20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801520 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1905 på: 05. Juni 2008, 23:53 »
Vi er også linket til Emerson Boyce fra Wigan...
Nå er det bare å gå for Tor Hogne Aarøy!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 05. Juni 2008, 23:59 »
Hvis vi kjøper han er han vel tiltenkt en rolle som backup for Beye.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1907 på: 06. Juni 2008, 00:02 »
Ikke mulig å skaffe et yngre talent til dette da? Mannen er jo 28 år da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 06. Juni 2008, 00:09 »
Vi er faktisk avhengige av å ha litt rutine i laget også. Kan ikke bare ha ungvalper å sette inn hvis førstelagsspillerne blir skadet...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 06. Juni 2008, 00:24 »
I like a big one up front.

Tviler ikke ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 06. Juni 2008, 00:49 »

Tviler ikke ;)

Må jo ha ein stor ein, er større muligheter for og score da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 06. Juni 2008, 00:55 »

Tviler ikke ;)

hahaha han tok ikke den han benson:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1912 på: 06. Juni 2008, 01:30 »
http://www.dailymail.co.uk:80/sport/football/article-1024557/Pompey-Newcastle-leading-chase-6m-PSG-defender-Digard.html

Siste mann vi linkes til er den franske U21-landslagsspilleren Didier Digard. Midtbanespiller fra PSG som skal være verdsatt til £6 millioner, hvilket vi skal være villig til å legge ut for ham. Vi er ifølge svært upålitelige Daily Mail i førersetet hva denne spilleren angår. Pompey, LFC og Juve skal også være interessert.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1913 på: 06. Juni 2008, 01:48 »
Overskrifta: "High Digard for PSG defender, with Pompey and Toon leading chase" Står det ikkje her at han er forsvarer? mens i teksten er han mitbanespiller ?

PS: ...Seff tog eg an Toon...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1914 på: 06. Juni 2008, 01:51 »
Ashton signerer ny kontrakt: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3651088,00.html

Takk å lov for det ;D.Da må vi lete andre steder ;)

Ja for vi kan plukka frå øverste hylle, så det verte ikkje noke problem ::)

Vell nå vill jeg  si mere at du undervurderer Newcastle .Sannyneligvis så kan vi nok ikke hente de helt på toppen  men vi har henta spillere som Martins å Owen.Er ikke det spillere fra øverste hylle?..Men det er nok av spillere i denna verden som er vassere enn Ashton`s kaliber som VI kan hente til oss.Så jeg ser ikke problemet da det er masse alternativer å velge i!.

Men at vi kan hente spillere til klubben som er topp kvalitet? Ja såklart kan vi det!.Men kan vi hente C.Ronaldo,Drogba,Gattuso osv osv av de av øverste hylle? Nei.Men det er big names spillere.Selvom vi ikke kan hente dem betyr ikke at vi ikke kan hente minst like gode spillere.Det kan vi.De er bare mindre kjente.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1915 på: 06. Juni 2008, 01:54 »
http://www.dailymail.co.uk:80/sport/football/article-1024557/Pompey-Newcastle-leading-chase-6m-PSG-defender-Digard.html

Siste mann vi linkes til er den franske U21-landslagsspilleren Didier Digard. Midtbanespiller fra PSG som skal være verdsatt til £6 millioner, hvilket vi skal være villig til å legge ut for ham. Vi er ifølge svært upålitelige Daily Mail i førersetet hva denne spilleren angår. Pompey, LFC og Juve skal også være interessert.

Noen som vet om denne Dider Digard? Hva er hans kvaliteter osv..har aldri hørt om han.Intresangt uansett :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1916 på: 06. Juni 2008, 01:55 »
Vi kunne hente Oba og Owen DA fordi vi hadde det lille forsprange på våre likemenn gjennom at vi tilbød mye høyere lønninger. Det har vi ikke lengre, derfor mener jeg at en rising star som Dean Ashton potensielt er, faktisk er blant det bedre vi kan få.

Stemmer det Benson, la jeg ikke merke til  første gang.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 06. Juni 2008, 02:02 »
Så han er mitbane da. Det er jo bra. Kan jo håpe på ein ny Zogbia her. Begge er ialfall fostret opp av Le Havre og er like gamle.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1918 på: 06. Juni 2008, 02:05 »
Vi kunne hente Oba og Owen DA fordi vi hadde det lille forsprange på våre likemenn gjennom at vi tilbød mye høyere lønninger. Det har vi ikke lengre, derfor mener jeg at en rising star som Dean Ashton potensielt er, faktisk er blant det bedre vi kan få.

Stemmer det Benson, la jeg ikke merke til  første gang.

Jeg hadde vært litt skeptisk til Ashton men det hadde ikke vært det værste alternativet heller.Men mitt point er at vi kan hente spillere som er bedre og som har minst samma kaliber som Ashton.Nå kommer ikke Ashton uansett så da er det å droppe og se på andre alternativer isteden ;)
« Siste redigering: 06. Juni 2008, 08:57 av BallaJazz »

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1919 på: 06. Juni 2008, 08:46 »
Har sett denne Zigic noen ganger siden han kom til Valencia, og er langt fra imponert.
Var hauset veldig opp før han dro dit, og Wenger skulle vistnok være interessert også.

Men de gangene jeg har sett han i Valencia derimot har han vært ELENDIG!
Han kommer stort sett inn som innbytter (startet 3 kamper i primera ifjor), og scoret bare 1 mål!
Kan ikke tenke meg at vi skal kjøpe han her når vi har Caroll i stallen fra før!