20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #840 på: 27. April 2008, 11:58 »
Wilhelmsson? Nei, nå må du gi deg.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #841 på: 27. April 2008, 14:31 »
Linkes til Andy Johnson:
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Newcastle-West-Ham-and-Man.4024692.jp

Håper vi sikter høyere hvis vi skal ha en spiss inn, men Johnson er bedre enn Viduka.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #842 på: 27. April 2008, 15:53 »
En spiller jeg syns er meget spennende er Niko Kranjcar, han er ung og har vært en stor del av Portsmouth midtbane denne sesongen, og i tilleg så spiller han på det koratiske landslaget. En meget god playmaker.
Hadde vært kjekt om Keegan hadde øynene på han og fulgte med på hvor mulighetene for å signere han. Det er kankje ikke like lett, men er ikke umulig vil jeg tro.

En signering jeg hadde motatt med åpne armer.
Live The Dream, Newcastle United!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #843 på: 27. April 2008, 18:54 »
Wilhelmsson? Nei, nå må du gi deg.

hehe, nei jeg tuller ikke. Chippen har flair og holder høyt nivå. Han har storspilt i deportivo og jeg tror han hadde passet godt inn hos oss! Dessuten tror jeg han hadde kommet grisebillig siden folk sansynligvis er skeptiske til om han virkelig holder PL-nivå. Jeg mener han har fått altfor lite sjanser i Bolton og at han fort kan komme til å blomstre hos oss. Vi får han for gi-bort pris!
En annen spiller som kanskje kunne vært spennende å hente er Valencias Vincente. han var en gang en av mine favorittspillere ,men det virker som han nå har havnet litt i kulden i Valencia. Kanskje vi kunne kickstartet karrieren hans igjen hos oss? Ikke sikkert han hadde vært så dyr...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #844 på: 27. April 2008, 21:21 »
Chippen hadde nok vært spennende. Men usikker på om han hadde slått til.
Vicente var (er?) en meget god spiller, men uten at jeg overhodet skal påstå at jeg er en ekspert på spansk fotball, minnes jeg Alberto Luque. Kanskje Vicente ,Luque og for den del, hadde passet inn i dagens taktikk, men er det slike sjanser vil skal ta i den situasjonen vi er i? Kan ikke satse mye penger på et usikkert kort.

Wilhelmsson er vel på utlån fra Nancy, Nantes elns i Frankrike.

Kranjcar er meget spennende. Hadde sagt ja takk til han.

Men folk maser om at de er såå i mot kjøp av "rejects" fra de antatt bedre klubbene.
Der mener jeg at man bør se ann hvilke spillere man kan få. F.eks Bentley i B'burn. Kjøpt billig fra Arsenal, en av de beste høyrevingene i PL.
En del andre eksempler også, men man burde se ann hva man kan få ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #845 på: 27. April 2008, 22:13 »
halloen folkens. ny her. har tittet litt på det dere har skrevet her og må si det at overgangen til Modric e et mysterium og en skam. han skulle vært svart og hvit nå.. Vi kan altis prøve oss på diego, usannsynlig men prøv. uannsett prøv på arshvin, genial spiller og kaptein på russland, kanon bra for zenit og russland, blir heller ikje så dyr. dere skjønner vel at vi må erstatte butt?? det virker ikkje sånn. han har hatt en ok sesong, men vi har jo ingen å bytte han ut med. hadde vi klart å lure barry til oss, så hadde det vært genialt, men det er vel et par stor klubber som vil være med å diskutere det for å si det sånn.. er enig med krancjar bra talent. emre må bort, han har beinskjørhet, håper zoggy får hue ut av ræva og vokser opp, men det toget er vel kjørt, dessverre :'(.. westham vinner tydeligvis kampen om carr, og den rusta bilen skal ej persolig kjøre til london  ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #846 på: 27. April 2008, 22:16 »
Velkommen Keeganjr!

Håper du vil trives her inne sammen med oss andre gærninger

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #847 på: 27. April 2008, 22:26 »
halloen folkens. ny her. har tittet litt på det dere har skrevet her og må si det at overgangen til Modric e et mysterium og en skam. han skulle vært svart og hvit nå.. Vi kan altis prøve oss på diego, usannsynlig men prøv. uannsett prøv på arshvin, genial spiller og kaptein på russland, kanon bra for zenit og russland, blir heller ikje så dyr. dere skjønner vel at vi må erstatte butt?? det virker ikkje sånn. han har hatt en ok sesong, men vi har jo ingen å bytte han ut med. hadde vi klart å lure barry til oss, så hadde det vært genialt, men det er vel et par stor klubber som vil være med å diskutere det for å si det sånn.. er enig med krancjar bra talent. emre må bort, han har beinskjørhet, håper zoggy får hue ut av ræva og vokser opp, men det toget er vel kjørt, dessverre :'(.. westham vinner tydeligvis kampen om carr, og den rusta bilen skal ej persolig kjøre til london  ;D

For det første: det er ikke VI her inne som kjøper spillere til Newcastle United, om det virket sånn! Så ikke kjeft på oss :P

Jeg er enig i noe av det du skriver: At vi ikke fikk Modric kan virke som et slag i trynet. Han er en meget habil spiller, men han har tilgode å vise seg på dette nivået. Man kan alltid si at "det er bedre å angre på noe en har gjort, en noe en ikke har gjort", men i dette tilfellet tror jeg vi gjorde lurt. Det er mer eller mindre galskap å svi av nesten 200 mill. på en spiller vi rett og slett ikke vet om holder mål!
Hva Butt angår, er jeg helt enig. Skal vi bli et av topplagene, nytter det ikke å ha en spiller som han i startelleveren. Han må ut.
Zoggie? Han er fortsatt en brukbar spiller selv om han kanskje ikke levde HELT opp til de forventnignene vi hadde, men det er overhodet ikke forseint. Han kan fortsatt vise seg å bli en god spiller å ha, i verste fall som backup.

Og velkommen skal du være;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #848 på: 27. April 2008, 22:30 »
det veit ej og ej hekkje kjeftet på noen. da må du lese det en gang til. du merker når ej kjefter for å si det sånn :o

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 27. April 2008, 22:36 »
Var bare måten du skrev på ;)

Er også forresten helt uenig i at Emre må bort. Emre er en av de spillerne som har de desidert største og beste egenskapene på dette laget. Greit, han har hatt en skadeforfulgt sesong, men hva med Owen da? Han har jo vært skadet konstant i de to siste sesongene, men se på han nå? Han har vist seg til å være den beste spilleren mot slutten av sesongen. Så ha litt tålmodighet, Emre kommer sterkt tilbake!

Og BTW, prøv å hold deg til bokmål (nynorsk til NØDEN), veldig vanskelig å forstå hva du skriver ;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #850 på: 27. April 2008, 22:41 »
det må du venne deg til, skriver litt difust på forum..hehe.. liker emre kjempe godt,men han kan vi cashe inn endel penger på. finnest bedre spillere der ute, men blir han kvitt skadene så gi han gjerne ny kontrakt for min del ;D.. men det veit man jo aldri. bayern m. har vært linka med han lenge,det er vel noen spillere der vi kunne byttet med?? lahm for eksempel. men det er usannsynlig det

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 27. April 2008, 22:46 »
Å sammenligne Owen og Emre blir feil meina eg. Emre er ein spelar som har vist veldig lite i PL, han er konstant skada, og det ser IKKJE ut til å bli bedre, tvert imot. Hadde sett han spele litt før han kom hit, på landslaget, så eg visste at han var ein habil spelar. Men så god som enkelte skal ha det til var han nok ikkje, var vel ein grunn til at han gjekk til oss for ein meget beskjeden sum. Owen har vist seg som ein av verdens beste spissar for nokre år tilbake, og bevist at han lett taklar nivået i PL. Dessuten ser det ut som han har rista av seg skadeproblema no.

Og det viktigaste av alt er at vi lett kan erstatte Emre, men å erstatte Owen skal vi få store problem med. Det er rett og slett klasseforskjell på dei to.
« Siste redigering: 27. April 2008, 23:08 av Øyvinden »

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #852 på: 27. April 2008, 22:56 »
smørbrød lista til keegan er levert inn for å si det sånn.. blir spennende og se va som skjer fremover, dem ha sagt at dem skal begynne på mandag, i mårra med transfers.. dem har det meste klart, så nå er det vel bare å kjøre på og sette seg tilbake og se ka som skjer... spennende blir det dog ;)

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #853 på: 27. April 2008, 23:10 »
senna på som defansiv midtbane og vi kan prøve å lure huguain fra real madrid.. men ej trur ikkje vi jakter på sånne spillere

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 27. April 2008, 23:55 »
Å sammenligne Owen og Emre blir feil meina eg. Emre er ein spelar som har vist veldig lite i PL, han er konstant skada, og det ser IKKJE ut til å bli bedre, tvert imot. Hadde sett han spele litt før han kom hit, på landslaget, så eg visste at han var ein habil spelar. Men så god som enkelte skal ha det til var han nok ikkje, var vel ein grunn til at han gjekk til oss for ein meget beskjeden sum. Owen har vist seg som ein av verdens beste spissar for nokre år tilbake, og bevist at han lett taklar nivået i PL. Dessuten ser det ut som han har rista av seg skadeproblema no.

Og det viktigaste av alt er at vi lett kan erstatte Emre, men å erstatte Owen skal vi få store problem med. Det er rett og slett klasseforskjell på dei to.

Sammenlignet ikke spillertypene Emre og Owen, sammenlignet tilfellene deres. Owen kom sterkt tilbake, og det vil Emre gjøre også.