20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1050 på: 05. Mai 2008, 18:00 »
hvis keegan snakker om å hente stjernespillere, hvorfor i all verden snakker dere om riise og crouch da? hvis dette er kvalitetsspillere, så kan du kalle meg en krakk! Dette er spillere som sliter med å få spilletid på lfc, og ikke såkalte kvalitetsspillere lenger. Med kvalitetsspillere så tenker jeg på spillere som hever laget, ikke folk som danker ut jr. spillere på reservelaget...
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 05. Mai 2008, 19:24 »
Når skal folk her inne skjønna at vi ikkje er Man U eller Chelsea og justera ned forhåpningane i sommar 10 hakk minst!!! Må jo berre le...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1052 på: 05. Mai 2008, 19:29 »
hvis keegan snakker om å hente stjernespillere, hvorfor i all verden snakker dere om riise og crouch da? hvis dette er kvalitetsspillere, så kan du kalle meg en krakk! Dette er spillere som sliter med å få spilletid på lfc, og ikke såkalte kvalitetsspillere lenger. Med kvalitetsspillere så tenker jeg på spillere som hever laget, ikke folk som danker ut jr. spillere på reservelaget...
Tror ikke keegan mener at han skal hente 5-6 stjernespillere. Han vil sikkert gå for en stor signering (som vil være helt i hans "ånd"),  men som han har sagt hele tiden så vil han ha spillere som har bevist at de presterer i Premier League. Ennå noen år må nok vi regne med å gå for "restene" fra de aller største. Tror Keegan er en som kan få både Riise og Crouch til å prestere i Newcastle. Ikke mine førsteprioriteringer men jeg kommer heller ikke til å slakte Keegan om han henter de som en del av sin totalisering av stallen. Begge vil kjempe om en plass i dagens lag. Riise vil ta opp kampen med Enrique eller om en plass på midtbanen - crouch vil i lengden utkonkurere Viduka.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 05. Mai 2008, 19:44 »
Vi kommer nok til å få minst én storsignering. Jeg tviler på at Keegan går fra å by 20 millioner pund for Modric, til å nøye seg med andre spillere til 5-10 mill. Håper vi bruker veldig mye penger på en skikkelig spiller. Jeg hadde håpet på Carrick, men den skuta har seilt. Nå må vi se på Van der Vaart, Veloso, Gomis og andre spillere med potensial utenom det vanlige...

det er vel akuratt det keegan har sakt og at han kan lett bruke 25 mill på en og samme spiller.. så er meir ening med deg en med frode.. og om riise kommer til newcastle så dør eg litt inni meg!!

Har ikke sagt at jeg ikke vil at Keegan skal gjøre et stor kjøp, men stallen trengs å forsterkes med mer enn kun 1 spiller. Da synes jeg spillere som Dunne, SWP, A. Lennon, D. Bent og Riise er gode alternativer.

Men jeg vil heller ikke at "vi" bruker 20-25 millioner pund på en spiller som Gomis eller Veloso som nevnt over, det er ihvertfall en stor risk...............

Ellers er jeg helt enig med Ulf i innlegget over her......

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 05. Mai 2008, 20:27 »
nå tviler jeg sterkt på at veloso vil koste 25mp da.. men han er en spiller det er verd å gamble på. jeg tviler på han kommer og jeg vet ikke om nufc er intressert engang.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 05. Mai 2008, 20:45 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3525597,00.html

Mye av det samme som i addis sin link, men dette står også: "I haven't got enough money and I wouldn't be able to get the players anyway, so I will soldier on with what I've got and maybe add one or two, maybe three depending what's available.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 05. Mai 2008, 20:57 »
Jeg liker linken til Ivica Olic:
http://nufcblog.com/2008/05/05/transfer-news/newcastle-after-croatian-ivaca-olic/

Har jo en flott scoringsstatistikk:

Season     Club        Games Goals

1996?1998  Marsonia       42   17
1998?1999  Hertha Berlin  2    0
1999?2001  Marsonia      42   21
2001?2002  NK Zagreb     28   21
2002?2003  Dinamo Zagreb 27   16
2003?2007  CSKA Moscow   78   35
2007?      Hamburger SV   34   15

Og £4mill er jo ingenting i dagens marked!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 05. Mai 2008, 21:33 »
Har Ashley sagt at KK ikke får særlig med penger å handle for?

?I haven?t got enough money and I wouldn?t be able to get the players anyway, so I will soldier on with what I?ve got and maybe add one or two, maybe three depending what?s available.

?I was looking around thinking, ?who can I bring on? and I?m seeing Shevchenko and Lampard coming on and Joe Cole thinking about coming on.

?Maybe the owner [Mike Ashley] thinks we can bridge that gap - but we can?t.?

Må si at Keegan virket uvanlig negativ i dag..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 05. Mai 2008, 21:37 »
Han ønsker vel bare å dempe forventningene litt. Newcastle-fansen er eksperter på å ta av når muligheten er der! :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 05. Mai 2008, 22:18 »
Han ønsker vel bare å dempe forventningene litt. Newcastle-fansen er eksperter på å ta av når muligheten er der! :D

Nettopp! Newcastle-fansen her inne er EKSPERTAR på å ta av når transfer-vinduet åpnar. Etterkvart som vi nermar oss neste sesong kjem folk her inne til å skrika i frustrasjon over alle dei spelarane vi ikkje henta. Det er jo ikkje ein spelar i verden vi ikkje verte linka til gjennom sommaren...og viss denne spelaren foreksempel er Carrick so hyve alle seg over rykta og kreve at Ashley skal gå når sesongen startar og alt vi har fått inn er stallfyll frå topp 5 laga.
Når skal flesteparten her inne innsjå dette? Kvar jeeevla sommar...
« Siste redigering: 05. Mai 2008, 22:19 av lgrinde »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 05. Mai 2008, 22:18 »
Det gjelder vel forsåvidt Newcastle-fans world over, ikke bare på newutd.no.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 05. Mai 2008, 22:21 »
Ja kanskje det er slik på alle nufc-forum, men synst mange her inne skrur opp sinnsjuke forventningar som vi alle innerst inne veit aldri kjem til å verte innfridd.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1063 på: 05. Mai 2008, 22:54 »

Nettopp! Newcastle-fansen her inne er EKSPERTAR på å ta av når transfer-vinduet åpnar. Etterkvart som vi nermar oss neste sesong kjem folk her inne til å skrika i frustrasjon over alle dei spelarane vi ikkje henta. Det er jo ikkje ein spelar i verden vi ikkje verte linka til gjennom sommaren...og viss denne spelaren foreksempel er Carrick so hyve alle seg over rykta og kreve at Ashley skal gå når sesongen startar og alt vi har fått inn er stallfyll frå topp 5 laga.
Når skal flesteparten her inne innsjå dette? Kvar jeeevla sommar...

Kongeinnlegg!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 05. Mai 2008, 23:14 »
Jeg tror helt ærlig at Anthony Annan hadde passet perfekt i PL. Han dekker enorme rom og er ekspert på å plukke opp løse baller og forhindre overganger imot.
Oscillons From The Anti-Sun