20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803429 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1740 på: 29. Mai 2008, 22:01 »
Slik jeg ser og tolker Newcastle og andre klubbers transfer politikk så er det, vi betaler det... "take it or leave it". Hvis det ikke kommer til en rask løsning. så skjer det ingenting med den transfern. Alle de kjøpene vi har gjort har skjedd nesten under en uke. Litt sånn panisk som denn Modric saken.

Med andre ord..... Riise, Veloso, Eidur G og Turan kan ta seg en bolle, for de vil ikke bli Newcastle spillere.

Jeg har bare sett Gomis en gang, og det er sammendrag av sist frankrike kamp. Satan for en mann... 2 gull mål, skulle gjerne hatt han, men som sagt. Ting gikk dårlig, så nå leter vi nok andre plasser...
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1741 på: 29. Mai 2008, 22:06 »
Ifølge sin agent, Marcelo Lombilla, er argentinske Fabricio Coloccini ønsket av to engelske klubber. Jeg håper faktisk Newcastle er en av disse to klubbene. Jeg har tidligere sett på Coloccini som et langhårete, klønete levende gult kort. Men faktum er at fyren har vært med å spille Deportivo opp av nedrykksstriden i Spania og spilt seg i på "Årets LaLiga lag" som er kåret av UEFA, det klarer han ikke sånn helt uten videre. Jeg har ikke sett mange Deportivo kamper i år, men Coloccini har spilt bra i de få jeg har sett. Fysikken og den røffe spillestilen vil neppe være noe problem, at han kan spille både back og stopper gjør heller ikke noe. Coloccini kommer også fra en klubb med ikke altfor god råd og prisen trenger ikke bli altfor høy, samtidig som han garantert vil kunne gå opp i lønn fra det han har i Deportivo nå UTEN å kreve skremmende mye.

Link her: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=715210

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1742 på: 29. Mai 2008, 23:04 »
Ifølge sin agent, Marcelo Lombilla, er argentinske Fabricio Coloccini ønsket av to engelske klubber. Jeg håper faktisk Newcastle er en av disse to klubbene. Jeg har tidligere sett på Coloccini som et langhårete, klønete levende gult kort. Men faktum er at fyren har vært med å spille Deportivo opp av nedrykksstriden i Spania og spilt seg i på "Årets LaLiga lag" som er kåret av UEFA, det klarer han ikke sånn helt uten videre. Jeg har ikke sett mange Deportivo kamper i år, men Coloccini har spilt bra i de få jeg har sett. Fysikken og den røffe spillestilen vil neppe være noe problem, at han kan spille både back og stopper gjør heller ikke noe. Coloccini kommer også fra en klubb med ikke altfor god råd og prisen trenger ikke bli altfor høy, samtidig som han garantert vil kunne gå opp i lønn fra det han har i Deportivo nå UTEN å kreve skremmende mye.

Link her: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=715210

Coloccini er en habil midtstopper, men med vår lange historie med å ødlegge psyken til habile forsvars spillere så må vi desverre sikte mye høyere kvalitets messig når vi kjøper inn en midtstopper.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1743 på: 29. Mai 2008, 23:08 »
Collocini er ingen mann å satse på. Ein haudelaus argentisk midtstopper. Vi treng ein forsvarsjef, ikkje ein litt bedre utgåve av Forest Gump!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1744 på: 29. Mai 2008, 23:20 »
helt ening, vi trenger en dunne, ferdinand, carragher, terry type :P
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1745 på: 29. Mai 2008, 23:40 »
Hvorfor er ikke RICHARD DUNNE klar for Newcastle? Jeg skjønner det faen ikke. Få ut fingern! Han er perfekt for oss. Da har vi tre solide stoppere, pluss unge Edgar som backup.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1746 på: 29. Mai 2008, 23:43 »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1747 på: 30. Mai 2008, 10:18 »
"According to our information, Amara Diané, the Ivorian striker of Paris Saint-Germain will discuss with his agent shortly to a proposal made by the English club Newcastle.

A fax is indeed arrived this morning at Parc des Princes as proof of an offer to transfer 3.5 million for the attacker in Paris.

In the era of reconstruction, Paul Le Guen would not qualify services player in Africa. Purchased 3.5 million in Strasbourg, Diané is therefore subject to a similar offer today.

It remains to be seen whether the player will accept the proposed contract, but especially if the PSG considers the offer."

Oversatt fra linken danield kom med
Newcastlesupporter siden 1992

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1748 på: 30. Mai 2008, 10:22 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1749 på: 30. Mai 2008, 10:31 »
Fyttihelvette for et lag jew-army får neste år, med "våre" spillere!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1750 på: 30. Mai 2008, 10:33 »
Jepp, litt av en forsvarsrekke de kan komme til å få:

Bale - Woodgate - Dunne - Hutton

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1751 på: 30. Mai 2008, 11:28 »
Hjelper heldigvis fint lite hvis de fortsatt skal ha Paul Stuttjukken Robinson i mål :D

Det kjipe er at de sikkert kjøper seg en god keeper i sommer også...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1752 på: 30. Mai 2008, 11:28 »
Å herreguuuuud.

No begynner og å bli temmeleg forbanna. Neste blir vel at dei hentar Bafetimbi Gomis, Arda Turan, Emana og Diane.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1753 på: 30. Mai 2008, 11:36 »
Dette begynner å bli latterlig.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1754 på: 30. Mai 2008, 13:30 »
Neste de kjøper er vel Turan. Faen ta Spurs. Dunne er en spiller vi virkelig kunne trengt.