20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #990 på: 02. Mai 2008, 15:21 »
http://youtube.com/watch?v=x3o540EWS_M

Ser veldig spennende ut denne Gomis. Faller ikke like lett som Drogba heller, basert på det første målet i linken ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #991 på: 02. Mai 2008, 15:38 »
Tribalfootball linker oss til Simon Vukcevic:
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=90865

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #992 på: 02. Mai 2008, 16:12 »
hvor får du den infoen i fra??

Om hvilke spillere? Det er som sagt Setanta som melder om at Nasri er tilgjengelig. Alan Oliver har tidligere sagt at Nasri er en av spillerne Wise og Jimenez følger nøye.

Når det gjelder Makoun er det useriøse tribalfootball.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 02. Mai 2008, 19:53 »
Vi er veldig enige.

Dunne, Veloso, Arshavin, Shorey, Gomis og Wayne Bridge...

Tenk dere denne, da:

:::::::MARTINS:::GOMIS::::::::::
::::::::::::::::OWEN::::::::::::::::
:::::::BARTON:::::ARSHAVIN:::::
::::::::::::::::VELOSO::::::::::::::
BRIDGE:::TAYLS:::DUNNE:::BEYE
::::::::::::::::GIVEN::::::::::::::::

FY FAEN!

For det første er jeg meget skeptisk til Bafetimbi Gomis. Jeg har aldri hørt om han og aldri sett han spille og målstatistikken hans synes jeg heller ikke er så voldsomt imponerende, helt greit men ikke noe mer for en kar som fyller 23 år snart.
Jeg synes det vil være en stor sjanse å ta om "vi" går for han.

For det andre er jeg også litt skeptisk til Veloso. At en ung urutinert portugisisk spiller skal komme inn å bekle den viktige defensive sentrale midtbanerollen og være en umiddelbar suksess i PL. Det vil være langt ifra et "safe" kjøp synes nå jeg.

For det tredje håper jeg Keegan fra neste sesong går tilbake til 4-4-2 eller 4-4-1-1 som han hadde suksess med sist han var manager her og ellers i andre klubber han har vært manager i. Derfor håper jeg også han handler spillere som vil passe i en slik formasjon og spillestil som Keegan har.

Ønsker meg en offensiv venstreback, enten Bridge eller Riise (Shorey synes jeg ikke er god nok).
Vil også ha 2 nye vinger da jeg mener Damien Duff (29 år) ikke er god nok lenger og N`Zogbia har stagnert, pluss andre faktorer. Alternativene jeg håper på da er SWP, Aaron Lennon og David Bentley. Alle er hurtige og arbeidsomme og har erfaring fra PL. Arshavin kan også være et godt alternativ om vi skal handle utenlands.

På stopperplass ville Dunne vært helt fenomenal å fått! Vi må også ha en spiss og en sentral midtbanespiller før neste sesong!
« Siste redigering: 02. Mai 2008, 19:55 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #994 på: 02. Mai 2008, 20:49 »
Zog har vel på ingen måte stagnert noen andre plasser enn i hodet sitt vel! Sånn helt kort sagt!
Tror nok at en spiller som Aaron Lennon kan være høyaktuell for oss i sommer. Det lukter Keegan-spiller lang vei av ham, og vil føre med seg tiltrengt fart i dette laget. Liker dog ikke at vi også har vært linket med Jermaine Pennant. Ser helst at det er tøv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 02. Mai 2008, 20:59 »
Herregud, det begynner å bli en såpeopera dette med N`Zogbia nå. Som sagt før, dere vet ikke en dritt om hva som foregår bak kulissene, og å komme med dristige uttalelser som at han ønsker seg vekk og at han har stagnert som spiller osv, er helt bak mål. Gutten er en kjempespiller og har sin fremtid i Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #996 på: 02. Mai 2008, 21:02 »
Hahaha... Vi får se da, vettu. Er ikke veldig spektakulært å si at Zoggy er en drittunge som sutrer og klager hele tiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 02. Mai 2008, 21:02 »
Jeg ser dessverre på det som høyest sannsynlig at N'Zogbia kan forsvinne i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #998 på: 02. Mai 2008, 21:10 »
Har ikke Keegan selv sagt flere ganger at Zog vil bort?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #999 på: 02. Mai 2008, 21:21 »
nja, har vel ikkje sagt det direkte. Men han har vel sagt at ingen blir holdt i klubben mot deira vilje, så kan man nå tolke det slik man vil ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 02. Mai 2008, 21:34 »
Han har sagt at Zog ikke trives, og at det da var opp til King Kev og sørge for å bevise at Zogs fremtid ligger på Tyneside. Senere har han også sagt at han rett og slett kan være nødt til å selge vår kjære "Le Sulk".
Det er jo generelt store indikasjoner på nettopp dette. Alan Smith, Damien Duff og Andy Carroll er alle fremfor i køa nå, og Smith får jo spille mer på midten nå enn det Zog gjør.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 02. Mai 2008, 21:45 »
Synes KK fikk et lite forklaringsproblem da han ble spurt om Dunne i et intervju på World...Hadde vært flott å se han i Newcastledrakt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 02. Mai 2008, 22:27 »
Synes KK fikk et lite forklaringsproblem da han ble spurt om Dunne i et intervju på World...Hadde vært flott å se han i Newcastledrakt!

Ja, han glisa litt når temaet "Richard Dunne" kom opp. Hadde vært en meget bra tilvekst.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 02. Mai 2008, 23:52 »
Herregud, det begynner å bli en såpeopera dette med N`Zogbia nå. Som sagt før, dere vet ikke en dritt om hva som foregår bak kulissene, og å komme med dristige uttalelser som at han ønsker seg vekk og at han har stagnert som spiller osv, er helt bak mål. Gutten er en kjempespiller og har sin fremtid i Newcastle.

Du bidrar iallefall til denne såpeoperaen med slike uttalelser :-)

KK har sagt dette i mange intervjuer, og agenten til zoggy har også hintet om det tidligere. Jeg håper han forsvinner, og tar en Olivier Bernard

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 02. Mai 2008, 23:58 »

Du bidrar iallefall til denne såpeoperaen med slike uttalelser :-)

KK har sagt dette i mange intervjuer, og agenten til zoggy har også hintet om det tidligere. Jeg håper han forsvinner, og tar en Olivier Bernard

Ok, jeg håper Nicky Butt forsvinner, og at han tar med seg Geremi. Hver sin smak!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg