20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801681 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1920 på: 06. Juni 2008, 11:14 »
Har sett denne Zigic noen ganger siden han kom til Valencia, og er langt fra imponert.
Var hauset veldig opp før han dro dit, og Wenger skulle vistnok være interessert også.

Men de gangene jeg har sett han i Valencia derimot har han vært ELENDIG!
Han kommer stort sett inn som innbytter (startet 3 kamper i primera ifjor), og scoret bare 1 mål!
Kan ikke tenke meg at vi skal kjøpe han her når vi har Caroll i stallen fra før!

Enig, i kampene mot RBK var han faktisk så dårlig at jeg var sjeleglad for at han ikke spilte for RBK. Noe av det dårligste jeg har sett. Han er sikkert bedre enn det til vanlig, men jeg var ikke spesielt imponert over ham når han spilte for Røde Stjerne mot RBK heller.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1921 på: 06. Juni 2008, 11:40 »
Om Jose Enrique virkelig forsvinner til Valencia, håper jeg vi klarer å lure Albelda motsatt vei. Men da tror jeg evt. han må ha et desperat håp om å spille i PL i løpet av karrieren, for at det skal la seg gjøre. Håper uansett ikke Jose drar..
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1922 på: 06. Juni 2008, 20:22 »
Vi er faktisk avhengige av å ha litt rutine i laget også. Kan ikke bare ha ungvalper å sette inn hvis førstelagsspillerne blir skadet...
Men det betyr ikke at vi trenger å ha en høyrebackreserve som er omtrent like gammel som mannen han skal være backup for.
Ser ingen problemer i å ha en rutinert venstrebackreserve, og en ung høyrebackreserve. Vi trenger en god blanding.
Trenger ikke å være 18-19 år, for å være ung. Og man trenger ikke være 28-30 år for å ha rutine.

Hvis Zigic virkelig er så forbanna god, hvorfor skulle Valencia være interessert i å slippe ham nå, bare et år etter at de kjøpte ham?

Og slipper vi Enrique, og kjøper Shorey er vi like langt. Vi sitter igjen med kun én halvgod venstreback og ingen backup. Det er jo ren idioti, og Keegan vil aldri gå med på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1923 på: 06. Juni 2008, 20:23 »
hotscum har skaffet seg nok en god ung spiller, Giovan(n)i fra Barcelona! prisen er på 50 mill og kan stige med ytterligere 40 mill etter et visst antall kamper. Jeg forstår ikke hva som skjer? hvorfor er ikke newcastle interessert i en spiller som dette? han har jo spillt bra det lille han har spillt i barca. Uvirkelig. Hotscum blir gode neste år
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1924 på: 06. Juni 2008, 21:08 »
hotscum har skaffet seg nok en god ung spiller, Giovan(n)i fra Barcelona! prisen er på 50 mill og kan stige med ytterligere 40 mill etter et visst antall kamper. Jeg forstår ikke hva som skjer? hvorfor er ikke newcastle interessert i en spiller som dette? han har jo spillt bra det lille han har spillt i barca. Uvirkelig. Hotscum blir gode neste år

Det sa vel dei fleste før denne sesongen og, såg korleis det gjekk. Men dei har ein god manager no, det skal dei ha. Synst ikkje det er vits drive samanligna oss med Spurs. Greit nok å nemna dei viss dei driv å "stjele" alle spelarane vi er ute etter. Vi må køyre vårt eige løp. Eg stolar 100% på Keegan, Wise og Ashley.
« Siste redigering: 06. Juni 2008, 21:10 av lgrinde »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1925 på: 06. Juni 2008, 21:34 »
Eg stolar 100% på Keegan og Wise, men 40 % på Ashley. Er litt usikker på kor mykje han har tenkt å satse.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1926 på: 06. Juni 2008, 23:39 »
Et bud på 12 mill £ skal være lagt inn på Lennon.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1927 på: 06. Juni 2008, 23:53 »
Beklager braegg, men det skal mer enn EN brukerkommentar til for å overbevise meg! :)

Kanskje jeg skal skrive at vi har bydd £40mill for Messi?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1928 på: 07. Juni 2008, 02:44 »
Eg stolar 100% på Keegan og Wise, men 40 % på Ashley. Er litt usikker på kor mykje han har tenkt å satse.

Fin oppsummering!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1929 på: 07. Juni 2008, 05:00 »
Jeg tror at sommeren så my mere mørk ut før møte te keegan..men har fått en sum og forholde seg te...og derfror kjøper etter det.arda....greit nok...spennende spiller og tyrklias største talent så si..ok..mye penger men er vikelig verdt det og få årøve under keegan.alle offansive spillere får ett løft og få vite at di virkelig kan under keegan..

om så vi ikke kjøper noen...så håper jeg man hvertfall holder plassen..uansett..men unntak a owen.så er laget "ganske" bra...uten owen så er vi så si ingenting...hjelper ike om man kjøper pandev i erstatniong..

men da viser det at newcastle ikke er en kjubb som satser eller er me i europacupen el noe om 2-3år...sier litt..
får man owen te a signerere.så tror jeg mange spillere vil hit..ambisjoner..målsettninger...kjøp...salg...

vil ha ut  3 spillere fra forrige sesong....

butt men veloso...hvem som helst egentlig...M fernadez med duff..og martins med berbatov
oger

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1930 på: 07. Juni 2008, 06:01 »
Hva med Annan i Stabæk? Potensialet er jo uten tvil i han.Sier ikke at han er 100% rett inn i elvern men vi har sjangsen i å hente han for en årleit sum.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_3657067,00.html

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1931 på: 07. Juni 2008, 10:23 »
Fra N-O:

Think these are new quotes...

THE agent of Galatasary star Arda Turan has said his client is 'waiting' for Newcastle to make their move.
The Galatasaray winger knows he is going in the shop window during Euro 2008 and could end the tournament with a host of offers.

His agent Ahmet Bulut said: "Arda would love a move to England but we are waiting for Newcastle to make their move.

"A lot of clubs want him.

"He is a great player and people will see that at Euro 2008."

The 21-year-old has spent all his career with Galatasary other than a short spell on loan with fellow Turkish side Manisaspor during the 2005-06 season.

The wide midfielder has made 19 appearances for the national side and scored one goal.

In a recent interview on Turkish television Arda said of the possibility of signing for Newcastle: "I am not sure what will happen with Newcastle, they are a great club with great fans but we will have to see what happens.

"Moving to England is something I would like as it would be a big step for me in my career.

"I am looking forward to the European Championships starting so I can show everyone what I can do and maybe I will speak to my good friend Emre about it while I am here."

Emre is currently in the process of moving from Newcastle to Galatasary's fierce rivals Fenerbache.

Da håper jeg vi gir nok penger for utifra dette virker det som Arda vil til oss.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1932 på: 07. Juni 2008, 11:56 »
Et bud på 12 mill £ skal være lagt inn på Lennon.

er lennon høyre?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1933 på: 07. Juni 2008, 12:02 »
Ja, Lennon spiller høyreving.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil