20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1575 på: 23. Mai 2008, 10:29 »
enig.....gåkke å diskutere engang
oger

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1576 på: 23. Mai 2008, 11:30 »
João Alves de Assis Silva, også kalt Jo, er DEFINITIVT ein speler vi bør sjå på. Speler på CSKA Moskva. Stor og sterk, god på haudet, generelt ein meget god avsluttar.  Ganske rask også.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1577 på: 23. Mai 2008, 13:46 »
Men hva tror dere? Bør vi spille med Gomez/Owen eller Oba/Gomez eller en 4-3-3 formasjon med alle disse tre på topp? Egentlig er det litt råflott å ha tre så gode spisser i stallen? Mest økonomisk forsvarlig å selge Owen eller Oba hvis vi er så heldige å få Gomez, han kommer sikkert til å koste flesk..Hva sier derE?

Hva med Martins og Gomez på topp og under der igjen har vi Owen som et anker..

Kanskje det, men det blir veldig dyrt for klubben da, spesielt hvis Oba får den nye kontrakten det er snakk om

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1578 på: 23. Mai 2008, 14:24 »
João Alves de Assis Silva, også kalt Jo, er DEFINITIVT ein speler vi bør sjå på. Speler på CSKA Moskva. Stor og sterk, god på haudet, generelt ein meget god avsluttar.  Ganske rask også.

Det sies at Jo allerede er i England for å skrive under for Man City.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1579 på: 23. Mai 2008, 14:53 »

Det sies at Jo allerede er i England for å skrive under for Man City.

Det sies jo også at Arashvin skal signere for City!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1580 på: 23. Mai 2008, 15:05 »
Ryktes også at Sunderland er favoritter til å signere Dunne... >:( Man.city skal visstnok bruke pengene de får for å selge Dunne til å finansiere kjøpet av Arshavin..

Daily Mirror som skriver det her.
« Siste redigering: 23. Mai 2008, 15:07 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1581 på: 23. Mai 2008, 15:24 »
Hvor er vi egentlig på transferfronten? Føler at alle andre er mye raskere ute enn vi er. Frustrerende. Greit nok at det ikke er lenge siden sesongen sluttet, men det kommer faktisk et EM snart som er skummelt i forhold til prisøkningen på enkelte spillere. Vi må få ut fingern! Orker ikke at Spurs knabber flere spillere foran nesa vår.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1582 på: 23. Mai 2008, 15:33 »
Hvor er vi egentlig på transferfronten? Føler at alle andre er mye raskere ute enn vi er. Frustrerende. Greit nok at det ikke er lenge siden sesongen sluttet, men det kommer faktisk et EM snart som er skummelt i forhold til prisøkningen på enkelte spillere. Vi må få ut fingern! Orker ikke at Spurs knabber flere spillere foran nesa vår.

Tror faktisk Spurs er fornøyde nå. Unngår de skader, mener jeg de har et vanvittig godt førstelag som er  i stand til  å snappe 4.plassen fra pool. Keegen jobber nok i kulissene og jeg har full tiltro til at han klarer å signere en eller to klassespillere før Em.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1583 på: 23. Mai 2008, 15:38 »

Er helt enig! Jeg mener det er veldig viktig at vi har flere nye spillere klar innen 7.juli, slik at de også for en fullverdig pre-season og dermed lettere for å komme inn i laget. Og det kan bli en stor utfordring, siden som du sier Andreas; det kommer et EM om drøye to uker og som varer omtrent ut juni. Og i den perioden er det omtrent umulig å signe spillere som deltar i EM. Det betyr at det begynner å haste litt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1584 på: 23. Mai 2008, 15:53 »

Slik det ser ut nå er vi favoritter til å signere Sessegnon, en defensiv midtbanespiller fra Le Mans. Når det gjelder Arda har Tottenham i følge tyrkisk presse bydd mer enn oss, men alt bør tas med en klype salt, i og med at ingenting offisielt har kommet ut enda.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1585 på: 23. Mai 2008, 17:27 »
Jeg liker ikke å se at transferryktene ikke er så hyppige som de har pleid å være. Vi linkes ikke med 10-20 spiller hver dag lenger, og det er en utvikling jeg virkelig ikke liker. Ikke bare det, spillerne vi har blitt linket til helt siden april linkes nå til stadighet til andre, rivaliserende klubber, som er på samme nivå, litt bedre eller betydelig dårligere enn oss. Og hvis de ryktene har bare 1 prosent av sannhet i seg, så er det nesten en katastrofe.

Jeg håper og tror fremdeles at vi skal klare å signere en spiller eller kanskje to hvis vi er ekstraordinært heldige før EM starter, men for hver dag som går med større fokus på at en treningskamp er avlyst og at Owen står over landskamper pga et virus, uten at jeg ser et ord om nye spillere eller kontraktene til Taylor og Owen, så minker sjansene for at vi skal klare å signere en eneste spiller før EM betraktelig.

Spillerne som skal til EM er jo nå i ferd med å slutte seg til sine respektive landslags treningsleirer, og er ikke i stand til å fly inn til Newcastle for å signere kontrakter og gå gjennom medisinske tester.

Vi linkes til de samme spillerne dag ut og dag inn, og ryktene går på at prisen enten er altfor høy, eller at Tottenham eller Sunderland er i ferd med å stjele spillernes underskrift.

Det er på alle måter bekymringsfullt.
---------------------------------------------------------------------------

Hehe. Vet at det på en måte er litt typisk Joakim å gjøre slikt, no offence Joakim, men som oftest blir det en liten sak ut av det. Slik som nå (som jeg har hjulpet til på, ja).
Men er til tider litt drittslenging på dette forumet, og da kan slike kommentarer starte slikt. Selv om Joakim som regel finner seg for god til å være med på den negative "diskuteringen" :P
Jeg er riktignok ikke medlem av AMO, men jeg er generelt veldig opptatt av norsk rettskriving, og hater slike tåpelige orddelingsfeil som lomme bok eller fot ball kamp. Venter bare på at noen skal skrive New Castle.
Derfor skrev jeg denne kommentaren, og la til en smiley sånn at hele verden skulle skjønne at det bare var et lett spøkefullt spark i siden til vedkommende som skrev det, uten at jeg prøver å skape en lang diskusjon om nødvendigheten av rettskriving på forumet. Likevel blir det bestandig en lang diskusjon ut av det. Noe som irriterer meg enda mer en orddelingsfeilene (selv ordboka på Mozilla deler ord unødvendig [orddelingsfil vs orddelings feil]).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1586 på: 23. Mai 2008, 17:46 »
Trur ikkje vi får inn noken verken før EM, eller etter... Rett og slett !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1587 på: 23. Mai 2008, 17:49 »
Det var da voldsomt til negativitet. Du tror altså vi ikke får inn en eneste ny spiller før 1. september?
Det skjer bare ikke.
Vi må kanskje vente til etter EM, men vi får GARANTERT inn en tre-fire spillere. Kvaliteten på spillerne er jeg mer usikker på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1588 på: 23. Mai 2008, 22:18 »
hadde vi fått gomez så vil eg sei det er tidenes kjøp.. i det heile tatt at newcastle skal få tak i en sånn spiller er jo helt vannvittig utenkelig, men det er jo lov å håpe....

Tidenes kjøp var Shearer. Nuff said.
vil påstå at det skal meir til for at newcastle klarer å lurer gomez til st.jamses enn det var å få shearer dit.. shearer var verdens dyreste kjøp på den tida fordi newcastle hadde meir penger en alle.. men idag så er det vel ganske mangen fleire lag som er villig til å gi masse meir penger enn newcastle og i tillegg så er det vel mangen som er høgst interrisert i tysklands største talent... Dessuten så var jo shearer fra newcastle så var vel berre egentlig å strekke ut hånda med noe ekstra godt inni...
- carry on!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1589 på: 23. Mai 2008, 22:28 »
Shearer var fortsatt tidenes kjøp, uansett hvordan du vrir å vender på det. Trenger vel ikke å argumentere for dette?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.