20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802213 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1845 på: 03. Juni 2008, 15:46 »
ufornøyd...fint uttrykk.. :P

£11mill synes jeg er mye for Dean Ashton, får vi han litt billigere så er han en grei signering. Har gitt opp håpet om å få en virkelig kvalitetsspiss, og jeg tar heller Ashton enn Crouch.

Jeg vet ikke hvilken utvikling Nuri Sahin har hatt siden han ble den yngste spiller og yngste målscorer i Bundesligaen for noen år siden. Ikke et godt tegn at klubben lånte han ut denne sesongen, men gutten er fortsatt bare 20 år da.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 03. Juni 2008, 17:25 »
Magpies sjef Kevin Keegan er opptatt av å få inn en rekke nye signings som vil opphisse fansen og Argentina ess Aimar er rapportert å være gjenstand for en £ 6.5million bud.

Zaragoza ville godta en slik sum etter att nedrykk er klart og Aimar kan være på vei til Newcastle hvis Keegan følger sin interesse for spilleren.

I mellomtiden sies Keegan også å være interessert i Athletic Bilbao forsvarer Fernando Amorebieta, som også tiltrakk seg interesse fra Premier rivaler Liverpool.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 03. Juni 2008, 18:03 »
Magpies sjef Kevin Keegan er opptatt av å få inn en rekke nye signings som vil opphisse fansen og Argentina ess Aimar er rapportert å være gjenstand for en £ 6.5million bud.

Zaragoza ville godta en slik sum etter att nedrykk er klart og Aimar kan være på vei til Newcastle hvis Keegan følger sin interesse for spilleren.

I mellomtiden sies Keegan også å være interessert i Athletic Bilbao forsvarer Fernando Amorebieta, som også tiltrakk seg interesse fra Premier rivaler Liverpool.

Var det ikke akkurat dette Keegan har bedt fansen å se bort ifra tidligere: "en rekke nye signings som vil opphisse fansen".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 03. Juni 2008, 18:26 »
Keegan har aldri lovet noen Shearer-signering, nei. Med unntak av en fornyelse av Owens kontrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1849 på: 03. Juni 2008, 18:56 »
Aimar er vel 29 ? Og skal sikkert ha godt betalt, tror ikke han kommer. . At han er en solid spiller er fakta.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1850 på: 03. Juni 2008, 21:04 »
Enig Kristian G om hva som burde prioriteres. Tror dog ikke at Aimar ville vært løsningen på problemene våre. Han tror jeg blir fort for veiki pl  og er en spiller som har hatt sine beste år bak seg. Vil heller da ha Achilles Emana for akkurat samme sum virker mer robust og bakroms farlig.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1851 på: 03. Juni 2008, 21:46 »
Litt flere rykter her ifølge debatten på nufcblog.com har vi lagt inn et bud på 13 mill pund som blir godkjent av Gala.
Det suspekte med nyheten er at det er bare raportert hos et tyrkisk netsted som også raporterer at Arda har spørt Emre om hvordan livet i nord england er på trenings feltet til tyrkia.
Link til side

http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&Catid=32&articleid=108688

Link til debatt

http://nufcblog.com/2008/06/03/transfer-news/ac-milan-after-newcastle-target-veloso/

post om tema

Sitat

Ye that article just talks about you guys making a 12m euro bid and hope to get him before the Euros.

Just came across a brand new article today on a sorta reliable source (though it?s only up on one source atm so I can?t really say it?s true) saying that Galatasaray will probably accept the 12m euro bid that was sent via fax 3 days ago by Newcastle United. It also goes on to add that Arda had already been picking up info regarding life in Newcastle by chatting with Emre during training sessions in the national team camp.

My prediction is that we really will wait till we get knocked out of the Euros (or even win it, lol) before selling him. I think that the board will be reluctant to sell him, not because Arda could be worth a lot more than 12m euros or anything, but because they?re afraid of the reactions they might get from the fans and have their ambition questioned.

--------

http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&Catid=32&articleid=108688 that?s the source I picked it up from, didn?t find it anywhere else though. (You can see loads of angry fans saying that Arda?s going nowhere in the comments section on the bottom in Turkish if you click on ?tum yorumlari oku?)

As for the best turkish sources I can?t really say. But when stuff comes up on NTV (especially on tv) it tends to be true. Their website is www.ntvmsnbc.com . This is just a news channel though and isn?t specifically focused on football. Fanatik is also quite good but it does tend to bring up a lot of rumours.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1852 på: 03. Juni 2008, 21:57 »
Han hadde vert spennende  :D :D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1853 på: 03. Juni 2008, 22:44 »
Vet ikke mye om Turan, men han virker lovende. Hadde vært bra med en signering før EM. Galatasaray skal visst også slite økonomisk så kan jo hende det er noe i det.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1854 på: 03. Juni 2008, 22:46 »
Jeg skeptisk men så absolutt intresangt rykte rundt denne tyrkeren!.Også 11mp for Ashton synes jeg er sinnsykt!.Jeg ser ikke for meg  han som en selvfølge av en solid forsterkning eller klassespiss så synes den prisen er altfor drøy.Han er et kjøp jeg er veldig tvilende til å håper vi virkelig setter lista høyere enn som så.

Men artig med rykter ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1855 på: 03. Juni 2008, 22:52 »
Dette ble postet på N-O for ca. en time siden:

It looks like that "Arda Turan" eventually may come to Newcastle. After yesterday's GS (galatasaray) board meeting they decided to sell him and NUFC has already asked for him about £12M Euro by a fax letter sent 3 days ago, according to this breaking news! GS needs money so this can be a good deal.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1856 på: 03. Juni 2008, 22:59 »
Det hadde vert kooonge å fått han inn før EM...etterpå vil sikkert mange klubber ha han når han blir kåret til EM`s spiller ;) hehe
Joey Barton 7

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1857 på: 03. Juni 2008, 23:52 »
Står dette 25/5 på svenskafans:

Namn: Arda Turan
Position: Vänster mittfältare
Intresserade klubbar: Tottenham, Newcastle, Middlesbrough
25/5 ? Arda Turan är landets största talang för tillfället, efter att ha slutfört två otroligt bra säsonger i Galatasaray är han nu het på marknaden trots att han är född 87. Enligt brittisk media (The Guardian, Daily Mirror och Daily Star) är ett flertal klubbar intresserade av Arda och övergångssumman spekuleras vara runt 13 miljoner pund. Dock tror redaktionen att Arda blir kvar i GS då klubben inför nästa säsong rustar upp och framtiden ser väldigt ljus ut för GS som förening. Ekonomin går åt rätt håll, en ny arena är på gång och man presterar bra resultat varje år i ligan. Arda som, enligt honom själv är kär i GS, kommer nog inte lämna GS utan att ha försökt leda laget i europa.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1858 på: 03. Juni 2008, 23:57 »
Akkurat hva redaksjonen i svenskefans sier, bryr jeg meg svært lite om. Jeg skrev for norskefans en stund, og jeg er faen meg ikke mye til kilde!  ;)

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1859 på: 04. Juni 2008, 02:11 »
Dette ble postet på N-O for ca. en time siden:

It looks like that "Arda Turan" eventually may come to Newcastle. After yesterday's GS (galatasaray) board meeting they decided to sell him and NUFC has already asked for him about £12M Euro by a fax letter sent 3 days ago, according to this breaking news! GS needs money so this can be a good deal.

kanskje kl er litt for mye men hva mener du med N-O? Noen link?

Ser også ut som Aimar linken blir sterkere nå. Flere nettsteder begynner og trykke artikkelen. Er som sagt ikke helt positiv til et kjøp av Aimar tror han blir for veik i England.
« Siste redigering: 04. Juni 2008, 02:20 av magnus »