20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RHCP14

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1755 på: 30. Mai 2008, 13:35 »
Hjelper heldigvis fint lite hvis de fortsatt skal ha Paul Stuttjukken Robinson i mål :D

Det kjipe er at de sikkert kjøper seg en god keeper i sommer også...
Dei har vel lagt inn eit bud på Coupet trur eg. Robinson lager nok grop på benker i PL denne sesongen :)

Faen ta Spurs! Dei tar alle spillerene "våre"....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1756 på: 30. Mai 2008, 13:46 »
Støgge Spuds ja!
Men i dette tilfellet tror jeg faktisk at dette er litt vår egen feil, eller de høye herrer i klubben da.
Det ble jo skrevet flere plasser at Ashley ikke ville signere Dunne fordi han mente han var gammel og krevde mye i lønn....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1757 på: 30. Mai 2008, 14:11 »
Vi ble jo linket med Dunne for mange uker siden, hvorfor kunne vi ikke bare snabbet han opp da? Betale ølrunder til fansen kan Ashley men å virkelig åpne lommeboka for gode spillere det har han igjen å bevise. Også tull å sette som krav 2 tileggsklausuler basert på antall kamper og mål i Dyers overgang til West Ham noe som da kostet oss Elano. . Jippi! Håper jeg tar feil men det virker som Ashley har "Hode under armen" i overgangs markedet og prøver å bestemme lønninger og overgangs summer. . 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1758 på: 30. Mai 2008, 14:34 »
Åpne lommeboka? Virker som om folk glemmer at han har betalt ned gjelden til Newcastle som lå på ca en milliard. Det sier seg selv at det vil gå litt utover transferbudsjettet. For en gangs skyld så jobber Newcastle med noe som kan virke positivt i det lange løp, og ikke bare de neste 2 sesongene, jeg har troen på at Ashley kan få til noe positivt med Newcastle, om det tar 3 år før det virkelig begynner å svinge gjør meg ingenting.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 30. Mai 2008, 14:39 »
Det ryktes fra spania ifølge nufcblog.com at vi har lagt inn et bud på 15 m :Dill pund på Eto!!!!! :D :D :D :D

http://nufcblog.com/2008/05/30/transfer-news/newcastle-launch-15m-bid-for-eto/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1760 på: 30. Mai 2008, 14:41 »
"But we cannot see how we could make a good case for 27 year-old Eto to join Newcastle, unless he fancies the weather in the North-East of England."

Enig. Tror nok ikke han kommer, gitt. Men moro med sånne rykter!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 30. Mai 2008, 16:36 »
viss etoo kommer skal eg spise en kebab fra alibaba kebab i bergen og det gjør vondt!!!
- carry on!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 30. Mai 2008, 17:24 »
Spennande med sånne rykter ja, men ser helst at vi hentar en anna når vi først skal cashe ut. Eto'o har vore elendig av det eg har sett han denne sesongen, dvs CL og enkelte ligakampar. Vil heller ha Darren Bent eller Peter Crouch eg :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 30. Mai 2008, 17:56 »
Spennande med sånne rykter ja, men ser helst at vi hentar en anna når vi først skal cashe ut. Eto'o har vore elendig av det eg har sett han denne sesongen, dvs CL og enkelte ligakampar. Vil heller ha Darren Bent eller Peter Crouch eg :P
Da kan du ikke være helt god i hode. Eto'o er jo verdensklasse, i motsetning til disse to du nevner her. Når grunnlaget ditt for å si nei til Eto'o er en dårlig sesong blir det vel litt feil og nevne to andre du ønsker, som har hatt minst like dårlige sesonger?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 30. Mai 2008, 18:25 »
Daniel kom meg i forkjøpet. Skulle feiret i flere uker til ende om Eto'o hadde kommet til Newcastle, noe som helt sikkert ikke skjer. Bent og Crouch er ikke i nærheten av Eto'o.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 30. Mai 2008, 18:52 »
Har lest litt på tottenhamsvenners forum, og der er de alle fleste enige i at Richard Dunne ikke hadde forsterket Spuds nevneverdig. De sier han er for temposvak, like Woody ( :'() og er for gammel. Jeg ler. Han hadde forsterket alle lag utenfor top 4 lett! Derfor håper jeg også han kommer til oss ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 30. Mai 2008, 19:28 »
Collocini er ingen mann å satse på. Ein haudelaus argentisk midtstopper. Vi treng ein forsvarsjef, ikkje ein litt bedre utgåve av Forest Gump!

Du mener altså "ein litt bedre utgåve av Forest Gump" spiller seg inn på årets lag i LaLiga? Morsomt....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1767 på: 30. Mai 2008, 20:40 »
Jeg hater rykter som dette om Eto'o. Folk går jo av skaftet med en gang. Jeg nekter å tro så mye som et fattig sekund på disse ryktene, og jeg blir fly forbanna når de dukker opp. Ja, Eto'o er en jævlig god spiss, men han havner aldri i verden i Newcastle. Ikke på nåværende tidspunkt, og ikke når vi mistet Modric, ser ut til å miste Dunne, og ikke ser ut til å komme noen vei med Turan eller Gomis, og Owen etter alt å dømme må godta et kraftig lønnskutt.

Kan vi være så snill, og ingorere disse Eto'o-ryktene, og heller konsentrere oss om noe mer sannsynlige rykter?
Hvis verden skulle gå under, og Eto'o bli Newcastle-spiller, så får vi ta det da. Men ikke nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 30. Mai 2008, 20:42 »
Vi som ønsker å drømme om Eto'o gjør det, dere som ikke ønsker det, gir faen. Værre er det ikke :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 30. Mai 2008, 22:42 »
Det er direkte latterlig å lese om folk som skiver at de ikke vil ha de og de spillerne fordi de har hatt en dårlig sesong. Joaquin, for eksempel. En klasseving som hadde forsterket Newcastle enormt, blir nærmest ledd vekk av enkelte, utelukkende basert på at han har hatt en dårlig sesong. Hvor ligger fornuften i dette? Og ikke minst fotballforståelsen?

Eto`o er usannsynlig, ja, men ikke så veldig mye mer usannsynlig enn at Michael Owen skrev under for denne klubben. Jeg mener også at vi ikke bør gå av hengslende når Samuels navn kommer opp, men la oss ikke stenge muligheten fullstendig ute.

Når det gjelder Dunne er det vel bare typisk Newcastle hvis Tottenham snapper han opp rett foran nesa på Keegan. Nå vet ikke jeg hvor intenst Keegan har jobbet med å få Dunne til SJP, men Ramos har åpenbart vært mer aktiv på denne fronten. Det er ikke verdens undergang overhodet for min del, hvis Dunne går til Tottenham. Han spiller kun på den rå fysikken sin og i tillegg er han habil i duellspillet og på det som krever fysisk anstrengelse. På den negative siden er han tragisk treig, uvenn med ballen og så langt fra spillende stopper som du kommer. I tillegg blir han ikke yngre med årene. Jeg sier ikke nei takk, men jeg sier gjerne vær så god neste hvis det skulle dukke opp mer spennende alternativer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg