20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1650 på: 27. Mai 2008, 12:34 »
ingen høyre vinger? hvor ble det av millner og geremi? ???

Tatt ferie!

Akkurat. De har tatt ferie. Geremi og Milner er etter min mening ikke gode nok. Minler stopper alt for mye opp og dermed sinker spillet. Og når han kommer til innlegg går er de ofte elendige. Han er faktisk mer nøyaktig med venstrefoten enn med høyre. Og geremi dårlig fremover, kommer sjelden til innelegg og kvaliteten er der heller ikke noe å skryte av, selv om de er bedre enn milners.  Begge er gode bakover, men det hjelper så lite når de er så dårlige fremover. Bentley er av en helt annen klasse. Gode innlegg, gode dødballer og god til å komme rundt backen sin. Bentley vil gi laget vårt en helt annen dimensjon

Hvor er disse ryktene om Bentley fra da? Og jeg kan ikke tenke meg at Chelsea skal være interssert i ham! For det første har de pdd ingen manager, så å kjøpe en ny spiller før de ansetter en manager er jo å omtrent kaste penger ut av vinduet. For det andre er det svært liten sjans for at det blir en engelsk manager som tar over Chelsea,  og jeg har liten tro på at for eksempel (hypotetisk) at gamle Inter-treneren som står fri nå tar over Chelskij, velger å hente en engelsk Bentley, fremfor en utenlandsk spiller som "liksom" skal passe bedre til hans spillestil. Fader det ble lang setning. Men konklusjonen er at jeg har tro på at Newcastle faktisk har en god mulighet, hvis vi legger nok penger på bordet vel og merke. Samt at Keegan slår på godsjarmen ;D

La oss håpe du har rett. Keegen har jo alltid vært flinkt til å hente spillere, ryktene kommer fra skysports..

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 27. Mai 2008, 13:05 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510973

hvor er newcastle?? synst vi absolutt burde satse på elyounussi
- carry on!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1652 på: 27. Mai 2008, 13:41 »
Hei alle sammen:)gud å deilig med ett newcastle forum med masse rykter og nyheter..bare vært på teamtalk og newcastle..men så fikk jeg høre om dette da:)

ja ely er en vi burde prøve å hente..bare 20 år..og har en stor fremtid..men oxo skjelbreid er vel en å kikke på etterhvert..viser stort potensial..og så sier han jo han er newcastle fan:)40 mill erke så mye med di prisene som settes på talenter og sånn så håper vi kikker ihvertfall:)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 27. Mai 2008, 14:08 »
tarik er vel det største talente norge har sett på lenge så det er ingen tvil at han vil nå langt
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1654 på: 27. Mai 2008, 14:18 »
Vil heller ha Bentley enn både Carrick og SWP jeg!

Så absolutt enig. Carric er for meg uaktuell, spiller på tidenes møkkalag. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1655 på: 27. Mai 2008, 14:24 »
Carrick er et av mine drømmetransfers, men dessverre fullstendig usannsynlig!

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/27/toon-weight-up-emana-swoop-72703-20978923/

Vi skal være i samtaler med den 25 årige kamerunske Achille Emana. Landslagsspiller fra Tolouse, beskrevet som en box-to-box-spiller med fart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 27. Mai 2008, 14:42 »
carrick har nettop signert ny avtale med scums så tviler på at han kommer til å flytte på seg med det første
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 27. Mai 2008, 14:45 »
det er forøvring nye rykter om sessong som sier at han har lyst til newcastle men le´mans vil ha masse penger, så er det snakk om cisse.. men trur det er bare en eager agent som vil lage styr og gode ting for cisse. Ser og at everton er linka til turan........!
- carry on!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 27. Mai 2008, 15:09 »
prisen på bentley vil ligge på rundt 15 mill, altså i nærheten av det prisen på modric gikk til Tottenfjern for. For meg virker det litt rart om vi henter han, og droppa modric, selv om bentley er en god spiller og han er engelsk. Hadde vært pent med bentley, men synes han blir dyr hvis det er startprisen hans. Hughes er heller ikke interessert i å la han gå, så prisen vill sannsynligvis stige også.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 27. Mai 2008, 15:27 »
for siste gang, vi bydde meir enn tottenham, men modric valgte å gå til tottenham istede
- carry on!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1660 på: 27. Mai 2008, 16:00 »
Feil Human. Tottenham inkluderte en minimal utkjøpsklausul slik at Modric kan gå til en annen toppklubb for ca 15 mill £. I og med at Mamic-brødrene fikk inn en slik klausul, lot de han gå til Tottenham fordi de vil få igjen mye mer når han blir solgt fra Tottenham enn det de ville fått i Newcastle.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 27. Mai 2008, 16:55 »

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/27/toon-weight-up-emana-swoop-72703-20978923/

Vi skal være i samtaler med den 25 årige kamerunske Achille Emana. Landslagsspiller fra Tolouse, beskrevet som en box-to-box-spiller med fart.
Den samme artikkelen skriver:

Meanwhile, another player that United have been alerted about is French international right-back Sidney Govou.

Govou has played almost 300 games for Lyon and has 31 caps and seven goals for his country.

Yet with United well served in that position due to Habib Beye?s sparkling performances last term, a move for Govou is unlikely.

It?s also understood 28-year-old Govou is interesting Portsmouth who can offer European football following their FA Cup final win over Cardiff.

--Men Govou er vel ingen høyreback? :P Er ikke han høyreving eller offensiv midtbane?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 27. Mai 2008, 17:00 »
Hehe. Du har så rett så rett Danield.
Nå vet jeg ikke om han har blitt kraftig omskolert det siste året, men er meget sikker på at han var høyreving/spiss :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1664 på: 27. Mai 2008, 17:02 »

Den samme artikkelen skriver:

Meanwhile, another player that United have been alerted about is French international right-back Sidney Govou.

Govou has played almost 300 games for Lyon and has 31 caps and seven goals for his country.

Yet with United well served in that position due to Habib Beye?s sparkling performances last term, a move for Govou is unlikely.

It?s also understood 28-year-old Govou is interesting Portsmouth who can offer European football following their FA Cup final win over Cardiff.

--Men Govou er vel ingen høyreback? :P Er ikke han høyreving eller offensiv midtbane?

Selvfølgelig er han det :P Dårlig research. Han tror jeg hadde vært perfekt i en 4-3-3 formasjon på høyre spissplass! Derimot har han stagnert. Han var jo et supertalent for noen år tilbake, men endte vel opp som en helt grei spiller. (spiller jo fast på Frankrikes beste lag ;))