20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1485 på: 19. Mai 2008, 19:10 »
grunnen til at spurs har mye penger er vel fordi de har en av de rikeste eierne i PL. Tørr nesten ikke si noe mer, grunnet jeg tror jeg kommer til å bli meget skuffet når overgangsvinduet er over. Eneste jeg var brukbart fornøyd med før forrige sesong var Roz, og han skuffa. Så blir det en sånn sommer i år og, så blir jeg enda mer skuffet.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 19. Mai 2008, 19:17 »
Det går faktisk rykter om at Ashley ikke vil ha inn spillere som er over 25 år. Jeg er positiv til at vi satser på unge talenter i stedet for fallende stjerner, men å følge denne regelen uten unntak blir helt meningsløst! Vi trenger autoritære spillere som kan tilføre rutine i laget. I Arsenal satser de som kjent på et ungt lag, men de har fortsatt rutinerte spillere som Toure, Lehmann og Gallas som har et større ansvar enn feks Sagna, Bendtner og Eboue.

Uten rutinerte spillere vil det bli svært vanskelig å takle motgang. Vi trenger, som KK sier, å ha autoriteter i laget.

Her synst eg Ashley er fornuftig. Men samtidig bør han skjønna at vi bør ha ein rutinert "gamling" i kvar lagdel. Ein ilag med keeperane, ein i forsvar.(Taylor og Dunne, kan det verte bedre?) ein på midtbana og ein me spissane. Og i forvar meinar eg det nesten er viktigast å ha ein slik "gamling".!!!

Men det verte LATTERLEG komma med utsagn om at Ashley ikkje er rett mann til å styra Newcastle. Kun på grunn av masse rykter om alt slags spelarar, og mange av desse er slike som vi SJØLVSAGT ikkje får tak i. Får venta til sesongstart før ein kjem med slike påstandar.

Vi må få inn minst 4 spelarar som går rett inn på laget og STYRKAR oss betraktleg.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 19. Mai 2008, 19:25 »
Ja jeg har aldrig hevda at Ashley ikke er rett mann, jeg bare lurte på hva som var den rette alder for han?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 19. Mai 2008, 19:45 »
Jeg synes det er tåpelig å la være å hente Dunne fordi han er 28 år. Dessuten, er det ikke en idé å faktisk gå manageren sin i møte og støtte ham på overgangsmarkedet? Ting tyder jo på at Keegan møter motstand i ledelsen for de spillerne han ønsker til klubben.

Det å kjøre en policy med ikke å hente spillere over 25 år kan forsåvidt være greit nok, men vi bør kunne gjøre noen unntak. Riise/Shorey er ett, Dunne et annet, mener jeg. Hvis resten er under 25, så er det helt greit for meg. Men akkurat i forsvaret synes jeg vi mangler skikkelig rutine.
Vi har to rutinerte herrer i Beye og Faye, og en rusten herre i Cacapa. Men kanskje det hadde vært en idé med en spiller som fortsatt er under 30 år?

Jeg er veldig skeptisk til de ryktene som går om dagen. Det virker som at Ashley ikke er interessert i å komme sin manager i møte. Hva faen gjør da Keegan i klubben, hvis han ikke har gjennomslagskraft? Hvis han bare trener og tar ut laget. Da er han jo nesten å regne som en assisterende trener.
Jeg blir mer og mer redd for at London-pressen har rett i at Wise er den virkelige sjefen på SJP.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 19. Mai 2008, 19:47 »
Et godt innlegg, Joakim! Virker som vi ser ganske så likt på denne saken!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 19. Mai 2008, 19:51 »
Jeg tror at KK sier opp på dagen hvis styret går imot han i en avgjørelse om et spillerkjøp. Dessuten, hvorfor skulle det være greit å hente Woodgate på 27 år, men ikke Dunne på 28? At vi konsekvent ikke skal kjøpe spillere over 25 år er så dumt at jeg har vanskeligheter for å tro at det er noen i Newcastle som tenker bevisst sånn, men at vi skal ha hovedfokus på spillere under 25 år er greit, men det blir en helt annen ting enn å ikke kjøpe de i det hele tatt...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 19. Mai 2008, 20:32 »
tipper det bare er piss, og at vi skal tro på alt. Hvis vi kun skal ha spillere under 25, så kan jeg ikke skjønne hvorfor vi ikke hentet modric. Et eksempel på at det virker lite troverdig at han kun skal ha spillere under 25. Da ville Modric vært i stallen, med tanke på ryktet hans. blir spennende å se...
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 19. Mai 2008, 20:33 »
kan jo være at Ashley har komplekser!:D han ble sikkert pissa på som ny forettningsmann av folk 25+... og nå vil han bare satse på unge talenter som seg selv:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 19. Mai 2008, 20:36 »
tipper det bare er piss, og at vi skal tro på alt. Hvis vi kun skal ha spillere under 25, så kan jeg ikke skjønne hvorfor vi ikke hentet modric. Et eksempel på at det virker lite troverdig at han kun skal ha spillere under 25. Da ville Modric vært i stallen, med tanke på ryktet hans. blir spennende å se...
Ehh, hva om Modric valgte Tottenham foran oss?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 19. Mai 2008, 21:18 »
Eneste jeg var brukbart fornøyd med før forrige sesong var Roz, og han skuffa. Så blir det en sånn sommer i år og, så blir jeg enda mer skuffet.

Hæ?? Herlig innstilling forresten
 ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 19. Mai 2008, 21:34 »
Søstra mi er spurs fan, hehe 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 19. Mai 2008, 21:56 »
Søstra mi er spurs fan, hehe 
kult

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 19. Mai 2008, 22:38 »
Danield: vi fikk ikke modric pga. vi ikke betalte nok. Vi får aldri avsluttet den saken uansett. Men det er såklart en mulighet for at han valgte tottenham pga. uefa, london osv... Hvis

Tommy Sten: herlig innstilling? var du så ekstremt fornøyd med fjorårets transerhandel da? Roz er den som da skulle fikse forsvarsproblemene våres, og det skjedde jo ikke. Det var han de så på som "frelseren", derfor var jeg mest fornøyd med at vi fikk han. Geremi, smith, viduka er f.eks. skrapgods jeg regna med skulle bli stallfyll. Beye og Faye var også som kjent gode spillere, men hadde størst forventninger til Roz. Hvis vi ikke får "større" spillere enn han i dette vinduet, da Ashley har fått sin manager og har lovet penger, så blir jeg skuffet ja.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 19. Mai 2008, 23:26 »
Du kan jo uansett ikke vite om en spiller slår til eller ikke, og hvorfor du hadde så syke forventninger til Rozenhal skjønner jeg ikke, når f.eks Beye hadde vært kaptein på Marseille + at Cacapa også hadde vært kaptein for Lyon maaaange ganger. Geremi ble seriemester med Chelsea, Viduka scora 14 mål for et labert Boro-lag i fjor, etc etc. Skjønner ikke helt hvilke spillere du tror vi er i stand til å kapre, men sånne som deg blir vel gjerne snurt hvis ikke verdensstjerner på rekke og rad kommer inn i klubben. Få gjerne en link til der Rozenhal blir omtalt som frelseren forresten, klarer du det skal jeg aldri skrive et eneste innlegg på dette forumet igjen.
 Og du, vi bydde faktisk MER enn Tottenham gjorde for Modric...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 19. Mai 2008, 23:48 »
Hvis vi var villige til å gi 22.5 mill for Modric, hvorfor sies det nå at Keegan ikke får bruke så mye penger. Tror det er mye tull fra media ute å går jeg. Tror egentlig vi vil bli overrasket i transfervinduet i sommer jeg. Skal ikke se bort fra at det kommer et par stjernenavn travende inn på St james park.