20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2025 på: 11. Juni 2008, 22:14 »
Armine Chermiti kommer fra Tunisia og spiller vell for en Tunisisk klubb nå hvis jeg ikke tar helt feil?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2026 på: 11. Juni 2008, 22:40 »
Turan scoret i dag da! Får håpe vi får han inn snart da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2027 på: 11. Juni 2008, 22:42 »
Jeg tror nok Tsjekkia skal greie å slå Tyrkia i siste kamp, men man vet aldri. Hvis Tyrkia går lenger er jeg ikke like sikker på at Arda Turan havner i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2028 på: 11. Juni 2008, 22:49 »
Kan noen spekulere i hva Ardas verdi er etter målet i dag? Er vi nå fortapt i å hente han?

RHCP14

• Gjest
« Svar #2029 på: 11. Juni 2008, 22:57 »
Eg vil ha Turan!!!!!!! Faen så digg spillertype. Var jo heilt konge før det datt ein innsjø ned på Basel. Tipper det er fleire som har han i kikkerten...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2030 på: 12. Juni 2008, 11:21 »
Greit å bli kvitt Rozenhal også, så at han strevde med tempo i kampen mot Portugal!

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2031 på: 12. Juni 2008, 11:22 »
Rangers will tell Newcastle that the £6m they are preparing to offer for goalkeeper Allan McGregor is not enough.(The Sun)

dette er jo aktuelt vis me selge given te arsenal.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2032 på: 12. Juni 2008, 11:42 »
Allan McGregor er ein meget god keeper.. Given ut og McGregor inn ville ha styrket oss..
Har dessverre gått en vei med Given de siste årene og skadene kommer oftere og oftere, så føler vi kan la han gå!

Nå er jo Tottenham også på jakt etter keeper og det er ingen bombe at Allan McGregor står på listen til "jødelaget"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2033 på: 12. Juni 2008, 12:06 »
Skjønnar overhode ikkje kvifor vi skal selja Given. Og så til Arsenal då?!? Greit nok Given fortenar å spela på eit bedre lag, og vinna noko. Men bortsett frå det skjønnar eg ikkje kvifor vi skal selgja han.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2034 på: 12. Juni 2008, 12:20 »
Liverpool could beat Villa to the signing of Newcastle winger James Milner with Jermaine Pennant likely to leave Anfield. (Daily Mirror)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2035 på: 12. Juni 2008, 13:26 »
Allan McGregor er ein meget god keeper.. Given ut og McGregor inn ville ha styrket oss..
Har dessverre gått en vei med Given de siste årene og skadene kommer oftere og oftere, så føler vi kan la han gå!

Nå er jo Tottenham også på jakt etter keeper og det er ingen bombe at Allan McGregor står på listen til "jødelaget"

Er du full eller?? McGregor er faen meg ikke bedre enn verken Given eller Harper! McGregor er ingen dårlig keeper, men han er enda en keeper som har styrken sin streken og er dårlig i feltet, og med sine 1.83 ruver han ikke i feltet!

Jeg også forstår at Given kan ønske seg en ny utfordring på tampen av karrieren, og jeg vil respektere det hvis han drar. Han vil alltid være helten uansett :) Men hvis Given går, så behøver vi ikke kjøpe noen ny keeper. Da satser vi på Harper, Krul og Forster...Spesielt Krul har jeg vanvittig trua på!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2036 på: 12. Juni 2008, 13:31 »

Er du full eller?? McGregor er faen meg ikke bedre enn verken Given eller Harper! McGregor er ingen dårlig keeper, men han er enda en keeper som har styrken sin streken og er dårlig i feltet, og med sine 1.83 ruver han ikke i feltet!

Jeg også forstår at Given kan ønske seg en ny utfordring på tampen av karrieren, og jeg vil respektere det hvis han drar. Han vil alltid være helten uansett :) Men hvis Given går, så behøver vi ikke kjøpe noen ny keeper. Da satser vi på Harper, Krul og Forster...Spesielt Krul har jeg vanvittig trua på!

Må en være full bare fordi en har en annen mening enn deg?? Sjuk i håve ditt eller? Slik som Given har vært det siste året mener jeg det ikke er noe tap for oss om han forsvinner!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2037 på: 12. Juni 2008, 13:34 »
Selvsagt er det et sinnsykt tap for oss hvis Given forsvinner. Det håper jeg du skjønner. Vi har ikke sjans til å få tak i en like god keeper som han, selv om sist sesong var et skademareritt...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2038 på: 12. Juni 2008, 14:07 »
Steve Harper still going strong!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2039 på: 12. Juni 2008, 15:05 »

Må en være full bare fordi en har en annen mening enn deg?? Sjuk i håve ditt eller? Slik som Given har vært det siste året mener jeg det ikke er noe tap for oss om han forsvinner!

Til Thomas sitt forsvar så er vell ikke akkurat høyde som er Given sin styrke heller:) men kjenner ikke spillern. Så jeg er nøytral:)
Han kom, ble mett og dett var dett....