20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1501 på: 20. Mai 2008, 00:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3586774,00.html

Er fortsatt for meg særdeles vanskelig å se hva vi har å stille opp med. Eneste måtte være garantert førstelagsspill, men ettersom Flamini forlater Emirates, kan han jo eksempelvis få det også i en klubb som Arsenal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 20. Mai 2008, 00:35 »
Jeg tror ikke Wenger bruker så mye penger på Veloso...de punger svært sjelden ut store summer for spiller, og jeg tror vi slipper konkuranse fra de. Men det er verre hvis Man.utd blander seg inn, men jeg tror det er lite sannsynlig også, siden de har 4 veldig gode sentrale midtbanespillere. Chelsea og Liverpool har ikke vært linket, og de trenger heller ikke flere defensive midtbanespillere. Så var det Tottenham da! Så det kan bli nok en kamp mellom Newcastle og Tottenham....men det kan jo også selvfølgelig tenkes at en rekke andre klubber i europa vil vise interresse i løpet av sommeren. Denne gangen velger jeg å være pessimist, etter den fæle opplevelsen rundt Modric så blir det slik :P Så jeg velger å ha lave forhåpninger og tro at Veloso ikke spiller i Newcastle neste sesong.(TERAPI :P)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 20. Mai 2008, 00:46 »
Det hadde smakt bra med en så høyt rangert "unggutt" som Veloso eller Turan. Lette blir de ikke å hendte og jeg håper at det ikke svekker arbeidet med å finne gode nok forsvars spillere til klubben vi slapp tross alt inn veldig mye mål sist sesong.
« Siste redigering: 20. Mai 2008, 00:48 av magnus »

RHCP14

• Gjest
« Svar #1504 på: 20. Mai 2008, 01:04 »
Det hadde smakt bra med en så høyt rangert "unggutt" som Veloso eller Turan. Lette blir de ikke å hendte og jeg håper at det ikke svekker arbeidet med å finne gode nok forsvars spillere til klubben vi slapp tross alt inn veldig mye mål sist sesong.
Men det var før vi fikk Chris Houghton ;)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 20. Mai 2008, 01:22 »
Grunnen til at jeg så på roz som en frelser er at han var et relativt "ukjent" navn for meg. Han spilte på det tsjekkiske landlaget og jeg fikk høre at han var en spiller som kom til å bli satset på. I tillegg kom cacapa gratis, og jeg viste nogenlunde hva han stod for, men var sikker på at han ble backup. Habib beye er ikke midtstopper, og derfor så regnet jeg ikke med han som en som kunne løse stopper krisen. Geremi og viduka ser jeg på som "over the hill". Legg merke til at jeg ikke sier han er frelseren, men "frelseren". Altså trodde jeg han skulle være stopperen som fikset newcastles forsvarsproblem.
Jeg mener ikke, som du påstår, at vi skal hente verdensstjerner, men at vi henter gode spillere. Transfervinduet er åpent for alle, og vi har penger. Hvis vi skal kaste bort penger på spillere av smiths kaliber, så kan vi heller ikke forvente å ende opp høyere enn vi endte i fjor. Vi trenger gode og solide forsterkninger.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 20. Mai 2008, 01:49 »

[/quote]

Ja det er en mann jeg tror sammen med keegan kan ta oss et steg videre.
Virker som en meget fornuftig mann.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 20. Mai 2008, 08:30 »
Miguel Veloso kan vel også spille på stopperplass?
Er vel best som defensiv midt, men er etter det jeg har skjønt, også en habil midtstopper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 20. Mai 2008, 08:47 »
Jeg tror ikke Wenger bruker så mye penger på Veloso...de punger svært sjelden ut store summer for spiller, og jeg tror vi slipper konkuranse fra de. Men det er verre hvis Man.utd blander seg inn, men jeg tror det er lite sannsynlig også, siden de har 4 veldig gode sentrale midtbanespillere. Chelsea og Liverpool har ikke vært linket, og de trenger heller ikke flere defensive midtbanespillere. Så var det Tottenham da! Så det kan bli nok en kamp mellom Newcastle og Tottenham....men det kan jo også selvfølgelig tenkes at en rekke andre klubber i europa vil vise interresse i løpet av sommeren. Denne gangen velger jeg å være pessimist, etter den fæle opplevelsen rundt Modric så blir det slik :P Så jeg velger å ha lave forhåpninger og tro at Veloso ikke spiller i Newcastle neste sesong.(TERAPI :P)

Velkommen i klubben! Eg trur ikkje vi får noken verdenstjerner eller noke som lignar ein gang! Spurs tek alle.
 >:(

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 20. Mai 2008, 08:49 »
Det siste jeg leste på N-O var at Tottenham var linket med Gomis. Om den henter ham blir jeg mildt sagt forbanna.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 20. Mai 2008, 09:23 »
Tottenham kan brenne. Hadde vært sykt deilig med en unggutt som Turan, Velsoso eller Gomez, men jeg tviler på vi får noen av dem. Kan være en grei policy at man kjøper inn spillere under 25, men det bør gjøres unntak ofr forsvarere. Å få inn Dunne med den rutinen og de lederegenskapene han har ville vært til STOR hjelp for et vaklevårent Newcastleforsvar...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 20. Mai 2008, 09:30 »
Skal jobbe på pc i sommer, så det kommer til å bli et rent helvette å sitte og vente på overganger og eksamensresultater på nettet....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 20. Mai 2008, 11:10 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1183487.ece

Ryktes at vi vil legge inn et bud på £7m for Carlos Cuellar. Dennis Wise var visstnok på tribunen i UEFA cupfinalen i Manchester

Vi skal også være interressert i Eren Derdiyok, 19 år gammel spiss på Basel og Sveits.

Får vi enten Cuellar eller Dunne er det veldig bra. Men av de to ville jeg nok valgt Dunne pga hans PL erfaring.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 20. Mai 2008, 11:37 »

Ja det er en mann jeg tror sammen med keegan kan ta oss et steg videre.
Virker som en meget fornuftig mann.

[/quote]
det er litt rart med tanke på korleis tottenham var under jol og hughton.. men det funker tydligvis i newcastle :)
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 20. Mai 2008, 12:06 »
i Tottenham hadde jo ikke Hughton noen forsvarere å jobbe med. Jol kjøpte jo bare spisser  :P