20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1995 på: 10. Juni 2008, 16:05 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1996 på: 10. Juni 2008, 16:12 »
Endeligt fekk me vekk han!!Pandev sgo bare komt andre veien  :P
Joey Barton 7

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1997 på: 10. Juni 2008, 16:38 »
Deilig å bli kvitt Roz!.Jeg vet lite om denne Gomis men som nevnt så må han være god siden han spiller på landslaget isteden for Trez!.Så veldig veldig spennende det der :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1998 på: 10. Juni 2008, 17:10 »
Deilig å bli kvitt Roz!.Jeg vet lite om denne Gomis men som nevnt så må han være god siden han spiller på landslaget isteden for Trez!.Så veldig veldig spennende det der :)

Det at han er der istedenfor Trezeguet er jo en skandale egentlig! Trezeguet scoret nest flest i Serie A og burde vært selvskreven i det franske laget når man tenker på at Anelka fikk starte i går. Forøvrig greit å ta med unge spillere som Gomis, men når Benzema som er 20 også er med så burde Domenech tatt med Trezeguet, erfaring er viktig i mesterskap!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1999 på: 10. Juni 2008, 18:14 »
Det du sier der Kø1, kan kanskje ha noe med resultatet av gårsdagens kamp å gjøre.

Frankrike klarer ikke å score det målet de trenger, og setter innpå Gomis. Riktignok er Henry småskadet, men hadde nok ikke vært dumt å satt innpå Trezeguet i stedet.

Selv er jeg meget usikker på Gomis. Han ikke sett annet enn målet han scoret for Frankrike (U21?) for noen uker siden. Så jeg vil ikke bedømme. Dog ser han ut som en spennende spiller :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2000 på: 10. Juni 2008, 19:31 »
Rutine er vel og bra det, men Frankrike har jo Henry, Anelka, Makelele, Vieira, Gallas, Thuram og Coupet. Er ikke det rutine og erfaring i massevis, så vet ikke jeg.

Og til tross for ung alder, så er det mange av Franrkikes beste spillere som har massevis av erfaring i spill på høyt nivå.
Benzema er kanskje bare 20 år, men han har scoret masser av mål i både Ligue 1 og Champions League, har allerede 12 a-landskamper og har oppnådd mye på kort tid. Gomis er et forholdsvis ubeskrevet blad. Han spiller ikke for noen særskilt toppklubb, og en kan vel ikke si at han ennå har fått sitt definitive gjennombrudd. Uttaket av Gomis er noe helt annet enn da Svennis tok ut Theo Walcott til VM, istedet for Defoe, Ashton, Bent eller noen andre forholdsvis etablerte spillere, som også kan å score mål. Når Owen så ble skadet, ble mye av Englands sjanser i VM spolert.

Det er litt merkelig at mannen med nest flest mål i Serie A ikke blir med i landslagstroppen til EM, men jeg ser ikke hvorfor det er så fryktelig galt å ønske å satse på ungdommen i stedet for. Men klart, med Henrys skade og ikke spesielt gode målform i Barcelona, så kan det ha vært en idé å ha med Trezeguet likevel. Men i selve valget av Gomis ser jeg ingenting galt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2001 på: 10. Juni 2008, 19:33 »
David Villa !!!=)  kjøp han 100MP! NÅÅ! ikke uten grunn jeg handlet David Villa drakt fra unisport igår;) håper jeg får den før finalen:P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2002 på: 10. Juni 2008, 19:52 »
Det at Goal linker oss til spillere har jeg sluttet å tro på. De har aldri truffet på et Newcastle rykte.

Hvor er han Nye Rooney? Arsenal?
Hvor er Gomes? annen klubb:)

Goal og NOTW er ikke verd en krone.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2003 på: 10. Juni 2008, 20:25 »
"Den nye Rooney" heter Aaron Spear fra Plymouth.
Mannen som skal (?) signere for Arsenal heter Aaron Ramsey fra Cardiff.

Men nei, goal og NoTW er nok ikke de sikreste kildene ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2004 på: 10. Juni 2008, 20:33 »
Ramsey skal vel til Manchester United...?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2005 på: 10. Juni 2008, 21:16 »
står på text tv at han gikk til gunners

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2006 på: 10. Juni 2008, 21:58 »

Det at han er der istedenfor Trezeguet er jo en skandale egentlig! Trezeguet scoret nest flest i Serie A og burde vært selvskreven i det franske laget når man tenker på at Anelka fikk starte i går. Forøvrig greit å ta med unge spillere som Gomis, men når Benzema som er 20 også er med så burde Domenech tatt med Trezeguet, erfaring er viktig i mesterskap!

Ja visst.Enig her..det er et veldig dristig valg kan du trygt si!.Så får vi se hvor klokt det valget egentlig var å velge å ikke ta med Trez.Hans goalgater egenskaper hadde dem nok trengt sårt i Romania kampen for eks.Men gir jo muligheten for Gomis  til å vise seg fram noe som er veldig intresangt å følge!.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2007 på: 10. Juni 2008, 23:55 »

Ja visst.Enig her..det er et veldig dristig valg kan du trygt si!.Så får vi se hvor klokt det valget egentlig var å velge å ikke ta med Trez.Hans goalgater egenskaper hadde dem nok trengt sårt i Romania kampen for eks.Men gir jo muligheten for Gomis  til å vise seg fram noe som er veldig intresangt å følge!.

Grunnen til at Trezeguet ikke spiller er jo fordi Domenech og han kranglet på en trening for en god stund siden, og siden det har ikke Trezeguet vært i frankrike sin tropp..

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #2008 på: 11. Juni 2008, 11:30 »
En spiller jeg virkelig kunne tenkt meg til Newcastle er Sergio Agüero. ET stortalent uten like. Er 20 år og har 3 mål på 7 kamper for Argentina på senior nivå.

I tilleg bøtter han inn med mål for Atletico Madrid. Han er en meget kjapp spiller med hardt tilslag i bena, derfor tror jeg han ville passet perfekt som hengende spiss i vårt 4-3-3 system.

Sergio Agüero er en våt drøm :D.. Om vi i det hele tatt kan få han, så må det skje ganske fort, ellers snapper storklubbene han.
« Siste redigering: 11. Juni 2008, 11:32 av st0ne »
Live The Dream, Newcastle United!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2009 på: 11. Juni 2008, 12:13 »
Hehe, det er en av mine yndlinger på Atletico. Tviler STERKT på at han i det hele tatt er interessert i en overgang til England fra CL plass og heltestatus i Spania. Når han i tillegg ble kjøpt for rundt £15-18 mill som 18 åring tør jeg ikke tenkte på hva prisen hadde vært idag.

Må si jeg lo litt da en kompis som er Rovers fan sa helt seriøst at han var så å si klar for klubben dems (og de har £10 mill i transferbudsjett)
« Siste redigering: 11. Juni 2008, 12:15 av aDDis »