20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804077 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1605 på: 24. Mai 2008, 18:25 »
Ja, men det er jo ikkje nødvendigvis negativt at det er stille på ryktefronten?!? Eg ser på det heller som positivt, og spesielt for mange her inne. Som tek av for kvart rykte som kjem. Vi veit jo alle at Keegan skal forsterka laget i sommar...
Då kan det for min del vera så stille som i grava til ja dagen før PL start, og so BANG! 3-5 nye spelarar på rekke og rad inn på førstelaget. Sjølvsagt er det ein fordel å få inn fleste før EM og so tidleg som mogleg(sesongoppkøyring og evt vedi etter EM). Men uansett rykte eller ikkje, det verte nok jobba intenst med å få tak i dei vi vil ha. Eg ser på Ashley som ein veldig fornuftig kar, og han har peiling på kva han driv med, dette kan og vera ein ulempe for dei som forventar "gigant-signeringar" i sommar. Eg trur ikkje han er den som ikkje har is i magen og bruker ein halv milliard på ein spelar. Vi skal tross alt bygga oss opp her. Det skjer ikkje i løpet av ein sommar...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1606 på: 24. Mai 2008, 18:45 »
arrester meg om jeg tar feil, men har det ikke vært sånn under hele MA og CM sin tid i klubben, at vi nesten ikke hører rykter før ting er på plass? Hadde det vært under FFFs tid i klubben hadde vi nok hatt 100 rykter til nå, mens det reelle tallet på henvendelser kanskje hadde ligget på det samme som nå...

Tror du tar feil, jeg! Vi har vært linka kontinuerlig til spillere stort sett hele tiden under nye eiere også, spør du meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1607 på: 24. Mai 2008, 19:21 »
arrester meg om jeg tar feil, men har det ikke vært sånn under hele MA og CM sin tid i klubben, at vi nesten ikke hører rykter før ting er på plass? Hadde det vært under FFFs tid i klubben hadde vi nok hatt 100 rykter til nå, mens det reelle tallet på henvendelser kanskje hadde ligget på det samme som nå...

Tror du tar feil, jeg! Vi har vært linka kontinuerlig til spillere stort sett hele tiden under nye eiere også, spør du meg!

Enda mer vil jeg si. Etter Ashely tok over, skulle vi liksom få 1 milliard, og da begynner avisene selvfølgelig å spekulere i hvem, og da kommer det 100 rykter på en gang.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1608 på: 24. Mai 2008, 20:29 »
Emre og Turan er glad i hverandre! :)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #1609 på: 24. Mai 2008, 22:29 »
Skulle gjerne sett at vi ihvertfall prøvde å lokke til oss Ronaldinho. Ja, det er rimelig urealistisk. Men han blir linket til Man City liksom.

Kunne hatt gått av et år, med litt mindre kamper også, dvs. bare seriekamper og et par cupkamper.

Kan lokke med at vi har Owen og Martins der fremme til å spille sammen med han. Tenk om Deco kunne overtales ved siden av 8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1610 på: 24. Mai 2008, 22:42 »
Helvette heller, hva skal vi med en Ronaldinho som er minst like mye innstilt på å leve livet som å spille fotball? Og for de som har vært i Newcastle, vet at det er nok av puber der, altfor mange faktisk! Og der ville nok Ronaldinho trivdes litt for godt er jeg redd...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1611 på: 24. Mai 2008, 22:52 »
JEg trur ikkje han er den som ikkje har is i magen og bruker ein halv milliard på ein spelar.
det er vel keegan du snakker om her????????
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1612 på: 24. Mai 2008, 22:55 »
Skulle gjerne sett at vi ihvertfall prøvde å lokke til oss Ronaldinho. Ja, det er rimelig urealistisk. Men han blir linket til Man City liksom.

Kunne hatt gått av et år, med litt mindre kamper også, dvs. bare seriekamper og et par cupkamper.

Kan lokke med at vi har Owen og Martins der fremme til å spille sammen med han. Tenk om Deco kunne overtales ved siden av 8)
viss du hadde fulgt med litt så hadde du fått med deg at ronaldinho er skada og var nær fotballinvalid, så uansett om vi hadde henta han så hadde nok vi måtte gå ei god stund for å sjå han spele.. men igjen så er vel det typisk newcastle .. :P
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1613 på: 24. Mai 2008, 22:59 »

viss du hadde fulgt med litt så hadde du fått med deg at ronaldinho er skada og var nær fotballinvalid, så uansett om vi hadde henta han så hadde nok vi måtte gå ei god stund for å sjå han spele.. men igjen så er vel det typisk newcastle .. :P

Hvis du hadde fått det med deg så var dette bare ondsinnede rykter ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1614 på: 25. Mai 2008, 13:38 »
JEg trur ikkje han er den som ikkje har is i magen og bruker ein halv milliard på ein spelar.
det er vel keegan du snakker om her????????

Nei, Ashley. Det er vel han som sitt på pengesekken sist eg sjekka.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1615 på: 25. Mai 2008, 14:02 »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1616 på: 25. Mai 2008, 14:57 »
Ikke halshogg meg nå, men han er krutt på FM! Men, igjen så har jo det ingenting med virkeligheten å gjøre... ;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1617 på: 25. Mai 2008, 15:03 »
Er liksom noe med peruvianske spillere knyttet til NUFC som gir meg en veldig varm følelse:) Hadde vært viktig å få inn en slik type spiller som kan bekle både venstre back og ving nå som duff kan være på vei bort... :D Flere som vet noe om han? kilden er så som så riktignok, hehe.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1618 på: 25. Mai 2008, 15:14 »
Vargas har i år vært en av de beste venstrebackene i Serie A. Har en enorm venstrefot. Det snakkes om at Inter og Real Madrid er ute etter han, og da har vi liten sjanse.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1619 på: 25. Mai 2008, 15:47 »
Vargas hadde vært konge, virkelig en spiller jeg alltid har likt.
Vi blir også igjen linket til SWP til en su av 8mp, helt greit synes jeg.En god spilleren som kunne gjort det bra for oss.
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3608886,00.html
Leser i tillegg at Martin O'neill er heltent på å hente Carr fra oss, for å forsterke forsvaret (forstå de som kan)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...