fotball spiller.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2109 på: 15. Juni 2008, 18:16 »

Jeg ser på han som den ene og alene grunnen til at Tottenham gjorde det så dårlig ifjord. Helt håpløs fotball spiller.

Gir du kaboul skylda for at Paul Robinson har støv på hjernen, og at Teemu Tainio ikke kan slå en innsidepasning på 5 meter? Poenget er som du sikkert skjønner at en spiller ikke kan være skyld i altfor mye, Eks. Titus var dårlig for oss, men kom ikke å si at vi hadde et godt fundament heller!! Dessuten måtte Kaboul spille mesteparten av sesongen ved siden av udugelige Michael Dawson, noe som ikke er veldig positivt for utviklingen til en ung spiller i en ny liga. Tror rett og slett Kaboul manglet tryggheten, pga dårlige medspillere i forsvarsfireren og en elendig keeper bak seg er ikke lett!

Jeg er helt enig i at Kaboul hadde en dårlig sesong, men ikke kom her og si at ikke Kaboul viste potensial!! Mye skal gå galt for å ende opp som en Titus, husk det.. :-[
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2110 på: 15. Juni 2008, 18:37 »
Kaboul har så absolutt potensiale, og jeg tviler på at jødene slipper han egentlig

RHCP14

• Gjest
« Svar #2111 på: 15. Juni 2008, 18:51 »

Gir du kaboul skylda for at Paul Robinson har støv på hjernen, og at Teemu Tainio ikke kan slå en innsidepasning på 5 meter? Poenget er som du sikkert skjønner at en spiller ikke kan være skyld i altfor mye, Eks. Titus var dårlig for oss, men kom ikke å si at vi hadde et godt fundament heller!! Dessuten måtte Kaboul spille mesteparten av sesongen ved siden av udugelige Michael Dawson, noe som ikke er veldig positivt for utviklingen til en ung spiller i en ny liga. Tror rett og slett Kaboul manglet tryggheten, pga dårlige medspillere i forsvarsfireren og en elendig keeper bak seg er ikke lett!

Jeg er helt enig i at Kaboul hadde en dårlig sesong, men ikke kom her og si at ikke Kaboul viste potensial!! Mye skal gå galt for å ende opp som en Titus, husk det.. :-[

Potensial eller ikkje...håper ikkje Newcastle kjøper han! Ønsker meg ein stopper vi veit kva står for...lei av desse håpe-kjøpene. Vi trenger ein sjef i forsvaret. Det har ikkje Kaboul vist at han er.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2112 på: 15. Juni 2008, 19:59 »
NUFC.com:

Reds youngster linked

Bolton officials have made it known that they expect to be unsuccessful in their attempts to sign midfielder Danny Guthrie - as the player is coming to SJP.

The 21 year-old spent last season on loan at the Reebok from Liverpool, having spent part of 2006/07 being borrowed by Southampton.

Released by Manchester United as a 15 year-old, Guthrie has made three sub appearances for Liverpool - the last of which was at SJP in February 2007.

To date, Guthrie has made 54 senior appearances, with his only goal to date coming in a League Cup victory at Craven Cottage, on his Bolton debut.

It's speculated that Guthrie could be part of a possible cash plus player deal for James Milner, amid reports that Newcastle have no interest in taking Jermaine Pennant.

Guthrie was rated in the £2m bracket recently when a move to Bolton looked more of a foregone conclusion.

Kan ikke si jeg er ekstatisk over dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2113 på: 15. Juni 2008, 20:55 »
Ikke jeg heller Eilertsen....jeg synes rett og slett det er krise om vi henter danny guthrie!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2114 på: 15. Juni 2008, 21:58 »
Nei, ikke noen drømmesignering overhodet. Må isåfall få mye gryn i tillegg, selv om jeg uansett er svært lite lysten på å slippe Milner overhodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida