20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801688 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1875 på: 04. Juni 2008, 13:42 »
men han er mest sansynlig uansett uaktuell for newcastle då han ganske så sikkert vil kreve ganske så høg lønn i tillegg til at han er 30+..
- carry on!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 04. Juni 2008, 13:45 »
gomis har signert ny 5 årskontrakt med etienne... veloso er muligens på vei til milan, vi er sikkert uansett hans 30 valg når det gjelder klubber som er interiserrt.. og kor er martins? har du lyst å selge han eller?? han gikk fra inter for å få førstelagsspill, viss han ikkje får det i newcastle så forsvinner han sikkert ganske fort...

Gomis har signert ny kontrakt ja, men det ligger uansett i kortene at han forsvinner i år eller til neste år.
St Etienne er heller ikke en klubbe som kan si nei takk til et stort bud!

Når det gjelder Sidwell så mener jeg at han er en klassespiller.
Var kanongod i Reading, og Chelsea hentet han gratis. De få gangene han har fått spille har han vært meget bra,
men med konkurrenter som Makelele, Lampard, Ballack, Essien, Mikel osv har det dessverre blitt lite spilletid.
Tror helt klart at han vil være et KANONKJØP til den prisen.

Martins vil jeg ikke selge nei. Men om Turan hentes, må vi nok belage oss at alle ikke kan spille hele tiden.
Om Keegan velger bort en "tanks" der fremme går det an å spille med både Owen og Martins i tillegg til Turan,
men jeg tror han vil ha en stor sterk spiller der fremme.

Veloso er som jeg nevnte en våt drøm, og et "long-shot". Nå vil EM-prestasjonene være ganske avgjørende for hans fremtid,
men om storklubbene uteblir ser jeg ikke noe grunn til å la noe være uprøvd.
Vi bør uansett bruke en del penger på en defensiv klassespiller.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1877 på: 04. Juni 2008, 13:49 »
Virker som Milan vil hente Veloso så vi har nok ikke sjans. Sidwell er en brukbar spiller, men ikke noe mer enn det. Vil heller ha inn en annen enn han.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 04. Juni 2008, 14:43 »
gomis har signert ny 5 årskontrakt med etienne... veloso er muligens på vei til milan, vi er sikkert uansett hans 30 valg når det gjelder klubber som er interiserrt.. og kor er martins? har du lyst å selge han eller?? han gikk fra inter for å få førstelagsspill, viss han ikkje får det i newcastle så forsvinner han sikkert ganske fort...
Var kanongod i Reading, og Chelsea hentet han gratis. De få gangene han har fått spille har han vært meget bra,
men med konkurrenter som Makelele, Lampard, Ballack, Essien, Mikel osv har det dessverre blitt lite spilletid.
vel om han hadde vert en klassespiller så hadde han spillt blant dei spillerene der, han er god ja, men langt i fra klassespiller..
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 04. Juni 2008, 14:46 »
Martins vil jeg ikke selge nei. Men om Turan hentes, må vi nok belage oss at alle ikke kan spille hele tiden.
Om Keegan velger bort en "tanks" der fremme går det an å spille med både Owen og Martins i tillegg til Turan,
turan er venstre ving\offansvi midtbane, korleis du klarer å erstatte martins når han skal spille skjønner eg ikkje kor du får ifra, men for at vi skal kunne beholde martins er han en spiller som burde ha flest kamper for newcastel ilag med owen beye og taylor om vi skal klare å beholde han. Han er vel det største talentet vi har og burde vel då også satse på han
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 04. Juni 2008, 14:47 »
Sidwell er i dag linket til Villa, som ser han som en erstatter for Gareth Barry...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 04. Juni 2008, 15:28 »
vel om han hadde vert en klassespiller så hadde han spillt blant dei spillerene der, han er god ja, men langt i fra klassespiller..

Er vel strengt tatt Lampard og Ballack han konkurrerer mot siden han ikke er en utpreget def midtbane.
Og med den statusen Lampard har og lønna til Ballack, så hadde ikke Sidwell fått spille selv om han hadde vært like god.
Har fulgt Sidwell godt helt siden han kom dtil Reading, og er uansett overbevist at han pr. idag går utenpå alle de midtbanespillerne vi har
sentralt idag (Barton, Butt, Geremi) Mao ville han vært en nyttig tilvekst.
Men, vi trenger ikke være enig  :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1882 på: 04. Juni 2008, 15:31 »
Ville ikke sett Sidwell i Newcastle drakta. Han er solid men ikke noe spennende annet en god arbeidskapasitet.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1883 på: 04. Juni 2008, 15:35 »
turan er venstre ving\offansvi midtbane, korleis du klarer å erstatte martins når han skal spille skjønner eg ikkje kor du får ifra, men for at vi skal kunne beholde martins er han en spiller som burde ha flest kamper for newcastel ilag med owen beye og taylor om vi skal klare å beholde han. Han er vel det største talentet vi har og burde vel då også satse på han

Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, men det jeg prøver å si er at om vi henter en offensiv venstreving for 100 mill
så regner jeg med at han skal spille. Da tror jeg ikke det er rom for både Owen, Martins og en stor sterk spiss på banen i tillegg.
Når Keegan spilte med Viduka, Martins og Owen samtidig var Martins trukket ut på venstrekanten, og da vil han ev konkurrere med Turan.
Skal han spille ren spiss konkurrerer han med Owen og ev Viduka.
Jeg konkluderte derfor med at siden Keegan åpenbart vil han en "tanks" der fremme, så er det ikke rom for både Turan, Owen OG Martins i tillegg.
Da blir det Owen ELLER Martins/Martins ELLER Turan, og den blir opp til Keegan å avgjøre  :)

Selv er jeg stor fan av Martins, men valgte Owen i eksempelet grunnet scoringsformen på slutten av sesongen.
Om vi heller spiller med Martins greit for meg  :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1884 på: 04. Juni 2008, 16:19 »
Nå melder skysports også at Newcastle holder samtaler med Turan! Strålende!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3647982,00.html

Solano skal bli sluppet påm "Free-transfer" i løpet av sommeren, ikke at jeg tror han kommer hit igjen. .

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1323310,00.html
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1885 på: 04. Juni 2008, 16:31 »
Spansk media nevnte i går at Josè Enrique er et transfermål for Valencia. 7 mill £ er prisen, eller en byttehandel der Manuel Fernandes og Albelda er inkludert.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 04. Juni 2008, 16:43 »
Får vi Manuel Fernandes og Albelda, er det noe vi definitivt MÅ vurdere sterkt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 04. Juni 2008, 17:37 »
Linkes også til Roland Juhasz fra Anderlecht. Stopper.
Både Northumberland Gazette og EatSleepSport melder dette.
Ikke noe mer enn bare linken foreløpig.

Caughtoffside.com melder at Ashton skriver under en ny kontrakt i West-Ham, på 5 år. Så da må vi nok lete andre steder Kristoffer :P

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1888 på: 04. Juni 2008, 18:01 »
Vi skal også ha et bud på 3.25 millioner euro inne på Derdiyok. Meget lovende spiller!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 04. Juni 2008, 18:51 »
Ufff begynner å bli skummelt redd for at vi kjøpe Riise. Det hadde vore katastrofe! Kjem dei fleste til å le av oss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!