20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1140 på: 08. Mai 2008, 21:07 »
Dos Santos virker svært lovende, men foreløpig er det et stort ankepunkt ved han, han scorer ikke mål. Derfor har han kommet i skyggen av Bojan Krkic i år. Vi blir i dag nok en gang linket til Gudhjonnsen. Det spekuleres i en sum rundt 5 mill. Jeg mener dette hadde vært et MEGET godt kjøp på topp!

RHCP14

• Gjest
« Svar #1141 på: 09. Mai 2008, 14:14 »
Koffro ikkje gamble noen millioner pund på han her??? Var spiss i verdensklasse før han mista faren sin. Må jo ha komme over han etterkvart...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 09. Mai 2008, 14:31 »
hmm hvor gammel er Gudhjonnsen no?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 09. Mai 2008, 14:33 »
hmm hvor gammel er Gudhjonnsen no?

28

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 09. Mai 2008, 15:00 »
Mitt ankepunkt er at det faktisk er en alt for stor gambling. Dette er en mann som ikke har prestert på alt for lang tid, og som har slitt enormt. Han har heller aldri spilt i PL før.
Misforstå meg rett, en god gammel Adriano er faktisk en av de beste spissene å finne. Men vi er ikke i en posisjon hvor vi kan gamble fullt så mye. Modric ville vært en gamble, men dette ville vært en betraktelig større gamble enn det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 09. Mai 2008, 15:01 »
Gudhjonsen tror jeg hadde passet særdeles bra inn i Owen sin rolle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 09. Mai 2008, 15:15 »
The Mirror skriver forresten i dag at Spurs nå skal by på long time Keegan-target Aiden McGeady. Celtic-vingen har i lang tid vært i søkelyset til Keegan som aldri har lagt skjul på at han kommer til å se seg over skuldrene til det skotske markedet. Selv om kilden er langt fra den beste, kjenner jeg at jeg blir litt sint inni meg.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 09. Mai 2008, 15:42 »
Ja hvilke spillere har ikke spurs vært linka til, som vi har vært linka til.
Men jeg kjenner jeg begynner og bli ltt ratløs, med tanke på signings nå. Gleder meg som en unge på julaften til og få vite hvem som kommer.
Men hvem er de mest sannsynlige at kommer inn portene.

Jeg så også en kamerunsk gutt ved navn Mbia som var linka. Han spiller i Rennea, og prisen skal vist ligge på 4m£
Noen som vet noe ang han?

Steven_Taylor

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 09. Mai 2008, 15:47 »
Adriano har storspilt i brasil i år, og ser ut til å komme i god gammel form. Adriano hadde vært en god signering, men er redd at han blir for dyr.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 09. Mai 2008, 16:33 »
mannen er alkis for faen! Og da er det ikke lurt å hente den mannen til en by hvor det er puber på hvert eneste gatehjørne!! Sliter med vekta gjør han også....synd at karrieren hans er ødelagt, fordi han hadde et utrolig talent!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 09. Mai 2008, 16:36 »
Eidur Gudjohnsen er 30 år!

Aiden McGeady er en fantastisk spiller vi bør ligge langflate etter hvis vi skal spille med vinger! Håper virkelig vi signer han!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 10. Mai 2008, 00:05 »
Jeg begynner faktisk å lure på om det er noe i det at Tottenham ser hvilke spillere vi linkes til, og bestemmer seg for å jakte de samme spillerne.
Blir lei av å høre "Tottenham jakter den og den" som vi også tilsynelatende er interessert i.
Men men. Vi banker Tottenham lett i to kamper også neste sesong, Modric eller ingen Modric. McGeady eller ingen McGeady.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 10. Mai 2008, 00:08 »
Irriterer meg forsatt. Misliker det laget sterkt. Håper deres beste spiss går til sin engelske yndlingsklubb i sommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 10. Mai 2008, 00:19 »
Irriterer meg forsatt. Misliker det laget sterkt. Håper deres beste spiss går til sin engelske yndlingsklubb i sommer.
Hehe. Det er du på ingen måte alene om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1154 på: 10. Mai 2008, 01:03 »
Tottenham er å alltid vill bli et møkkalag!.Hører til stadighet at vi er linka til Gudjohnsen..kan ikke si at jeg er noe begeistra for det.Gudjohnsen er 30+ selvom han sikkert holder koken i enn par år til så vill jeg heller ha sett vi hadde sattsa på noe yngre med framtid i laget.