20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1365 på: 14. Mai 2008, 17:59 »
Hva er gjennomsnittshøyden på den midtbanen/angrepet?

Gjennomsnittshøyden på midtbanen og angrepet: 1.74 m

Hvorfor spør du om dette?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 14. Mai 2008, 18:07 »
Jeg antar vi kan bli litt vel lite duellsterke, ingen av disse er virkelige krigere, med mulig unntak av Veloso.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 14. Mai 2008, 18:14 »
Jeg antar vi kan bli litt vel lite duellsterke, ingen av disse er virkelige krigere, med mulig unntak av Veloso.

Vel, dagens Newcastlelag har ekstremt lite duellstyrke på midtbanen, så det er ikke sammenlignbart. Veloso derimot, er 1.80 m høy, og dessuten kommer midtstopperne opp og vinner hodeduellene ved utspark o.l. Barton og Emre er selvsagt krigere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 14. Mai 2008, 21:27 »
Ivan Klasnic forlater Werder Bremen nå, kanskje en spiss vi burde prøve oss på?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 14. Mai 2008, 21:36 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_3565114,00.html

han liker fotballen som vi spiller og har lust til å spille med owen og martins

Aldri høyrt om fyren...

Sånn som du demonstrerte viten om spillere i Owen-topicen så kommer ikke det som et sjokk akkurat.
In other news, hva FAEN er det jeg hører? Edgar Davids?? London-pressen overgår seg selv

Haha oh my god! Hadde du lagt på ein smiley så hadde eg smilt og latt vera sei noke. Fordi eg ikkje visste om kor sinnsjukt god Benzema var og at han visstnok er VERDENSBESTE spisstalent så får høyre det kvar gong eg ikkje har høyrt om fyren? Eg følgje hovudsakleg med på nufc. Men det er greit, er det slik tonen skal vera her inn så...

Haha, herregud da mann!Snakk om å ta seg nær av filleting
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 14. Mai 2008, 22:01 »

Vel, dagens Newcastlelag har ekstremt lite duellstyrke på midtbanen, så det er ikke sammenlignbart. Veloso derimot, er 1.80 m høy, og dessuten kommer midtstopperne opp og vinner hodeduellene ved utspark o.l. Barton og Emre er selvsagt krigere.

Butt, Barton og Geremi syns jeg har ganske så sterk duellstyrke tilsammen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 14. Mai 2008, 22:09 »

I alle fall atskillig mer enn midtbanen Fredrik originalt skrev. Tror ikke det ville fungert i praksis desverre.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 14. Mai 2008, 22:24 »
håper sjefene ser uefa cup finalen idag.. send speiderene våres til st.petersburg. zenit har mange som kan forsterke oss, et meget solid samensatt lag. og igjen, ej håper at arshvin e svart og hvit neste sesong. tar gjerne tymochuk også

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 14. Mai 2008, 22:37 »
håper sjefene ser uefa cup finalen idag.. send speiderene våres til st.petersburg. zenit har mange som kan forsterke oss, et meget solid samensatt lag. og igjen, ej håper at arshvin e svart og hvit neste sesong. tar gjerne tymochuk også
Litt bomtur å sende speiderne til St. Petersburg når finalen spilles i Manchester, kanskje?  ;)

Men ingen tvil om at det laget har en del spillere med potensiale, så er forsåvidt enig i det du sier.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 14. Mai 2008, 22:41 »
veit det.. tenkte når dem spiller serie kamp da ;)

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 14. Mai 2008, 22:43 »
Rangers blei rævkjørt idag, heilt utrolig at dem har rotet seg til finalen

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 14. Mai 2008, 22:52 »
De hadde jo usansynlig flaks mot Fioretina da.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 14. Mai 2008, 23:39 »
Arsjavin (eller hvordan det skrives) hadde visst en assist i dag også, lurer på om vi hadde speidere på kampen
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 15. Mai 2008, 00:42 »

kommer liten vei med bare duellstyrke...
- carry on!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 15. Mai 2008, 01:04 »
Arsjavin (eller hvordan det skrives) hadde visst en assist i dag også, lurer på om vi hadde speidere på kampen

Arshavin hadde to fantastisk flotte stikkere gjennom i dag. Burde neste få et halvt assistpoeng for den andre, selv om det også var veldig bra av Tekke (assist) og Zyrjanov (mål).
Var faktisk en fryd å se på Zenit i dag. Løpene, kombinasjonene og ferdighetene. Tror det laget kunne ha gjort det bra i PL faktisk :P
Men håper på Arshavin.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒