20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1215 på: 12. Mai 2008, 00:29 »
Nå som Reading er nede bør Shorey kunne være realistisk å kjøpe. Meget god de gangene jeg har sett han. Slår også gode døballer og det er noe vi helt klart kunne trenge.

Støttes. Antakeligvis mer realistisk enn Bridge kanskje, samt at Shorey også vil ta et steg opp, ikke ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1216 på: 12. Mai 2008, 00:50 »
http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st128989.htm

Alle spillerene vi har blitt linket til, og ut av klubben. Lurer på hvilken allkiss som tror at Beye er aktuell for Wigan og WBA??  :D

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1217 på: 12. Mai 2008, 02:37 »
haha Beye på lista..jaja den er komisk :P.Ellers er det en hav av spillere jeg ikke har hørt om her.Såklart de mest kjente navna.Men Dunne å Andy Johnson hadde vært noe!.Ellers så er jeg veldig skeptisk til Riise å Campbell MILDT sagt.Hadde vært intresangt å finni ut hvor mye av disse ryktene som faktisk er sant :D.Tror ikke prosenten der er så altfor høy?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1218 på: 12. Mai 2008, 07:04 »
Hva i all verden er det folk ser i denne Andy Johnsen som gjør at vi skal hente han?? Hvem skal han ta plassen fra? Martins eller Owen....for noe targetspiss er ikke AJ i det hele tatt! Han er et arbeidsjern og kan sammenlignes med spisser som Dirk Kuyt og vår egen Alan Smith. Helvette heller ass.....

MEN vi trenger en spiss, en targetmann..Pandev hadde vært fantastisk. Santa Cruz likeså. Jeg har sansen for Bendtner også...Berbatov er en våt drøm, jeg dessverre ikke tror blir virkelighet.

Fra Birmingham og Reading synes jeg vi skal se på Shorey, og Seb Larsson..Larsson har en strålende høyrefot som jeg gjerne vil ha i Newcastle neste år!! Shorey er ikke like god som Bridge/Riise, men mer på nivået til Enrique. Vil uansett være et godt kjøp siden vi trenger konkurranse på venstre back.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1219 på: 12. Mai 2008, 11:43 »
Riise når ikke Shorey til løken en gang!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1220 på: 12. Mai 2008, 12:12 »
Riise når ikke Shorey til løken en gang!

Det dummeste jeg noensinne har hørt/lest!

Hadde Shorey vært så utrolig god hadde ikke han spilt på nedrykkslaget Reading. Jeg har heller ikke lest noen rykter om at han tidligere har vært aktuell for andre såkalte topplag, selv om jeg husker West Ham var litt interessert i han før denne sesongen.

Når det gjelder Riise har han vært med på å skyte Liverpool til sølv i PL tidligere, samt at han har vunnet en del trofeer med klubben. Han har vist seg å være en av PL beste venstrebacker og bidrar utrolig mye offensivt (om han får lov til det da). Han er tvers igjennom en meget proffesjonell spiller som er særdeles lite skadet.

Eneste grunn for at "dere" ikke vil ha Riise er fordi han er norsk og her til lands står janteloven høyt, tydligvis! Men du kan ikke argumentere mot hva han har oppnådd, han har spilt fast på Liverpool siden 2001 sesongen (er vel kun denne sesongen Benitez ikke har benyttet han fast), og som er en av de beste klubbene defensivt. Han har også bidratt i stor grad til noen av Liverpool sine mange titler.

Og glem denne om at han er "over the top"! Han er 27 år!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1221 på: 12. Mai 2008, 13:06 »
J. A. Riise oppsummering:

1) Usannsynlig treg
2) Hjelpeløs/håpløs med høyrefoten
3) Grusomt dårlig dribler med 0 uforutsigbarhet
4) Har en "ut-av-denne-verden" opphypet venstreslegge, som vi år stifte bekjentskap med ca. en gang i skuddåret.
5) Blottet for overblikk
6) Norges og Liverpools flaggskip ifølge norsk media.
7) Prøver og prøver å farge håret, men det går ikke John Arne!
8 ) Hvem prøver vi å lure? Gutten er ikke annet enn en medioker venstreback som sikkert kunne erstattet Konchesky i Fulham eller noe i den duren. På tide å få bakkekontakt igjen. Riise har gjort det bra i Liverpool som følger av at han har spilt på et godt fotballag, samtidig som han har god arbeidskapasitet, slik at han ikke alltid ser ut som en rundingsbøye.
9) Bemerkelsesverdig bedre defensivt enn offensivt, forresten...
10) Han er "bare" 27 år ja. Rene youngsteren sammenlignet med gamlefar Carragher, som visstnok bare er 30 år(!), forstå det den som kan.
« Siste redigering: 12. Mai 2008, 13:09 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1222 på: 12. Mai 2008, 14:04 »
Det er jaggu ikke værst å lure seg til Champions League-gull, samt å spille for et så godt lag, når man er sååå dårlig!

Jeg kan ikke annet enn å le...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1223 på: 12. Mai 2008, 14:12 »
Jesus. Det er jo dog ikke noe nytt at en dårlig sesong blant mange her inne fører til at spilleren er gjort om til en udugelighet.
Haha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1224 på: 12. Mai 2008, 14:36 »
Dere som ikke gidder å lese rykter uten en spesiell kilde, styr unna.

Det går rykter nå om at vi har lagt inn bud på £16 mill på Veloso og £9 mill på Moutinho, og at diskusjoner vil foregå fram til fredag i håp om en avtale. Dette ryktet kommer fra Sportings supportere i Portugal.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1225 på: 12. Mai 2008, 14:41 »
Hvor har du lest dette?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1226 på: 12. Mai 2008, 14:42 »
Riise var god han, helt klart.
Men nå synsjeg at hans karriere er på hell.
Men skulle vi hente han, så ville jeg brukt han på venstre flanke og ikke backplass.
Jeg tror han gjør seg bedre offensivt enn defensivt

Får vi han billig, så kanskje. Men Shorey eller Brigde er 2 jeg vil ha før riise.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1227 på: 12. Mai 2008, 14:48 »
Får automatisk et inntrykk av at Riise ville vært en kjempesigning her inne? Stiller da spørsmålet: Mener dere oppriktig at John Arne Riise ville vært en "trophysigning" eller en spiller som danker ut Enrique og kan være med på å spille Newcastle til en femteplass i løpet av de neste to årene?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1228 på: 12. Mai 2008, 14:55 »
Får automatisk et inntrykk av at Riise ville vært en kjempesigning her inne? Stiller da spørsmålet: Mener dere oppriktig at John Arne Riise ville vært en "trophysigning" eller en spiller som danker ut Enrique og kan være med på å spille Newcastle til en femteplass i løpet av de neste to årene?

Riise har jo vunnet mer enn de aller fleste på Newcastle så..Han er rutinert og har vært med på mye, og har vunnet masse i Liverpool. Og ikke minst prestert bra! Per dags dato er han bedre enn Enrique, et godt kjøp for Newcastle!

Og den listen din ovenfor her, det er noe av det dummeste jeg har lest.....du sliter med noen sperrer du og?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1229 på: 12. Mai 2008, 14:55 »
Det er vel ikke det det er snakk om her heller. Riise ville helt klart vært en forsterkning for oss med tanke på sin erfaring og rutine.