20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803633 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1635 på: 26. Mai 2008, 03:07 »
Aaaah ja faen...jeg vil ha en signing snart !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 26. Mai 2008, 10:01 »
Noen som har noen rykter vedrørende McGeardy?

Du tenker på Aiden McGeady..sant?

Ble vel linket til oss for et par uker siden..uansett, en fantastisk spiller jeg gjerne ville hatt i Newcastle! En spiller som også er et realistisk target.

ja var han jeg tenkte på, selv om jeg skrev navnet hans litt feil=P

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1637 på: 26. Mai 2008, 10:01 »
Noen som vet når transfervinduet åpner?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 26. Mai 2008, 10:28 »

Det åpner 1.juli. Varer til 31.august.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 26. Mai 2008, 10:53 »
Noen som har noen rykter vedrørende McGeardy?

Du tenker på Aiden McGeady..sant?

Ble vel linket til oss for et par uker siden..uansett, en fantastisk spiller jeg gjerne ville hatt i Newcastle! En spiller som også er et realistisk target.

Leste et sted at Villa lå best ann til å sikre han
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1640 på: 26. Mai 2008, 15:44 »

Det føles ut som 100 år til..kan ikke vente til det starter :).Vill se noen forsterkninger og forhåpentligvis overaskelser!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1641 på: 26. Mai 2008, 16:43 »

Det føles ut som 100 år til..kan ikke vente til det starter :).Vill se noen forsterkninger og forhåpentligvis overaskelser!
Tro meg, du er sikkert ikke den eneste!:P

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 26. Mai 2008, 16:48 »
Interessant! hehe
tipper han spiller en del fm;)

http://nufcblog.com/2008/05/26/transfer-news/newcastle-add-21-year-old-to-scouting-staff/

Håper det er broren til Eva Longoria. Da vet jeg iallefall hvorfor Wise ville ha han

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1643 på: 26. Mai 2008, 17:03 »
Hun er vel fra Mexico tror jeg, men ikke dårlig observert;) Hehe..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1644 på: 26. Mai 2008, 17:33 »
Interessant! hehe
tipper han spiller en del fm;)

http://nufcblog.com/2008/05/26/transfer-news/newcastle-add-21-year-old-to-scouting-staff/

Håper det er broren til Eva Longoria. Da vet jeg iallefall hvorfor Wise ville ha han

Skal sei homoane florerar på forumet om dagen ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 27. Mai 2008, 09:50 »
Pool /Tham og Chelsea er ute etter Bentley i følge ryktene. Svarte, han kunne jeg gjerne ha tenkt meg. Tror vi har en mulighet her altså, Tham har allerede en høyreving. Vi matcher glatt lønna til tham og pool, og sistnevnte klubb har ikke penger hvis det blir en budkrig.. Eneste som kan stå i veien for oss er mao Chelsea. Men der må jo han prestere med en gang for ikke å bli satt ut. I castle er garantert førstelagsfotball, vi har jo ingen høyyrevinger,  god lønn og en flott by..hehe!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 27. Mai 2008, 09:54 »
ingen høyre vinger? hvor ble det av millner og geremi? ???
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 27. Mai 2008, 10:12 »

Tatt ferie!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 27. Mai 2008, 10:17 »

Tatt ferie!

Akkurat. De har tatt ferie. Geremi og Milner er etter min mening ikke gode nok. Minler stopper alt for mye opp og dermed sinker spillet. Og når han kommer til innlegg går er de ofte elendige. Han er faktisk mer nøyaktig med venstrefoten enn med høyre. Og geremi dårlig fremover, kommer sjelden til innelegg og kvaliteten er der heller ikke noe å skryte av, selv om de er bedre enn milners.  Begge er gode bakover, men det hjelper så lite når de er så dårlige fremover. Bentley er av en helt annen klasse. Gode innlegg, gode dødballer og god til å komme rundt backen sin. Bentley vil gi laget vårt en helt annen dimensjon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 27. Mai 2008, 11:58 »

Tatt ferie!

Akkurat. De har tatt ferie. Geremi og Milner er etter min mening ikke gode nok. Minler stopper alt for mye opp og dermed sinker spillet. Og når han kommer til innlegg går er de ofte elendige. Han er faktisk mer nøyaktig med venstrefoten enn med høyre. Og geremi dårlig fremover, kommer sjelden til innelegg og kvaliteten er der heller ikke noe å skryte av, selv om de er bedre enn milners.  Begge er gode bakover, men det hjelper så lite når de er så dårlige fremover. Bentley er av en helt annen klasse. Gode innlegg, gode dødballer og god til å komme rundt backen sin. Bentley vil gi laget vårt en helt annen dimensjon

Hvor er disse ryktene om Bentley fra da? Og jeg kan ikke tenke meg at Chelsea skal være interssert i ham! For det første har de pdd ingen manager, så å kjøpe en ny spiller før de ansetter en manager er jo å omtrent kaste penger ut av vinduet. For det andre er det svært liten sjans for at det blir en engelsk manager som tar over Chelsea,  og jeg har liten tro på at for eksempel (hypotetisk) at gamle Inter-treneren som står fri nå tar over Chelskij, velger å hente en engelsk Bentley, fremfor en utenlandsk spiller som "liksom" skal passe bedre til hans spillestil. Fader det ble lang setning. Men konklusjonen er at jeg har tro på at Newcastle faktisk har en god mulighet, hvis vi legger nok penger på bordet vel og merke. Samt at Keegan slår på godsjarmen ;D