20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1560 på: 22. Mai 2008, 15:25 »
Noen som har noe fakta på denne Gomis(høyde, vekt osv)?
wikipedia.com
wikipedia.org

ok..

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1561 på: 22. Mai 2008, 18:57 »
Såg på nettavisen at Liverpool har satt ein prislapp på 16m£ på Xabi Alonso som visst er for salg...
Venter i spenning...

pane

• Gjest
« Svar #1562 på: 22. Mai 2008, 19:25 »
Såg på nettavisen at Liverpool har satt ein prislapp på 16m£ på Xabi Alonso som visst er for salg...

Det hjelper ikke oss så mye så lenge han per nu er altfor god for oss, forstå meg rett..

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1563 på: 22. Mai 2008, 19:34 »
klar over dette dessverre... var snakk om at de skulle selge han til juve OM liverpool fikk tak i barry fra villa - som heller ikkje skjer...
Venter i spenning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1564 på: 22. Mai 2008, 20:58 »

syntes ashley må åpne lomme boken nå, kavlitet koster!

Helt enig! JÆVLA KAVLI RUINERER MEG!
Hehe. Beklager å måtte dra denne frem en gang til. Men jeg trodde faktisk ikke slike ting var mulig å finne på dette forumet. Jeg vet om et annet forum hvor slike ting kan komme til stadighet. Så dette var en ny og positiv overraskelse.

Forøvrig, hva vil det si å lomme boken? :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1565 på: 22. Mai 2008, 22:31 »
"Å lomme" er eit gammal lokalt uttryk oppi dalen her, som betyr "å pisse". Så det blir å pisse på boka.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1566 på: 22. Mai 2008, 23:55 »
Så sier faktisk Eirik515 at "Ashley må åpne lomme boken". Er ikke snakk om "å lomme boken" elns. Er bare en klassisk orddelingsfeil. Vil tørre å påstå at ingen innpå dette forumet er perfekte hva gjelder norsk skriftlig angår. Noe man ser gang på gang. Og slike små feil som denne, bør overses uten at tråden plutselig handler om lomme bok/lommebok. :)

Ikke det at jeg tror du ville starte en diskusjon ang det med orddeling her nå, men er det nødvendig å kommentere alle norskfeil som blir gjort? Hadde du ikke forstått poenget hans, hadde det vært greit. Men det VET jeg du gjorde ;)
« Siste redigering: 22. Mai 2008, 23:58 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1567 på: 23. Mai 2008, 00:05 »
Så sier faktisk Eirik515 at "Ashley må åpne lomme boken". Er ikke snakk om "å lomme boken" elns. Er bare en klassisk orddelingsfeil. Vil tørre å påstå at ingen innpå dette forumet er perfekte hva gjelder norsk skriftlig angår. Noe man ser gang på gang. Og slike små feil som denne, bør overses uten at tråden plutselig handler om lomme bok/lommebok. :)

Ikke det at jeg tror du ville starte en diskusjon ang det med orddeling her nå, men er det nødvendig å kommentere alle norskfeil som blir gjort? Hadde du ikke forstått poenget hans, hadde det vært greit. Men det VET jeg du gjorde ;)

Det er jo kun for å være ekkel=P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1568 på: 23. Mai 2008, 00:21 »
Hehe. Vet at det på en måte er litt typisk Joakim å gjøre slikt, no offence Joakim, men som oftest blir det en liten sak ut av det. Slik som nå (som jeg har hjulpet til på, ja).
Men er til tider litt drittslenging på dette forumet, og da kan slike kommentarer starte slikt. Selv om Joakim som regel finner seg for god til å være med på den negative "diskuteringen" :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1569 på: 23. Mai 2008, 00:44 »
tilbake på sporet..... Vi har hatt speidere i Frankrike for å se på Sessegnon? Har noen funnet ut noe mer om denne mannen? I mellomtiden viskes det i dørene om et gigant-bud på Mario Gomez. Morsomme rykter! Mannen spiller jo i Stuttgart da, så jeg tror at vi med maksimal flaks fort kan ende opp med denne klasse-spissen som enda har veldig mange år foran seg. Hva tror dere?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1570 på: 23. Mai 2008, 00:55 »
Hans stats både for Stuttgart og landslaget er ihvertfall helt sykt bra! Samt at det lille jeg har sett av han er jævla bra også. En spiss som i tillegg til å være stor og sterk, slettes ikke er noe treg heller. Og bare den målraten hans er jo uhyre imponerende i seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1571 på: 23. Mai 2008, 04:03 »
hadde vi fått gomez så vil eg sei det er tidenes kjøp.. i det heile tatt at newcastle skal få tak i en sånn spiller er jo helt vannvittig utenkelig, men det er jo lov å håpe....
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1572 på: 23. Mai 2008, 09:43 »
Men hva tror dere? Bør vi spille med Gomez/Owen eller Oba/Gomez eller en 4-3-3 formasjon med alle disse tre på topp? Egentlig er det litt råflott å ha tre så gode spisser i stallen? Mest økonomisk forsvarlig å selge Owen eller Oba hvis vi er så heldige å få Gomez, han kommer sikkert til å koste flesk..Hva sier derE?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1573 på: 23. Mai 2008, 09:47 »
Men hva tror dere? Bør vi spille med Gomez/Owen eller Oba/Gomez eller en 4-3-3 formasjon med alle disse tre på topp? Egentlig er det litt råflott å ha tre så gode spisser i stallen? Mest økonomisk forsvarlig å selge Owen eller Oba hvis vi er så heldige å få Gomez, han kommer sikkert til å koste flesk..Hva sier derE?

Hva med Martins og Gomez på topp og under der igjen har vi Owen som et anker..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1574 på: 23. Mai 2008, 09:49 »
hadde vi fått gomez så vil eg sei det er tidenes kjøp.. i det heile tatt at newcastle skal få tak i en sånn spiller er jo helt vannvittig utenkelig, men det er jo lov å håpe....

Tidenes kjøp var Shearer. Nuff said.