20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2040 på: 12. Juni 2008, 15:11 »
Liverpool could beat Villa to the signing of Newcastle winger James Milner with Jermaine Pennant likely to leave Anfield. (Daily Mirror)
Skjer dette reiser jeg over til England og oppsøker Mike Ashley. DA er ikke den mannen lenger min beste venn. Jeg vil aldri kunne tilgi et salg av Milner, for å erstatte ham med Pennant. Pennant er en humørspiller, og har et langt, langt mindre potensiale enn Milner, som i Liverpool kan legge verden for sine føtter.

Jeg håper virkelig at The Mirror fantaserer her. Det krever jeg at de gjør.

Man selger bare ikke James Milner, for så å erstatte ham med en betydelig dårligere spiller.

Hva angår Given så håper jeg i det lengste at han også blir. Han er forskjellen på seier og tap i mange tilfeller. Men skadene har blitt hyppigere og hyppigere, og han har ikke greid å sette et like sterkt preg på kampene lenger. Sånn sett er det også bedre om han havner i Arsenal enn i Tottenham. Men vi kan da vel ikke selge Shay Given, kan vi vel?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 12. Juni 2008, 15:27 »
Jeg ser ikke bortifra at Shay selges dessverre. Det vil være et stort tap, men jeg tror ikke klubben vil stå i veien for han hvis vi får inn et okey bud fra Arsenal. Og da tror jeg Shay går også, rett og slett for å søke en ny erfaring og å vinne trofeer på tampen av karrieren. Steve Harper er en god keeper, ikke like god som Given, men god nok. Han har vist seg som stabil og stødig, men han er ingen matchvinner slik som Given er og som vinner poeng for oss med 10 feberredninger i en og samme kamp.

Og til Thomas Beckham; mye mulig jeg er sjuk i hodet mitt...har ikke sjekka det :P.....MEN Allan McGregor som er 26 år, har kun et pår sesonger bak seg på toppnivå for Rangers. Er i tillegg 1.83 som jeg sier og ruver på ingen måte i feltet. Og det eneste vi har å utsette på Given er feltarbeidet, og da kjøper vi ingen keeper som er enda dårligere i feltet, nokså urutinert til alderen å være, og heller ikke like god på streken som Given. Altså på ingen måte bedre enn Given eller Harper for den saks skyld. NEI, la heller Given/Harper stå par-tre år til så er Krul den topp keeperen som tar over innen den tid.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2042 på: 12. Juni 2008, 15:35 »
Selger vi Milner å kjøper Pennant da går jeg på frelsesarmen å spiser en hatt fra 1948!!!.

Hvis Given blir solgt så ser jeg ingen grunn til å kjøpe en ny keeper.jeg synes Harper er en minst like god keeper som Given + at vi har lovende talenter på den plassen der så det er den siste plassen vi trenger å forsterke på.
« Siste redigering: 12. Juni 2008, 15:37 av BallaJazz »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 12. Juni 2008, 16:19 »
Det står jo ikke at Pennant skal til newcastle.... Det står at de skal hente Milner ettersom Pennant ser ut til å dra

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2044 på: 12. Juni 2008, 17:08 »
From the Liverpool Daily Post, Thursday:

The Reds have dismissed reports that Jermaine Pennant will be the makeweight in a player plus cash deal for Newcastle’s James Milner.

Newcastle have been in touch with Anfield officials, expressing interest in a couple of the Reds’ fringe players, but the Geordies are not interested in taking Pennant to the north east.

There was no denial however of stories in the national press that Liverpool were interested in signing Milner...

Altså, jeg blir ganske opprørt dersom Milner sendes på dør, og hadde blitt desto mer dersom godeste Pennant hadde kommet i retur. Ser fortsatt ut som om de jævla scouserne er interessert i Milner. Da ser jeg det som ganske sannsynlig at Crouch eller Riise kan komme motsatt vei. Da bør vi ha noen penger i tillegg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2045 på: 12. Juni 2008, 19:50 »
Nå vil jeg ha spillere inn og ikke rykter om spillere som er på vei ut!!! Dette tyder ikke på mye positivitet, ved at vi må selge spillere for å få "råd" til nye spillere. Jeg venter til 1 sept. med å komme med mitt utfall. .  Håper jeg tar feil! Greit nok at vi kjøper inn tallentet på 15-16-17 år, men de kommer evt ikke til å herje i klubben før om mange år!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2046 på: 12. Juni 2008, 21:01 »
Du tror vel ikke at vi selger rubb og rake uten å ha et eneste sikkert kort på hånda ? Jeg regner med at de allerede har et par spillere som er så og si klare, som Keegan selv sa..Vi får ikke vite hvem som kommer før den dagen de står der med drakta i hånda
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 12. Juni 2008, 21:07 »
Den dagen blir antageligvis ikke før etter EM da...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 12. Juni 2008, 21:18 »
Nei, sa jeg noe annet ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2049 på: 12. Juni 2008, 21:24 »
Ka tid Keegan kommer tilbake fra ferien ? Rekner med det vil skje litt meir da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 12. Juni 2008, 22:17 »
Nei, sa jeg noe annet ?

Nei nei, for guds skyld!
Bare påpekte at jeg tror det ikke skjer noe innen EM er ferdig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2051 på: 13. Juni 2008, 00:28 »
Viktig å smøre seg med tålmodighet her..men det er noe jeg langt ifra også har!.Plage å vente :P.håper virkelig det blir noen spillere klare for oss snart...

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 13. Juni 2008, 00:55 »
Keegan kom vell tilbake fra ferie for ca 2 dager siden, og det jobbes nok inntenst med og få på plass brikkene før sessongen starter.
Etter Em tror jeg nok en del spillere kommer.
Turan kanskje, Kanskje Gomis. Håper også på noen Hollendere og Portugisere

RHCP14

• Gjest
« Svar #2053 på: 13. Juni 2008, 10:58 »
Koffor er det så dumt at han venter?? De største spillerene (1 95/96) bortsett fra Ferdinand, blei signert seint:

Jul 1992     John Beresford     DEF     Portsmouth     £650,000
Sep 1992     Robert Lee     MID     Charlton     £700,000
Jul 1993     Peter Beardsley     FWD     Everton     £1,500,000
Mar 1994     Darren Peacock     DEF     QPR     £2,700,000
Aug 1994     Philippe Albert     DEF     Anderlecht (Belgium)     £2,700,000
Jan 1995     Keith Gillespie     MID     Manchester United     p/ex for Andy Cole
Jun 1995     Les Ferdinand     FWD     QPR     £6,000,000
Jun 1995     Warren Barton     DEF     Wimbledon     £4,000,000
Jul 1995     David Ginola     MID     PSG     £2,500,000
Aug 1995     Shaka Hislop     GKR     Reading     £1,575,000
Mar 1996     David Batty     MID     Blackburn Rovers     £3,750,000
Feb 1996     Tino Asprilla     FWD     Parma (Italy)     £7,500,000
Mar 1996     David Batty     MID     Blackburn Rovers     £3,750,000
Jul 1996     Alan Shearer     FWD     Blackburn Rovers     £15,000,000

Som vi ser er de spillerene som blei kjøpt tidlig (fra januar til juni), er det berre Ferdinand og Batty som er spillere å samle på. Resten av stjernelaget blei signert seint. Det kan vel kanskje bety at Keegan ønsker å være sikker i sin sak når han handler. Keegan var ikkje kjent for bomkjøp akkurat, og det er kanskje det han passer på nå.

Tipper også det ikkje var særlig lettere å lokke stjernespillere til klubben da som nå.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 13. Juni 2008, 11:33 »
sysn det er litt rart dere guder denne milner enda. for min del er det selg selg selg. syns han var ræva i fjor og hans utvikling ser ut til å ha stoppet. jeg vil mye heller ha en raskere ving. milner er jo som en som løper med sirup under beina. og han kan jo strengt talt bare en finte.