20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1470 på: 19. Mai 2008, 10:55 »
www.nufc.com linker oss til Mario Gomez. MEGET interessant.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 19. Mai 2008, 11:06 »
Mario Gomez er så god at jeg nekter å tro at vi har noen sjanse for å signe han...

I dag nevnes også Arda Turan på skysports....er vel de samme ryktene som var i går, men det blir med en gang litt mer pålitelig når man leser det på sky..

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3581498,00.html
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 19. Mai 2008, 11:10 »
Har sett noen dragninger av Arda Turan på youtube. Fytterakkern for en teknikk. Han i castle ville ha vært kanon. Eneste jeg er redd for er at han kommer til å drile for mye.. Og 11 mill er ikke så mye heller..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 19. Mai 2008, 13:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/19/my-stars-won-t-jump-ship-keegan-72703-20931035/

I kjølevannet etter en uke der Milner, Smith, Owen, Martins, Duff, Faye, Harper og Tayls har blitt linket til andre klubber, forteller King Kev at han ikke tror hans spillere vil forlate Newcastle-skuta.

Videre skriver Oliver på slutten at Keegan IKKE er interessert i denne tyrkiske driblefanten Turan, samt at Keegan skal måtte slite med å overtale de høye herrer om å signerer Dunne fra City, fordi de mener at den 28 år gamle stopperen er for gammel og ikke verdt den lønna.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

• Gjest
« Svar #1474 på: 19. Mai 2008, 14:09 »
Når det gjelder Gomez så skulle det blitt observert folk fra Newcastle på tribunen i den siste kampen til Stuttgart for sesongen. 28 mål på 32 kamper er jo på nivå med C.Ronaldo, og ein sånn spiller er ikkje billig. Dessuten så er det nok større klubber enn Newcastle som vil legge inn bud. Eg vil sei at det er totalt waste of time å prøve å lokke han til klubben.

Arda Turan er ein spennende spiller. Huska han var jævli god mot Liverpool i CL. Han er nok ein driblefant men det var vel også Ginola til tider. Han kommer til å score opp imot 10 mål for oss om vi signerer han. 21 år. Herregud..håper så jævli at vi får han!

Sånn eg ser det nå er det i drakamper mellom Tottenham og oss så er det 60 - 40 i favør Tottenham. Det vil sei at Dunne muligens kommer til å gå der han også.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 19. Mai 2008, 15:50 »
Satans spurs. Først tar de Woody foran nesa på oss, så tar de Modric foran nes på oss, og hvis de da tar Turan og Dunne foran nesa på oss, kan jeg dessverre aldrig tilgi de

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 19. Mai 2008, 16:21 »
Hvis vi bare har som mål å hente inn 3-4 spillere maks... så tror jeg vi kommer til å gå på mang en skuffelser sammenlignet med alle disse "konkrete" ryktene vi får slengt imot oss...

sommern kommer til å bli laaaang.... ???
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 19. Mai 2008, 16:36 »

Som vanlig. Men det må da være noe hold i ryktene om Turan, hvis Duff har lag huset for salg??
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 19. Mai 2008, 17:25 »
skjønner ikke hvor tottenham får alle pengene fra. de handle jo for over 50mp før sist sesong?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 19. Mai 2008, 17:54 »
skjønner ikke hvor tottenham får alle pengene fra. de handle jo for over 50mp før sist sesong?

De tar vell opp lån tenker jeg. Hva om de kjøpa flopper. Da er de i økonomisk krise

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 19. Mai 2008, 18:04 »
Hvis det faktisk stemmer at Ashley & Co sier nei til Dunne fordi han er for gammel og forlanger for mye i lønn så begynner jeg å lure. Hadde jeg vært Keegan hadde jeg gjort det enkelt: Gi meg penger ellers slutter jeg.

Faen eller, Ashley må vel se behovet for nye spillere i troppen vår?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 19. Mai 2008, 18:08 »
Hvis vi bare har som mål å hente inn 3-4 spillere maks... så tror jeg vi kommer til å gå på mang en skuffelser sammenlignet med alle disse "konkrete" ryktene vi får slengt imot oss...

Ja viss du vil unngå MANGE skuffelsar i sommar so bør du ikkje lesa det som står her inne! Eg er jo ein av dei som ikkje trur vi får noken av dessa vi blir linka med. Men eg er likevel inne her kvar dag! ::) Og kjem til å sjå Gomez,turan,arshavin,dunne og alle andre gå til andre klubbar som spelar i europa og har heimebane i nærheiten av London. Og lesa alle sine frustrerte og fortvilte rop om kvifor vi ikkje kjøpte han og han etterkvart som dei forsvinn...

Laaaaaaaaaaaaaang sommar :-[
« Siste redigering: 19. Mai 2008, 18:10 av lgrinde »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1482 på: 19. Mai 2008, 18:11 »
Hvis det faktisk stemmer at Ashley & Co sier nei til Dunne fordi han er for gammel og forlanger for mye i lønn så begynner jeg å lure. Hadde jeg vært Keegan hadde jeg gjort det enkelt: Gi meg penger ellers slutter jeg.

Faen eller, Ashley må vel se behovet for nye spillere i troppen vår?

Isåfall hvis det stemmer at dem ikke vill kjøpe Dunne pga dem mener at han er for gammal så er det ikke noe annet en latterlig.28 er prime fotball alder og langt ifra for gammalt.Som du sier danield.Man kan begynne å lure hva F dem driver med hvis det er grunnlaget for å ikke kjøpe Dunne.Men igjen så er jo detta bare rykter men hvis det stemmer... ::)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 19. Mai 2008, 18:20 »
Hvis dette stemmer så lurer jeg på om Ashley passer til og drive en fotball klubb.
jeg vet ikke hva som er den rette alder for han jeg, 14?
Nei han må jo skjønne at mann må ha en mix av talenter og erfarne gode spillere.
Nå er det på tide at Ashley åpner lommeboka si, og sier. Her dere bestemmer.
De andre klubba er jo i ferd med og handle ferdig

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1484 på: 19. Mai 2008, 18:35 »
Det går faktisk rykter om at Ashley ikke vil ha inn spillere som er over 25 år. Jeg er positiv til at vi satser på unge talenter i stedet for fallende stjerner, men å følge denne regelen uten unntak blir helt meningsløst! Vi trenger autoritære spillere som kan tilføre rutine i laget. I Arsenal satser de som kjent på et ungt lag, men de har fortsatt rutinerte spillere som Toure, Lehmann og Gallas som har et større ansvar enn feks Sagna, Bendtner og Eboue.

Uten rutinerte spillere vil det bli svært vanskelig å takle motgang. Vi trenger, som KK sier, å ha autoriteter i laget.