20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803685 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1515 på: 20. Mai 2008, 12:07 »
i Tottenham hadde jo ikke Hughton noen forsvarere å jobbe med. Jol kjøpte jo bare spisser  :P

Han trente jo Ledley King 20 dager i året da :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 20. Mai 2008, 12:39 »
i Tottenham hadde jo ikke Hughton noen forsvarere å jobbe med. Jol kjøpte jo bare spisser  :P

Han trente jo Ledley King 20 dager i året da :P

Det må i så fall ha vært mye alternativ trening. Ikke snakk om at den mannen holder seg skadefri så mye som 20 dager på et år.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 20. Mai 2008, 13:22 »
Jeg leste jo at Galatasarays president hadde gått offentlig ut og sgt at Newcastle kunne signe Turan i Morgen,om de la 4,5m£ mere på bordet.
Noen som vet hvilken bank jeg lettest kan få lån i

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 20. Mai 2008, 13:28 »
Jeg hørte fra en kompis som er rimelig inni transferrykter at Turan er så godt som klar for Newcastle, men han fant ikke linken igjen... selvsagt stammer det fra en artikkel, antakeligvis fra en useriøs side, men uansett... Jeg klarer ikke la være å håpe ;p

Forresten. Er det stor forskjell på Turan og Modric..? De spiller jo på noenlunde samme plass såvidt jeg har skjønt.
Modric floppe, Turan kommer til newcastle og tar oss til CL. *Drømme*

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 20. Mai 2008, 13:31 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/05/20/BWINLiga-Geromel-on-interest/

Stopperen Pedro Geromel er ifølge Setanta et target for oss og Bolton. 22 år gammel stopper fra Vitoria Guimaraes som akkurat har fått italiensk statsborgerskap.
Aner ikke en dritt om han.

Agenten til Turan sier til Sky i dag at det ikke er kommet noe bud inn på ham fra Newcastle eller noen annen klubb, men at Turan selvsagt vil til England. Det kan vel da kanskje stemme som Oliver skrev at dette er vrøvl, og fabrikert for å få i gang en budrunde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1520 på: 20. Mai 2008, 14:25 »
Jeg frykter denne sommeren kan bli lang, og en hel del valium knasking.
Men nå må de hølye herer opp på stjpark få fingeren ut og begynne og handle.
Ikke det at vi skal kjøpe noe panikk kjøp, men nå må det begynne og skje noe snart

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 20. Mai 2008, 15:09 »

ser ikkje for meg keegan kjøpe så jevli mangen fleire forsvarere enn jol :P
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 20. Mai 2008, 15:22 »
Når skal folk her inne skjønna at Newcastle United er klubb NUMMER 1 når andre klubbar skal lage falske rykter og dermed få til ein budrunde på ein spelar ;D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 20. Mai 2008, 15:29 »
Tipper at midtbanespillerjakten trappes nå etter Barton havnet bak lås og slå.. Veloso ;D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 20. Mai 2008, 15:34 »
Viss Barton verte "sparka" so treng vi no 2-3 klassespelarar på mitdten...Uansett treng vi vel noken sidan han vertfall sit inne i 6 mnd.

Så nå er ståa at vi treng:

1 stk stoppar
1 stk v back
2 midtbane
1 spiss

Og alle dette skal vera folk som styrkar oss å går rett inn på laget.

Good luck

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 20. Mai 2008, 16:53 »
Mange gode spillere vi blir linket til. . Nå får vi bare håpe at Wise speider på tallenter og at det er Keegan som fullt og holdent bestemmer hvem som skal inn i klubben,om det er til Junior laget eller A-laget. Jeg tror og håper Keegan hadde gått på dagen hvis ikke det foregikk på denne måten. Jeg får håpe samtalen Ashley og Keegans samtale i London etter Chelsea kampen dreide seg om overgangsbudskjett og ikke noe annet, men jeg stiller forsatt spørsmålstegn ved dette grunnet at jeg trodde Keegan var blitt loven en god sum etter ansettelsen i januar.  Husker det var snakk om en milliard kr. osv. . Å blotte et overgangs buskjett er ikke lurt, da spillere kan bli dyre, men at jeg trodde Keegan var blitt lovet penger ved ansettelsen, en hemmlig sum, det trodde jeg. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 20. Mai 2008, 19:52 »
Skulle ikke forundre meg om at ryktene om at keegan ikke får penger til å handle for, og at han ikke vet hvor mye kommer til å få osv er satt ut av ledelsen på St.james par.

Klubbene rundt om i verden vet nokk hvor mye ashley er god for, og med newcastle sitt rykte på transfer markedet er det lett for klubbene å tenke at de kan få overpris for spillere. 

Skulle ikke forundre meg om keegan vet nøyaktig hvor mye han får. Så får vi bare håpe at det er en milliard.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 20. Mai 2008, 20:03 »
Skulle ikke forundre meg om at ryktene om at keegan ikke får penger til å handle for, og at han ikke vet hvor mye kommer til å få osv er satt ut av ledelsen på St.james par.

Klubbene rundt om i verden vet nokk hvor mye ashley er god for, og med newcastle sitt rykte på transfer markedet er det lett for klubbene å tenke at de kan få overpris for spillere. 

Skulle ikke forundre meg om keegan vet nøyaktig hvor mye han får. Så får vi bare håpe at det er en milliard.
Nå er det mange andre klubber rundt om i England og Europa som har rike onkler, også mye rikere enn Mike Ashley, så da betyr det egentlig at alle gode spillere er overpriset.. Jeg er enig med deg at det er dumt å blottlegge budsjettet, men det er fremdeles ikke sikkert at vi har så mye å handle for. 1 milliard er vannvittig mye penger, og jeg vil si det hadde vært bediftsøkonomisk idioti å gå ut med 1 milliard på en sommer. Og det vet Ashley.

EDIT: Idioti for en klubb som Newcastle, hvor resultater ikke er en selvfølge!
« Siste redigering: 20. Mai 2008, 20:05 av Nico »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 20. Mai 2008, 20:05 »

Ja er ikkje dum den tanken der! For viss det er eit talent Ashley og Co vil ha, så trur eg dei har bra med pengar å bruka. Trur vertfall ikkje det er ein mellomting...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1529 på: 21. Mai 2008, 00:32 »
forskjellen på fat fred og ashley er at det virker som at ashley veit korleis han skal bruke dei... :P
- carry on!